Επήες τζι ετιτσιρώθηκες πας την Αγίαν Τράπεζαν, Χριστούγεννα μέραν, για να διαμαρτυρηθείς για την υποκρισίαν του Βατικανού, που ενώ καλύφκει τους παιδόφιλους, θέλει να ποινικοποιηθεί η έκτρωση.
Μιαν Femen Κυπραίαν σαν εσέναν εθέλαμεν τζιαι στην χώραν μου!
Εμάς τα ήθη των χριστιανών όι μόνον θεωρούν τες γεναίτζιες δευτέρας κατηγορίας αθρώπους στα μμάθκια του θεού τζιαι τους απαγορεύκουν να μπουν μες το ιερόν να κοντέψουν της αγίας τράπεζας, θεωρούν τες τζιαι ξημαρισιάν πιλέ, άμαν εν με την περίοδον τους. Όσες χριστιανές εν με περίοδον τζιαι θέλουν να εκκλησιαστούν, θα τες δεις έξω που την νεκκλησιάν σαν τα χτηνά δεύτερης κατηγορίας τζιαι την Κυριακήν, τζιαι στους γάμους, τζιαι στην λειτουργίαν των Χριστουγέννων. Τζιαι όι μόνον εν θα διαμαρτυρηθεί πλάσμαν, θα τες δεις στην καταπληκτικήν τους πλειοψηφίαν να επληρώννουν το μεγάλον όνειρον της ζωής τους να ντυννουνται στα κάτασπρα τζιαι να στέκουν να τους ευλοήσει ένας άντρας παπάς ότι η γυνή πρέπει να φοβήται τον άνδραν.
Αγαπητή μου Ζωζεφίν, σσυχχίζεσαι που την υποκρισίαν της εκκλησιάς τζιαι των επισκόπων στην χώραν σου τζιαι διαμαρτύρεσαι. Εμάς η δική μας πιάννει εισφορές εκατομμυρίων τζιαι ευλοά φίλους τζιαι συγγενείς πολιτικών που κατηγορούνται για κατάχρησην της θέσης τους τζιαι προνομιακήν χρήσην κρατικών πληροφοριών για να πλουτίσουν. Έναν άγιον ευκέλαιον τζιαι καθαρίζει τζιαι ο πολιτικός, τζιαι ο συγγενής τους, φτάννει μέρος των κερδών να πάσιν στον αρχιεπίσκοπον τζιαι στες μητροπόλεις. Με δίκη γίνεται, με έρευνα πιλέ. Σε μας κανένας δεν αγγίζει τα Άγια.
Τιτσιρώννεσαι εσύ πας την Αγίαν Τράπεζαν τζιαι καταγγέλλεις το Βατικανόν ότι ασπάζεται ιδέες των ναζί σε σχέσην με την θέσην της γυναίκας. Εμάς ο Αρχιεπίσκοπος χρηματοδοτεί τους Ναζί τζιαι δεν ιδρώννει το φτιν, με γεναίκας, με άνδρα. Όι να φκούν πας την Αγίαν Τράπεζαν να διαμαρτυριθούν, ούτε πας τα μπλόγκ δεν θα διαμαρτύρηθούν.
Εμείς έχουμεν εκκλησιάν τράπεζαν, εκκλησιάν παραγωγόν κρασιού, εκκλησιάν παραγωγόν μπύρας, εκκλησιάν ξενοδόχον, εκκλησιάν τσιμεττοποιόν, εκκλησιάν χημικόν, εκκλησιάν υπουργόν παιδείας, αρχιεπίσκοπον γλωσσολόγον, αρχιεπίσκοπον ιστορικόν, αρχιεπίσκοπον οικονομολόγον τζιαι δεν εβρέθην μια Femen να πάει να τιτσιρωθεί, ούτε καν μες το λόμπι του Σαν Χωλ, όι μες το λόμπι παραρτήματος της εκκλησιαστικής τράπεζας.
