Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ο Aceras Anthropophorum εν ένα μικρόν φυτόν της οικογένειας των ορχιδέων. Βλαστά πας τες ξεροκαφκάλλες. Ζητά λλία πράματα για να ζήσει: ελευθερίαν, ησυχίαν τζαι ελάχιστες υλικές προϋποθέσεις. Στην Κύπρον εξιλείφτην λόγω της αλοάρκαστης ανάπτυξης. Αν κάποιος τον δει κάπου, να μεν το πει κανενού. Να μου πέψει μήνυμαν να πάμεν να θαυμάσουμεν τα φκιόρα του μαζίν τον Απρίλην. Υπόσχουμαι ότι δε θα τσαλαπατήσω ότι βλαστά γυρόν. Αναζητώ τζαι άλλου είδους ανθρωποφέρουσες ιδέες που τείνουν να ξιλειφτούν.
14 σχόλια:
Ετσι
και ποιος θα ορίσει τα όρια της κατάχρησης;
Το μέτρο το έχουν χάσει από πολύ καιρό τώρα Ασερα.
Τώρα είναι καταχρηστές του λαού απευθείας.
Τα όρια είναι ως τζιαμαί που ξεκινά η ελευθερία κάποιου άλλου, του Μαγάριου, του τραπεζικού της μαρφίν...
osr έδωκα την απάντηση τούτη σκόπιμα για να θέσει ο καθένας στον εαυτόν του το ερώτημαν που έθεσες εσύ.
Σταλαγμαθκιά, όλοι μες την ίδιαν βάρκαν είμαστιν
Bananistanos η βάρκα είναι ζούγκλα όπου οι σχέσεις καθορίζονται από την ισχύν των όπλων που διαθέτει ο καθένας. Όσον πιο αδύνατα είναι, τόσον πιό απάνθρωπα τζιαι απερίσκεπτα τα χειρίζεται ο κατέχων. Όσον πιο δυνατά είναι, τόσον πιο αλαζονικά τα δείχνει. Η τέχνη η δική μου είναι πως τα καταφέρω θα κόφκω έξω που την ζούγλαν. Έξω ακόμα τζιαι που την βάρκαν. Δεν είναι πάντα δυνατόν.
άρα τα όρια είναι υποκειμενικά και εξαρτάται από τον καθένα μας
μπανανίστανε πάλι με τις ιδεοληψίες σου βγήκες εκτός θέματος ρε κουμπάρε μου
έιναι το ίδιο πράγμα η δολοφονία ενός ανθρώπου με την μαλακία του
κάθε δρουσιώτη που ΤΑΧΑ εφοήθηκε για την ζωή του επειδή ένας ακόμα πιο μαννός που τζείνον που νομίζει ότι είναι ο this is (s)parta λεονάιτας τζαι κλανει νομίζοντας ότι εκτοξεύει πυραύλους εναντίον των περσών;
άστοχος και πάλι
και για να μην ξεχνιόμαστε
Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ ΔΡΟΥΣΙΩΤΗ ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΠΙΣΤΕΨΕ ΟΤΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΙΔΡΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΑ
άρα δεν περιορίστηκε καθόλου η ελευθερία κανενός και το επεξηγώ πεντακάθαρα στο blog μου για να μην βάζω σεντονια
Ναι OSR. Η απάντηση εξαρτάται που την παιδείαν τζιαι την ιδεολογίαν του καθενός. Εν για αυτόν που έχει ενδιαφέρον η συζήτηση, γιατί εν ευκαιρία να δούμεν πως ο καθένας θα ζυάζει τα πράματα για να εύρει τα όρια.
Εγώ κατά βάση συμφωνώ μαζί σου. Εθκιάβασα το άρθρον σου τζιαι ούλλα τα σχόλια (φάουσαν λογοδιάρρρια τρεις νομάτοι εγράψετε 30 σελίδες!! :) Εσύ καταλογίζεις την φαιδρότητα του κινδύνου που ένοιωσεν ο Δρουσιώτης στη βλακείαν του τζιαι σε πολιτικές σκοπιμότητες. Εγώ νομίζω ότι κάποιος που έκαμεν ντοκυμανταίρ για την καταδίωξην τζιαι τον πόλεμον που υπέστην που την περιρρέουσαν επι διαιτίας τζιαι κανένας δεν του το εδημοσίευσεν τζιαι αναγκάστην να το διακινήσει στα περίπτερα μόνος του, έμεινεν του τραύμαν τζιαι ευαισθησία υπέρμετρη. Άρκεψεν τζιαι γερνά τζιόλας τζιαι οι νέες τεχνολογίες τζιαι μορφές επικοινωνίας του είναι άγνωστες. Ξέροντας πως εν οι ίδιοι κύκλοι που κάποτε όταν ήταν εξουσία εκάμαν του κακόν, εγύρεψεν (χαιρέκακα κατά τη γνώμη μου) να φκάλει τζιαι ποθημένα (λάθος κατ΄εμέ, έτα τζιειαμαί τωρά, που έκαμεν έναν ελεινό μπλόγκ πρωτοσέλιδο τζιαι μάρτυρες της καταδίωξης). Έχει τζιαι κόσμον ανίδεον που ίντερνετ που φαντάζεται πράματα. Άμα θκιαβάζεις τα πράματα που δημοσιεύκει ο πολίτης γράμμένα σε χαρτί νομίζεις ότι οι κλανιές του ρήγα έχουν περιεχόμενο.
