Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2013

Άχθη αρούρης


από http://www.oecd.org/pisa/keyfindings/pisa-2012-results.htm


Σε μιάν χώραν όπου οι παρθένοι, οι ανέραστοι, ή οι καταπιέζοντες την σεξουαλικότηταν τους εν ειδικοί επί των γαμηλίων του λαού, οι εθνικόφρονες εν οι ειδικοί για να μάθουν μαθηματικά τα κοπελλούθκια που θα παράξει ο Άγιος Γάμος.

Όταν πριν 10 χρόνια η Γερμανία, που έμπην εις την αξιολόγισην του PISA, έπιασεν κακήν βαθμολογίαν, έκαμεν επανάστασην στο εκπαιδευτικόν της σύστημαν πιάννοντας τα μέτρα που έπρεπεν, για να μαθαίννουν τα κοπελλούθκια της να γράφουν, να θκιαβάζουν, να λοαρκάζουν τζιαι να εξερευνούν τον κόσμον τους σωστά τζιαι αποτελεσματικά. Μετά που την ανακοίνωσην των αποτελεσμάτων 2013 που εδείξαν ότι τα Γαλλούθκια εππέσαν κάτω 4 θέσεις, ο Γάλλος υπουργός παιδείας σε μιαν νύχταν έκατσεν τζιαι ανάλυσεν τα αποτελέσματα τζιαι ήβρεν ότι η Γαλλία επήεν κάτω διότι αυξηθήκαν πολλά οι αδύνατοι μαθητές τζιαι επήαν στο 22%, ήβρεν ότι τούτον το 22% εν που τες πιο φτωσιές τάξεις τζιαι ανακοίνωσεν μέτρα για να βελτιωθεί η εκπαίδευση στες φτωχογειτονιές των προαστίων των μεγάλων πόλεων.

Στο Παρίσσιν εμίλαν ο Γάλλος υπουργός στην τηλεόρασην για να εξηγήσει πως θα καταπολεμίσει τες κοινωνικές ανισότητες που εν η πηγή του κακού της κακής απόδοσης της εκπαίδευσης. Την ίδιαν ώραν, στην Λευκωσίαν, την πρωτεύουσαν της Κύπρου, την χώραν όπου υπουργόν παιδείας διορίζει αρχιεπίσκοπος, εμίλαν ο αντιπρόσωπος των εκπαιδευτικών. Εξηγαν στον αμόρφωτον λαόν που βλέπει Σίγμα τζιαι Αντέννα για να συμπληρώσει τα κενά της μόρφωσης που του αφήνει το εκπαιδευτικόν του σύστημαν, ότι τα κακά αποτελέσματα είναι λόγω του ότι οι άλλες χώρες κάμνουν χιλλέν τζιαι προετοιμάζουν τα κοπελλούθκια για να περνούν καλλύττερα τες εξετάσεις. Τέθκοια είναι τα επιχειρήματα του ανώτερου αλλά πάντα κατατρεγμένου τζιαι αδικημένου έθνους.

Ίχνος αυτογνωσίας, τρίππα αντροπής. Ακόμα τζιαι τα παιδάκα του κατακτητή, που τρέφει η καθυστερημένη Ανατολία επιάσαν καλλύττερους βαθμούς που τα Κυπριόπουλλα, των οποίων οι γονιοί ξοθκιάζουν μαλλοτζιέφαλλα σε ιδιαίτερα, ιδιωτικές σχολές, GCEs, για να δώσουν στους γόνους των συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέσην με τους συμμαθητές των. 

Ποιοί είναι τα 42% των Κυπριόπουλλων που πιάννουν κάτω που την βάσην τζιαι γιατί, κανένας δεν εδιερωτήθην. 