Εμάς τζιαι τες γεναίτζιες τζιαι τους άντρες εμορφώσαν μας μες τα κατηχητικά στα σκολεία να είμαστιν ευσεβείς πολίτες, να φοβούμεθα τον θεόν και να υπακούουμεν εις τα όργανα του νόμου και της τάξης. Εμάς οι παπάες εις την χώραν μου ήβραν τζιαι κάμνουν. Με φεμέν φοούνται, με θεόν.
Θωρώ σε τζιαι θαυμάζω σε αγαπητή Ζωσεφίν, όι μόνον που είσαι νέα τζιαι ωραία.
Γαμώ την πίστην σου! τόσην δύναμην πού την ηβρίσκεις να πάεις να διαμαρτυρηθείς μπροστά στον Πούτιν ή μπροστά στον επίσκοπον της Κολονίας κατά την λειτουργίαν των χριστουγέννων; Με την φυλακήν φοάσαι, με το ττοππούζιν της αστυνομίας δειλειάς, άμαν υπερασπίζεσαι ιδέες! Εμάς δεν θα βρεθεί με γεναίκα, με άντρας να έσιει την μισήν σου πίστην.
22 σχόλια:
Φίλε Aceras,
Πολύ σωστές οι (επι)κριτικές παρατηρήσεις ΣΟΥ για την κυπριακή Εκκλησία και τον βίο και την πολιτεία των εκκλησιαστικών ταγών. Όμως πώς συσχετίζεται η ξεκάθαρα απολίτικη ενέργεια της Ζωσεφίν των FEMEN να ανεβεί διαμαρτυρόμενη και ημίγυμνη στην “Αγία Τράπεζα” με την κοινωνική ανάγκη για εκσυγχρονισμό της Εκκλησίας; Πιστεύει ότι τέτοιες μεμονωμένες ενέργειες μπορούν πραγματικά να προκαλέσουν ρήξεις και κατ’ επέκταση και τομές στα εκκλησιαστικά κατεστημένα; Αν ΝΑΙ σα αναφωνήσουμε τότε ΟΛΟΙ μαζί “Ζήτω η Επανάσταση των Γυμνόστηθών FEMEN”!
Και για να θέσουμε κι ένα γενικότερο ερώτημα: Μπορεί η Εκκλησία να αποκτήσει έναν πραγματικά προοδευτικό και κοινωνικό ρόλο και κάτω από ποιες συνθήκες; Μπορεί ας πούμεν ο αντισυμβατικός [και εν μέρει αντικαπιταλιστικός] λόγος του Πάπα Φραγκίσκου να προωθηθεί και να γίνει πράξη από τους Ιεράρχες της Καθολικής Εκκλησίας;
Λύσσα κακιά...Εφοήθηκα σε... Εχεις δικαίωμα να πιστεύκεις ό,τι θέλεις και να γράφεις ό,τι θέλεις, αλλά οφείλεις σέβεσαι το δικαίωμα του οποιουδήποτε, οποιασδήποτε θρησκείας να ασκεί τα θρησκευτικά του καθήκοντα και να λατρεύει ό,τι θεωρεί ο ίδιος ιερό. Το να διακόψεις μια τελετή με τέτοιο άσεμνο τρόπο, προσβάλλοντας ανθρώπους που δεν σε έχουν βλάψει και πήγαν εκεί για να βρουν λίγη ηρεμία και γαλήνη, είναι απαράδεκτο. Με το ίδιο σκεπτικό της έλλειψης ανεκτικότητας πρέπει να μπουκάρουν και παπάδες σε ροκ συναυλίες. Μας οδηγεί πουθενά το μίσος;
Και κάτι τελευταίο. Αν το έκανε αυτό μια ελληνοκύπρια σε ένα τζαμί, θα την προσκυνούσες κι αυτην;Αλήθεια γιατί τόση λύσσα με τον χριστιανισμό; Ρώτησες πως συμπεριφέρονται στις γυναίκες στο Ισλάμ; Εκεί γιατί δεν πήγε η φαμ να κάνει τα ωραία της;
Στον δυτικό κόσμο, είτε επιλέγει μια γυναίκα να είναι θρησκευόμενη είτε όχι. Και υπάρχει δημοκρατία. Στο Ισλάμ, για ρώτα...