Τωρά γιατί η αστυνομία επήεν τζιαι έπιασεν του τον υπολογιστήν του Ξενή, δεν νομίζω ότι είναι λόγω της επαγρύπνησης του Ακέλ, ούτε γιατί η εξουσία έχει αλίσιη βερίσιη με τον Μακάριο. Νομίζω ενοχλεί τους τωρά πιλέ παραπάνω που το Χριστόφκιας Γουότς τζιαι ξέρουν πως τους επόμενους μήνες θα τους ενοχλήσει πολλά παραπάνω που αποτύχαν να λύσουν το Κυπριακό. Η αστυνομία έκαμεν ότι έκαμεν γιατί εν η αστυνομία. Μπορεί κατά βάθος να εγυρεύκαν να δουν αν έχει κάφκαν ο γιυός του Σέρτη για να σπάσουν πλάκα. Είναι για αυτόν που συμφωνώ παραπάνω μαζί σου τελικά.
Πόσο χαίρομαι που ασχολούμαι με τούτα ούλλα μόνον θεωρητικά. Ποττέ δεν εμετάνωσα που έφυα που την Κύπρο τζιαι έριξα πέτραν πίσω μου.
Στην αμερικήν κοπέλλια, που υπάρχει αρκετή ελευθερία λόγου (σχετικά μιλούμεν) δικαιούνται τζιαι οι πιό ακραίοι φασίστες λαλούν ότι τους κατεβεί, στα μπλόγκς, σε συγκεντρώσεις. Ότι θέλουν. Αλλά μόλις απειλήσει κάποιος τη ζωήν κάποιου, σταματά η ελευθερία του.
Επεράσαν καμπόσα κακά με τον μακκάρθισμόν το '50, τους κομμουνιστές κλπ οπότε εμάθαν μερικά μαθήματα. (σχετικόν πάλε)
Επειδή έσιει χρόνια που ασχολείται ο νόμος με την ελευθερίαν του λόγου, εβρεθήκαν κάποιες προδιαγραφές πόσον μπορεί να το τραβήσει κάποιος.
Στην κύπρον, η ελευθερία του λόγου εν τζιανούρκο φρούτο. Ειδικά μές τα μπλόγκς.
Τζιαι όπως τους έφηβους που ξαφνικά βρίσκουν την ελευθερίαν τους τζιαι πελλαρίζουν, έσιει κάποιους που αππωθήκαν κάμποσον τζιαι επήαν που την ελευθερίαν να εν μαλάκες στην πελλάραν της ψευτο-απειλής.
Τωρά γιατί το επήρεν τόοοοσο σοβαρά η αστενομία έν ξέρω. Πόσον σοβαρή απειλή ήταν?
Ποιός ξέρει?\\\
Πάντως, η προσωπική μου γνώμη έναι (σάν αμερικανάκης που είμαι νάκκον παλαβούης ώρες ώρες) δικαιούται ο καθένας να λαλεί ότι πελλάραν του κατεβεί, σε όποιον media θέλει, αλλά αν φτάσει η ελευθερία στην οργανωμένη προπαγάνδα με παρότρυνση να γινεί φυσική ζημιά σε κάποιον ή κάπου ή στο κράτος, τότε δικαιούται το κράτος να ρίξει μιά μαθκιάν σε τούντο κοπέλλιν.
πχ, δακάτω άμα γράφεις μές το μπλόγκ σου για να ξητιμάσεις τες κατζίες της αμερικής ανα τον κόσμον,να πείς ο Μπούsh εν πίθηκος, κλπ, εν εντάξει. Αλλά αν πείς 'ας τους σκοτώσουμε κοπέλλια, να παίξουμεν τον πρόεδρον" έρκουνται οι μπάτσοι να σε ψάξουν. Λογικόν ά?