Πατριδογνωσία, θρησκευτικά, αγωγή του (Έλληνα) πολίτου. Έτες έννοιες του μέλους της Οργάνωσης ΕΛλήνων λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Κύπρου. Κατηχητικά μες τα σχολεία, πρωϊνή προσευχή, απαγόρευση της χρήσης της μητρικής τοπολαλιάς προς ώφελος της «Εθνικής» γλώσσης. Αυτά τζιαι άλλα τέθκοια είναι τα ζητήματα που απασχολούν τον Έλληναν εκπαιδευτικόν που δουλεύκει ως το μεσομέριν για το δημόσιον τζιαι που το μεσομέριν τζι ύστερα για πάρτι του. Πατριδογνωσία τζιαι θρησκευτικά το πρωίν, μαθηματικά τζιαι φυσική το απόγευμαν. 20-25€ την ώραν σε ώρες κρίσης δεν είναι ευκαταφρόνητα. Παρόλην την πατριδογνωσίαν, παρόλην την πίστην στον Χριστούλλην τζιαι την Παναγία, παρόλες τες 155 πρωϊνές προσευχές τον χρόνον (ούτε μιαν παραπάνω), παρόλους του αγιασμούς τζιαι παρόλον το στρές των ιδιαίτερων, αποτέλεσμαν τίποτε. Στον πάτον. Μηδέν εις το πηλίκον.

Κρίμα στα ψουμιά που τρώτε. Άχθη αρούρης ήσασταν που την πρώτην ημέραν της ίδρυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας. Ένας κρατικός φορέας που ιδρύθην για να παράγει εθνικόφρονες τζιαι καλούς χριστιανούς, δεν μπορεί να παράγει ούτε επιστήμονες, ούτε ελεύθερους αθρώπους. 

Αυτόν είναι το δράμαν των έντιμων εκπαιδευτικών που επιστέψαν ότι μπορούν να κάμουν εκπαιδευτικήν μεταρρύθμισην τζιαι να εκσυγχρονίσουν το κράτος τζιαι την κοινωνίαν.

Έππεσεν σας τζιαι άθρωπος επιστήμονας κάποτε για υπουργός παιδείας τζιαι εφάετε τον λάχανον, αφού πρώτα του ευνουχίσατε κάθε δυνατότηταν δράσης. Κρίμας τον άθρωπον. Δεν σας άξιζεν. Η επιστημονικότητα του άντζισεν της πατριδοκαπηλίαν με την οποίαν καλύπτεται το τιτσιρκόν σας που παράγει αγράμματους. Ζαττίν ούλλα τα γορμάρκα καταφέρνουν να φορτώννουνται του τόπου για εθνικούς λόγους.


Τα προγωνστικά μου για τα αποτελέσματα PISA 2015 με τον Κενεβέζον τενόρον, τον αρχιεπίσκοπον για μπάσον τζιαι την Τρόικαν για διευθυντήν ορχήστρας (που σας αξίζουν τζιαι οι τρεις), είναι ότι δεν θα είσαστιν το προτελευταίον Ευρωπαϊκόν κράτος με 440 πόντους σε σχέσην με τον μέσον όρον 493, αλλά θα σας φάει τζιαι το Κατάρ που σήμμερα έπιασεν 379 πόντους τζιαι έχει 69% των μαθητών κάτω που την βάσην. Τουλάχιστον το κράτος τούτον θα έχει λεφτά για να βάφφει τα σχολεία του. Το δικόν σας θα πληρώννει τα χρέη της Λαϊκής τζιαι τα κέρδη του Σιακόλα. 

12 σχόλια:

Δεσποσύνη είπε...

Τυχαία, σήμερα εθκιέβασα το άρθρο του Dewey "My Pedagogic Creed" (Dewey, 1897)*

Σχεδόν 120 χρόνια μετά, εν εμάθαμε ούτε τα βασικά στην μεγαλόνησο.

Έχουμεν την εκπαίδευση που απαιτεί η κυπριακή κοινωνία. Τίποτε καλύτερο που τα gce για τα πανεπιστήμια της αγγλίας

* http://dewey.pragmatism.org/creed.htm

stelios papalangi είπε...

Παρόλο που όντως την παιδεία μας την διοικούν οι πατριδοκάπηλοι , καλόν είναι να έχουμε υπόψιν ότι η PISA έχει δεκτεί κριτική τζαι που την αριστερά.

Η κύρια κριτική είναι ότι δίνεται παραπάνω σημασία στις "δεξιότητες" αντί στη "γνώση".... Εν τζαι σημαίνει ότι εν καλύττερο. Είναι μια αντίληψη ότι η παιδεία πρέπει να έσσιει προταρχικό σκοπό να δημιουργεί εργάτες - για να μπουν στην αγορά εργασίας... Υπάρχει τζαι η άποψη ότι τούτον δεν θα έπρεπε να ήταν η προτεραιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος.

Το πιο σημαντικό εν η γνώση... Τες "δεξιότητες" ότι δουλειάν τζαι να πάεις - μιαν εφτομάδα απόχτισες τες.