Πιο πάνω Ανώνυμε,
Στο link που παραθέτω [http://tvxs.gr/news/%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82/%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B5%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%B9%CF%82-femen-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%AE%CF%86%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CF%85%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1], θα βρεις ένα ρεπορτάζ και μια φώτο από διαμαρτυρία των FEMEN στη μουσουλμανική Τυνησία... Άρα τελικά «πήγαν κι εκει οι φαμ να κάνουν τα ωραία τους», όμως και χωρίς να σημαίνει ότι είμαι πουριτανός ή συμφωνώ κατ’ ανάγκη μ’ αυτά που ΕΣΥ λες [στο σχόλιο ΣΟΥ], διερωτούμαι αν μ’ αυτούς τους τρόπους διαμαρτυρίας αλλάζει τελικά κάτι...
Με ποιο τροπο βοηθα η πιο πανω πραξη?
Αν το βάλετε έτσι, η δράση του κομμουνιστικού κόμματος Γαλλίας, για να μεν πώ κανενού άλλου τζιαι να θιχτεί κανένας, τί αλλάσσει;
Μόνον τζιαι μόνον για το ότι μιλούμεν τωρά δαμαί για την στάσην της καθολικής εκκλησίας σε σχέση με την έκτρωση τζιαι τη στάση της Κυπριακής εκκλησίας σε σχέση με τους Ναζί (που δεν έχει καν σχέση με το συμβάν) εν μια αλλαγή.
Τζιαι σας λέω, την ημέρα που μια Κυπραία θα κάμει το ίδιον για να κράξει την Κυπριακήν ανδροκρατίαν τζιαι να στήσει κκελλέν στην θρησκοληψίαν, θα εν σινιάλον ότι ήδη έσιει γίνει μια αλλαγή. Προς το παρόν κατηχητικά. Τζιαι ακόμα σιειρόττερα. Ανοχήν προς τα κατηχητικά. Τζιαι που τα άτομα, τζιαι που τα σύνολα.
Our God is a Woman!
Our Mission is Protest!
Our Weapon are bare breasts!
And so FEMEN is born and sextremism is set off.
Αν μεν εν αλλο εχουν τζιαι ιδεολογικο υποβαθρο.
Για ποια Κυπριακη ανδροκρατια μιλουμε? Εν με το ζορι που πηαινουν εκκλησια οι γενετζιες? Εν εχουν επιλογη να μεν πασειν? Ενεχει την επιλογη ο καθε ανθρωπος αν θελει να εν θρησκοληπτος ή οι?
Ενεχουν την επιλογη να μεν παν να καμουν θρησκευτικο γαμο τζιαι να καμουν πολιτικο?
Τα ερωτήματα του Ανευ-Ορίων, περιμένουν απάντηση ακόμα.
Να σου πω την αλήθεια (ως Κυπραία γυναίκα που είμαι) με απασχολούν άλλα πράματα που τες εκκλησιές και τις ιερές τράπεζες.
Η απαξίωση γίνεται σιγά σιγά και μεθοδικά. Δεν χρειάζονται γυμνόστηθα shows για να γίνει αλλαγή.
Πρόσφατο παράδειγμα: Επήραν την κουκλάρα με το σχολείο να κοινωνήσουν τζιαι η κουκλάρα είπε "δεν θέλω". Η κουκλάρα δεν το είπε διότι έκαμνε συνηδειτή επανάσταση αλλά πολύ απλά νεκατσιά το κουτάλι με τα φτύμματα 60 ατόμων. Η δασκάλα της ούτε που σκέφτηκε να την πιέσει ή να τη φοβερίσει. Δεν θέλει? Δικαίωμα της.
!!!Ma ta kopellouthkia sou en vaftismena?
Χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο της καθολικής ή όποιας άλλης εκκλησίας και δόγματος και χωρίς να υποτιμώ τον ιδιαίτερο ρόλο της στις ανατολικές χώρες, διαιρωτούμαι πραγματικά αν το μείζον πρόβλημα των γυναικών και της ανθρωπότητας σήμερα είναι η εκκλησία και αν είναι αυτή που ταλαιπωρεί, μειώνει και εξευτελίζει την αξιοπρέπεια και την προσωπικότητα των ανθρώπων και όχι οι τράπεζες, οι πολυεθνικές, τα μεγάλα ταμεία κ.λ.π. που κολυμπούν σε πακτωλούς χρημάτων αληθινών και φανταστικών, ρίχνοντας τους υπολοίπους στο βούρκο.