@Διάσπορος
Αν έρτεις εσύ και γράφεις μες το μπλογκ σου ότι ο Μπους εν πίθηκος και έρτω εγώ να κάμω ένα ανώνυμο ποστ που να λαλεί "σκοτώστε τον", έννα έρτουν να σε συλλάβουν εσένα; Ο λόγος που έκαμεν τούτη την κίνηση η αστυνομία εν γιατί (εκμεταλλευόμενη την καταγγελία του Δρουσιώτη) προσπαθεί να αποδείξει ότι απειλήθηκε η ζωή κάποιου μέσω μπλογκ και η επέμβαση της ήταν καθοριστική για την προστασία ενός πολίτη. Άπλά και μόνο για να δείξει την αναγκαιότητα της παρακολούθησης τηλεφωνικών συνδιαλέξεων και ηλεκτρονικών δεδομένων των χρηστών του ίντερνετ χωρίς την έγκριση του Δικαστηρίου, λλίο πριν την ψηφοφορία στη Βουλή για τον "περί της Τέταρτης Τροποποίησης του Συντάγματος Νόμο (Ν. 109/99)" που προνοεί ακριβώς αυτό. Το θέμα εν έχει να κάμει ούτε με τον Ξενή, ούτε με τον Δρουσιώτη, ούτε με δεξιούς και αριστερούς. Εν απλά παιχνιδάκι της αστυνομίας για να περάσει νομοθεσία που θα την ενισχύσει.
Ίσως έχω λάθος, αλλά εγώ εκατάλαβα ότι τον Ξενή ανακρίναν τον σαν διαχειριστή, όπως πχ άμα γινέι ένα φονικό σε ένα κάφενε τον πρώτο που θα ανακρίνουν είναι τον καφετζή.
Αν θα ανακρίνεις κάποιο ή αν θα πιάσεις κατάθεση καλείς τον στον αστυνομικό σταθμό, εν πάεις σπίτι του να τον μαζέψεις. Ούτε κατάσχεις τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές που βρίσκεις σπίτι του.
2.
Πιο παλιά εδιαφώνησα με τον Λέξη που εδιάγραψε την επιτροπή που το Κυπριακά Μπλογκς. Που την άλλη όμως το τσεκούρι τζε το λάκκο το θεωρώ απειλή, όπως τζε ένας δικαστής που εσυμφώνησε ότι σηκώνει ψάξιμο.
3. Η απειλή της ζωής ΕΙΝΑΙ στέρηση ελευθερίας
Ίσως να εν απειλή αν το δεις που κάποια νομική σκοπιά και να εν ποινικό αδίκημα τελικά η υπόθεση. Ίσως να εν και ο ίδιος ο Ξενής ο "ανώνυμος" που έκαμεν το ποστ. Ο σκοπός όμως εν αγιάζει τα μέσα. Ο χειρισμός του θέματος που την αστυνομία ήταν ανεπίτρεπτος. Πρέπει να μάθουν να κάμνουν τη δουλειά τους χωρίς να προκαλούν αντιδράσεις και χωρίς να παραβιάζουν οποιαδήποτε δικαιώματα. Εκσυγχρονισμός πρέπει να γίνεται και στον τρόπο λειτουργίας και σκέψης, όι μόνο στες κάμερες, τα καινούρια άλκοτεστ και τα ραντάρ ταχύτητας.
Αν εγώ για να είμαι ελεύθερος πρέπει οπωσδήποτε να βλάφτω, να πληγώνων, να προσβάλω, να μειώνω, να βρίζω, να δέρνω και να κλωτσώ τους άλλους, τότε κάτι δεν εκατάλαβα καλά ή μάλλον δεν μου εμάθαν καλά τι σημαίνει ελευθερία.
Είπα το πολλές φορές και το λέω ξανά. Τούτος ο τόπος έπαθε ότι έπαθε από αυτούς που μια ζωή πίσευαν πως αγαπούν τον τόπο περισσότερο από τους άλλους, είναι πιο έλληνες από τους άλλους και μόνο αυτοί νοιάζονται για το καλό της Κύπρου.
Υποκρισίες των πολιτικών. Όλα τα άλλα είναι μαλακίες. Η ώρα που επήεν η αστυνομία, αν έπιασε τον υπολογιστή, τη χρώμα κλάτσες εφόρεν ο αξιωματικός υπηρεσίας...
Εν πρώτη φορά που έκαμε λάθος (αν ήταν λάθος) στον τρόπο που δρα η αστυνομία; Εν ειδαμε αρχηγούς και βουλευτές να γράφουν κατεπείγον θέμα στη Βουλή!
Και καλά οι πολιτικάντηδες κάμνουν ότι κάμνουν γιατί πιστεύκουν πως θα έχουν πολιτικό κέρδος...
Τα άλλα τα αρνια;;;;
Δημοσίευση σχολίου