Η θρησκεία αποτελεί μέρος του εποικοδομήματος του καπιταλιστικού συστήματος κι ως θεσμός λειτουργεί με τέτοιο τρόπο [συντηρεί κι αναπαράγει αναχρονιστικές δοξασίες και παραδόσεις] που υποβοηθούν σημαντικά το σύστημα.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/iran/3179465/Hanged-for-being-a-Christian-in-Iran.html
To ιρανικό μοντέλο! Τιτσιρώματα τζιαι πελλάρες! Να τους εκτελείτε καλέ, μπαμ τζιαι κάτω να ησυχάσει η κκελλέ σας!
Ανεφ ορίων:
Στον σύχρονο κόσμο της ψηφιακής hi -tech τεχνολογίας και επιστημονικής προόδου, με την πλειοψηφία των νέων και μεσηλίκων ανθρώπων (τουλάχιστον στην Ευρώπη - Αμερική) να είναι κάτοχοι τουλάχιστον ενός παν/κου διπλώματος, με άπειρες πηγές εναλλακτική πληροφόρησης είναι τουλάχιστον αφελές να πιστεύουμε ότι η μεγαλύτερη τουλάχιστον μερίδα του πληθυσμού, ακόμα και αυτή που θρησκεύεται τακτικά, είναι έρμαιο των δοξασιών των εκκλησιών. Ο κόσμος σε μεγάλο βαθμό έχει αποκτήσει κρίση και σκεφτετε προς την σωστή κατεύθυνση και η εκκλησία έχει χάσει ίσως οριστικά το ρόλο του απόλυτου καθοδηγητή που έπαζε στο παρελθόν. Πιο πολύ θα έπρεπε να μας τρομάζουν η ολοένα και αυξανόμενη επιρροή και προπαγάνδα των ΜΜΕ που επιδιώκουν να διαμορφώνουν ένα τρόπο ζωής σύμφωνα με τον οποίο ο πολίτης μετατρέπετε σε άβουλο καταναλωτή προϊόντων και βλακείας χωρίς να σκέφτετε τις προφανείς επιπτώσεις των πράξεων του.
Έστω ότι η Εκκλησία αποφάσιζε εν μια νυκτί να απαρνηθεί ότι εκπροσωπούσε μέχρι σήμερα και να καταδικάσει την δικτατορία του κεφαλαίου και να καλέσει προς μια νέα πορεία, προς μια φιλικότερη οικονομία ίσων (όσο το δυνατόν) ευκαιριών. Πιστεύεις σοβαρά ότι θα ίδρωνε ποτέ το αυτί των μεγάλων πολυεθνικών εταιριών και τραπεζών που έχουν εθιστεί στο χρήμα και στη πολυτέλεια και έχουν αποκτήσει δύναμη σε τέτοιο βαθμό που βρίσκονται πάνω κράτη και κυβερνήσεις;
Πιο πάνω Ανώνυμε,
Μάλλον δεν διάβασες προσεκτικά προηγούμενα σχόλια μου και δη το τελευταίο με ημερ. 27 Δεκεμβρίου 2013 - 5:30 μ.μ.. Εκείνο που κοντολογίς θέλω να πω είναι ότι η «δικτατορία του κεφαλαίου» [που προφανώς εξασκείται από τις «μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες και τράπεζες» στις οποίες αναφέρεσαι και οι οποίες δεν μπορούν να υπάρξουν αν δεν κυνηγούν το χρήμα, δηλ. δεν έχουν απλώς «εθιστεί στο χρήμα και στη πολυτέλεια», όπως λες, αλλά το χρήμα είναι η ίδια η φύση τους] εξυπηρετείται από τις δοξασίες και τον συντηρητισμό που συνεχίζει να καλλιεργεί η Θρησκεία και η Εκκλησία. Όμως η σχέση είναι τελικά αμφίδρομη το ίδιο το καπιταλιστικό σύστημα έρχεται με τη σειρά του να διατηρήσει μέσα στο εποικοδόμημα του [δηλ. στους θεσμούς και τις παραδόσεις του, στην κουλτούρα που διαμορφώνει και την παιδεία που καλλιεργεί] την ίδια τη Θρησκεία. Κι αυτό το παρατηρούμε ιδιαίτερα στην Κύπρο παρ’ όλο που όπως λες ζούμε σ’ ένα «σύχρονο κόσμο της ψηφιακής hi -tech τεχνολογίας και επιστημονικής προόδου...» Για θυμήσου τί έγινε στην Κύπρο προ διμήνου περίπου όταν ο ούτω καλούμενος Αρχιεπίσκοπος έφερε από την Ελλάδα [για καθαρά οικονομικούς λόγους] την υποτιθέμενη κάρα του Αποστόλου Αντρέα. Ακόμα κι ο Νίκαρος πήγε [ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας] και την προσκύνησε! Λες να μην είχε πρόσβαση στις «άπειρες πηγές εναλλακτική πληροφόρησης»; Ή ποιος άκουσε τους προβληματισμούς και την αμφισβήτηση αυτών των ειδωλολατρικών τελετουργιών από τον ευρωβουλευτή του ΔΗΣΥ και Θεολόγο Αντρέα Πιτσιλλίδη; Αντίθετα επιχειρείται η δαιμονοποίηση του...
Πέραν τούτων, επισημαίνω και μια σημαντική αντίφαση στα όσα γράφεις στο σχόλιο ΣΟΥ. Ενώ από τη μια αναφέρεσαι σε «άπειρες πηγές εναλλακτική πληροφόρησης» από την άλλη δηλώνεις ότι «πιο πολύ θα έπρεπε να μας τρομάζουν η ολοένα και αυξανόμενη επιρροή και προπαγάνδα των ΜΜΕ που επιδιώκουν να διαμορφώνουν ένα τρόπο ζωής σύμφωνα με τον οποίο ο πολίτης μετατρέπετε σε άβουλο καταναλωτή προϊόντων και βλακείας χωρίς να σκέφτετε τις προφανείς επιπτώσεις των πράξεων του»... Μα καλά αφού, όπως λες, μπορούμε να αναζητήσουμε και να έχουμε «εναλλακτική πληροφόρησης», τότε γιατί να ΜΑΣ τρομάζει η «η επιρροή και προπαγάνδα των ΜΜΕ»; Μήπως τελικά ΔΕΝ είναι τόσο απλά τα πράματα με την «εναλλακτική πληροφόρησης»; Ας πούμεν, είναι όντως εναλλακτική και πού μπορεί να αναζητηθεί;
Η κουβέντα έχει φύει που τζιειαμαί που έθελα να επικεντρώσω το άρθρον. Οι μεθόδοι των femen εν μια έξυπνη στρατηγική που ήβραν για να χρησιμοποιούν τα όπλα της εξουσίας (τα μίντια) εναντίον της. Τζιαι φαίνεται να έχει μιαν αποτελεσματικότηταν. Καταφέρνουν να φκάλουν στην επικαιρότηταν έναν θέμαν που αυτές θεωρούν σημαντικόν. (την αυταρχικότηταν της Ρωσσικής ολιγαρχίας, την θεοκρατίαν τζιαι την υποτίμησην της γυναίκας που το Ισλάμ, την υποτίμησην της γεναίκας που τους Χριστιανούς...)
Το τί μακροχρόνιον αποτέλεσμαν θα έχει..., σίουρα όχι αυτόν που περιγράφει η Δρακούνα που εν μια σταδιακή εξέλιξη τζιαι η απεξάρτηση του ατόμου που μιαν θρησκόληπτην κοινωνίαν. Πάντως Δρακούνα, σιοκκάρει με να μαθαίνω ότι σε Ευρωπαϊκήν χώραν του 2013, οι δασκάλοι αποφασίζουν να μεταλάβουν τα κοπελλούθκια του κόσμου χωρίς να ρωτήσουν τους γονιούς. Ενόμιζα ότι αλλάξαν παραπάνω τα πράματα που τα χρόνια που έφυα.
Αυτόν που παρατηρώ τζιαι κριτικάρω για την Κύπρον είναι μια στροφή της εξουσίας προς την θρησκοληψίαν. Τζιειαμαί που εγίνην κάποιος μεντερνισμός της κυπριακής πολιτικής τζιαι η εκκλησία επαραμερίστην κάπως που τες προηγούμενες κυβερνήσεις, η τωρινή διά της ρόλον θεωρώντας μας ούλλους του επιπέδου της κυριούλλας που πάει να προσκυνήσει με τον Κασουλίδην τζιαι τον Δήμαρχον του Στροβόλου την κάραν του Αποστόλου Ανδρέα για ν΄αγιάσουν.
Τζιαι κανένας δεν αντιδρά. Αφού κανένας δεν αντιδρά, είπα να τους χλευάσω να διακεδάσω λλίο χριστουγενιάτικα. Τζιαι όπως έν έχω ωραία βυζιά να πάω να τα δείξω να βουρήσουν οι δημοσιογράφοι του Πολίτη τζιαι του Φιλελεύθερου να φκάλουν είδησην, είπα να βάλω την Ζωσεφίν πας το μπλόγκ :))
Τζιαι να μας γράψεις " γαμώ την πίστην σας". Ωραίος πολιτισμός.
Αγχώθηκες με τα σχόλια και έχασες τον μπούσουλα.Από τη μια μας λες ότι θεωρείς ότι η γυναίκα καταπιέζεται στην εκκλησία γιατί εν δικαιούται να κοινωνήσει όταν έχει περίοδο και από την άλλη διαμαρτύρεσαι στη Δρακούνα ότι στα σχολεία παίρνουν να μωρά να μεταλάβουν (όσα θέλουν). Αφού θεωράς το αναχρονιστικό γιατι απαιτείς που την εκκλησιάν να αφήνει τες γυναίκες να κοινωνούν ακόμη και αδιάθετες;( παρεμπιπτόντως κανένας εν θα τες ελέγξει, υπόψιν..). Ασυνέπεια εκ μέρους σου...
Εχει δίκαιον ο Ανευ Ορίων όταν ρωτά αν η εκκλησία (ως κατεξοχήν συντηρητικός θεσμός) μπορεί να διαδραματίσει προοδευτικό ρόλο. Ζητας πολλά να κάμει η εκκλησιά, και ποντάρεις στον ανανεωτικο της ρόλο παραπάνω που κάθε θρήσκο..
Δεν απαξιάς σαν την Δρακούνα. Αντιθέτως έχεις μια εμμονή που λέει πολλά, φίλε...
Όσο για την καταπίεση της γυναίκας, ψάξε την αλλού, ελα στην Κύπρο και θα δεις τι γίνεται. Απο μακριά δεν τα ζυγιάζεις καλά τα πράματα...Ελα να δεις μιαν κυβέρνηση όλο άντρες, έλα να δεις πόλεμο εναντίον των γυναικών στην εργασία, έλα να δεις γυναίκες να αποκαλούνται γεροντοκόρες και λεσβίες αν αποφασίσουν να ζήσουν εργένικη ζωή, έλα να δεις γυναίκες να φοβούνται να κυκλοφορήσουν μόνες να πάνε ένα σινεμά, μια μπυραρία, ένα θέατρο γιατί τις θεωρούν ή πουτάνες ή αποτυχεμένες, έλα να δεις τις ίδιες τις γυναίκες πως μειώνουν τις ομοίες τους και αποθεώνουν τους άνδρες σε όλα τα επίπεδα... Έλα να δεις "προοδευτικούς" να αρνούνται να λάβουν στα σοβαρά μια γυναίκα όταν μιλά και να την αντιμετωπίζουν σαν υποδεέστερο αντικείμενο, έλα λοιπόν Ακέρας μου να δεις τι γίνεται στη χώρα που ο άνδρας ονομάζεται "αδρωπος" και όχι η γυναίκα....
Τζιαι άφηστες σαλεμένες να βγάζουν μουνιά και βυζιά στη φόρα για λίγα λεπτά δημοσιότητας. Αυτές κι αν υποβιβάζουν τη γυναίκα....Ελα να δεις και να προσκυνήσεις τη γυναίκα της βιοπάλης, τη μονογονιό που γίνεται και μάνα και πατέρας γιατι ο άντρας της δεν πληρώνει σεντ για διατροφή, έλα να δεις αγωνίστριες με αξιοπρέπεια που κλειδοστομιάζουν λεφτάδες από "τζάκια" με τις αξίες τους και όχι με το μουννί ή με το μέσον.
Ανώνυμη [πιο πάνω – σχόλιο με ημερ. 30 Δεκεμβρίου 2013 - 12:12 π.μ.],
Επειδή έκαμες αναφορά στο άτομο θα ‘θελα να πω ακόμα 2-3 κουβέντες...
Κατ’ αρχάς από το περιεχόμενο και το ύφος του σχολίου ΣΟΥ καθώς και την έντονη γυναικεία μυρωδιά που αιωρείται στον αέρα από την παρέμβαση ΣΟΥ, δηλώνουν ότι έχουμε να κάνουμε με ΜΙΑΝ Ανώνυμη κι όχι με ΕΝΑΝ Ανώνυμο... Άσε που αυτό το «Ακέρας μου», πάει κάτι να ΜΟΥ θυμίσει... Αλλά κι ΕΣΥ, γιατί δεν βάζεις έναν σταθερό nickname να μεν συγχυζούμαστεν; Βάλε, ας πούμεν, Σουφραζέτα, Κλάρα ή Ρόζα...
Απ’ εκεί και πέρα και επί της ουσίας των όσων γράφεις, [διερωτούμαι] γιατί ΜΟΥ έχει δημιουργηθεί η αίσθηση και η εντύπωση ότι προσπαθείς να απαλλάξεις [λόγω συντηρητικότητας ή ίσως και βλακείας των παπάδων] από τις ευθύνες της για τις διακρίσεις και τη καταπίεση σε βάρος των Γυναικών. Ίσως το κάνεις άθελα ΣΟΥ, ή ίσως γιατί κάπου αλλού θέλεις να δώσεις πιο πολλή σημασία και να στρέψεις τα πυρά ΣΟΥ. Δεν κάμνεις όμως, απόλυτα σαφές τι είναι αυτό που φταίει, εν τέλει... Η καταπίεση και οι διακρίσεις αναπαράγονται και συντηρούνται [προφανώς με πιο εκλεπτυσμένες μορφές] μέσα σ’ ένα συγκεκριμένο πολιτικό, κοινωνικό και οικονομικό σύστημα. Γιατί άραγε; Και πώς θα καταργηθούν οι διακρίσεις, σε αντιπαράθεση με τους άντρες;
Να διευκρινίσω ότι το σχολείο στην αρχή του χρόνου μας έστειλε μια λίστα με activities που θα έκαμνε το σχολείο κατά τη διάρκεια της χρονιάς και να δηλώσουμε που θέλουμε να συμμετέχει το κοπελλούδι μας (η λίστα είχε εκδρομή στη θάλασσα, εξέταση από οδοντογιατρό/οφθαλμίατρο, εκκλησιασμός κ.α.).
Εγώ δήλωσα για την κουκλάρα σε όλα "ναι".
Δημόσιο σχολείο; Πολλά καλό το σύστημα με τη λίστα που λαλείς.
Στο σχολείο που διδάσκω άμα πάμε εκκλησία τα παιδιά σκορπίζουνται στους σκάμνους. Άμα έρτει η ώρα να κοινωνήσουν όποιο θέλει πάει στη σειρά τζαι δε ρωτούμε ούτε καν ξέρουμε ποιος κοινωνά ή όι.
Μακάρι να έλειπεν ο εκκλησιασμός, αλλά όσον υπάρχει, εγώ ως δάσκαλος εν έχω καμιά διάθεση να έρθω σε αντιπαράθεση με προσωπικό, γονιούς τζαι χωρκανούς. Παρατηρώ πάντως ότι σε αντίθεση με όσα συμβαίνουν γυρόν μας, παπάδες παντού τζαι πάντα, τα κοπελλούθκια εν διούν τόση σημμασία, στην εκκλησία εν κάθουνται ήσυχα, βαρκούνται, ερωτήσεις περί θεού τζαι θρησκείας σπάνια ακούω στην τάξη (κάμνει τους άλλος τα θρησκευτικά) σαν να πρόκειται για ένα κοινό μυστικό ότι εν έναν τεράστιο τζαι αστείο παραμύθι.
Ανευ ορίων, ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις, θεωρώντας ότι με το να πεις ότι είμαι ανώνυμη και όχι ανώνυμος, (και το άρωμα μου έχει "γυναικεία μυρωδιά") με θίγεις. Παρά να αναζητάς το φύλο του γράψαντος, διάβασε ξανά το σχόλιο. Το πως το ερμηνεύεις είναι δική σου υπόθεση. Αν έτσι κατάλαβες...δικαίωμά σου....
Απλά στρουθοκαμηλίζουμε, άποψή μου, όταν δεν βλέπουμε γύρω μας τι γίνεται και φωνάζουμε γιατί απαγορεύεται στις γυναίκες να κοινωνούν όταν έχουν περίοδο. Και στο κάτω κάτω τόσο η απαγόρευση των εκτρώσεων, του γάμου των ομοφυλοφίλων, όσο και αυτή και η όποια άλλη, εν θέμα επιλογής. "Τέηκ ιτ ορ λιβ ιτ".
Στην κοινωνία όμως, με τα προβλήματα που εγώ εντόπισα και σου ανέφερα, δεν έχεις να επιλέξεις. Σου επιβάλλονται όλα. Από ανθρώπους κατα τα άλλα ¨"προοδευτικούς" και όχι εξ ορισμού "συντηρητικούς" όπως η εκκλησία..Δεν υπάρχει έξοδος.
Όσο για τα σχολεία , εντάξει εκεί ο Ακέρας έχει κάποια δίκαια. Μα να κάνουν τα παιδιά αργία για την ονομαστική του αρχιεπισκόπου;; Αν είναι δυνατόν..Αλλά με την ίδια λογική πρέπει να καταργηθούν όλες οι θρησκευτικές σχολικές αργίες και το μάθημα των θρησκευτικών. Ήδη όποιος δεν θέλει, το απαλλάσσεται.Εμείναν οι αργίες.
Μεν αγχώνεστε. Την σήμερον (μνημονιακή) ημέρα και την λογική των περικοπών, της λιτότητας, της κατάργησης των όποιων εργασιακών κεκτημένων, όλα θα τα δούμε. Οι τοκογλύφοι μας (Τρόικα) όπως έχετε καταλάβει, επιβάλλουν και πολιτικές και αποφασίζουν αυτοί για όλα.. Με τους κάθε φορά κυβερνώντας να επικαλούνται την κρίση ως πρόφαση για να διαλύουν τα πάντα. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε μισθούς και συντάξεις.
Σουφραζετακλαραροζα :))
Πέραν της προκλητικής λεκτικής επίθεσης προς κάθε "θρησκόληπτο" που ενδεχομένως να σε θκιαβάσει, εννοείς ότι:
- η ακτιβίστρια με την πράξην της μάχεται κατά της άνισης μεταχείρισης της γυναίκας τζιαι έτσι όπως φκαίννει εν θα την δουν υποτιμητικά αλλά θα την σεβαστούν σαν άνθρωπο, τζαι τις ιδέες που υπερασπίζεται? (τζαι ότι εν θέλει απλά να προκαλέσει?)
- η εκκλησία στην Κύπρο διοικεί τους πάντες τζαι κάμνει με το ζόρι τα κοπελλούθκια του κόσμου θρήσκους τζαι χαζούς με τα θρησκευτικά τζαι τα κατηχητικά τζαι θα πρέπει να μεν έσιει άποψη, να μεν μιλά τζαι να αφήσει τους πολιτικούς να κάμουν την άριστη δουλειά τους?
- ούλλες οι γυναίκες που στέκουνται έξω που την εκκλησία νομίζουν ότι εν "ξιμαρισιά"?
όκκει...
Δημοσίευση σχολίου