Anef_Oriwn είπε...

Περιοδεύει ο Θεολόγος [και Καθηγητής Θρησκευτικών] τις τάξεις για να ανακοινώσει στους μαθητές ότι την επαύριον «θα έρθει ιερέας στο σχολείο για να εξομολογήσει όσους θέλουν να εξομολογηθούν»... Μην τυχόν και χάσουν την ευκαιρία να προσθέσουν πόντους για μια θέση στον Παράδεισο! Τι ψάχνεις κι ΕΣΥ με την PISA αγαπητέ Aceras

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς για μιά ακόμα φορά έχεις δίκαιο. Ελυσσιάσαν με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, επικεντρωθήκαν στην ιστορία τζιαι εκάμαν τα πάλε πίλιες. Σκόπιμα, διότι πως θα συντηρούνται στην εξουσία, όταν οι πολίτες είναι πραγματικά μορφωμένοι, με κριτική σκέψη; Οι γνώσεις αυξάνονται με ιλιγγιώδη ταχύτητα και εμείς εκολλήσαμε στο βούρκο της ιστορίας.

ιων σκεπτικός

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον Στέλιο-Παπαλάγκι και να προσθέσω ότι πρόκειται για έναν "οργανισμό" (;;) που δεν μας λέει κανείς ποιός τον πληρώνει, με ποιο σκοπό κάνει αυτές τις έρευνες, ποια η αξιοπιστία των ερευνών του, γιατί με τόση ευκολία μπαίνει στα σχολεία και τα "αξιολογεί". Στα σχολεία, μας στέλνουν μάλιστα και υλικό για να ετοιμάσουμε τους μαθητές και σπαταλούμε και χρόνο διδακτικό. Δύο χρόνια που έτυχε να ασχοληθώ, παρατήρησα ότι επιλέγονταν "κατα τύχη" οι πιο αδύνατοι, τεμπέληδες και αρνητικοί για τη μάθηση μαθητές, που ποσώς τους ενδιέφερε να αποδώσουν στο μέγιστο.Και γιατί Όσο για τα τεστ..τι να πω... ούτε εύκολα, ούτε δύσκολα...απλά ατυχή, που ούτε νοημοσύνη εξέταζαν, ούτε γνώσεις, αλλά ζητούσαν απαντήσεις επίπεδες, βασισμένες υποτίθεται στη λογική και την επιτόπου διερεύνηση. Στην περίπτωση δε των λογοτεχνικώ κειμένων για κατανόηση κανένα περιθώριο δεν διδόταν έκφραση, σχολιασμό, εντυπώσεις, ανάλυση, λογοτεχνικά στοιχεία, . Υπήρχε και πάλι η μυωπική λογική του "σωστού-λάθους" "γιατί έτσι κι όχι αλλιώς" και όχι της σφαιρικής αντίληψης, λες και επρόκειτο για πείραμα σε εργαστήριο. Στην ουσία απαιτούσαν έναν τύπο μαθητή ρομπότ και οι δικοί μας δεν είναι έτσι.

Ανώνυμος είπε...

Γράφεις: "ο Γάλλος υπουργός παιδείας σε μιαν νύχταν έκατσεν τζιαι ανάλυσεν τα αποτελέσματα τζιαι ήβρεν ότι η Γαλλία επήεν κάτω διότι αυξηθήκαν πολλά οι αδύνατοι μαθητές τζιαι επήαν στο 22%, ήβρεν ότι τούτον το 22% εν που τες πιο φτωσιές τάξεις τζιαι ανακοίνωσεν μέτρα για να βελτιωθεί η εκπαίδευση στες φτωχογειτονιές των προαστίων των μεγάλων πόλεων".
Αν δεν κάμνω λάθος εμπνευστήκαν τότε τα ΖΕΠ ( ζωνες εκπαιδευτικής προτεραιότητας), που βάζει "υποβαθμισμένες" περιοχές και μετανάστες και χαμηλού μορφωτικού επιπέδου ανθρώπους στα ίδια σχολεία, ώστε να μην "μολύνουν" τα άλλα. Κάτι επήαν να κάμουν τζιαι οι δικοί μας, με το σκεπτικό: ξένος + φτωχός= ψωριάρηδες.
Μόνο που δεν είναι έτσι. Και για να καταλάβω: τα καλομαθημένα, καλοταϊσμένα παιδιά με τα ακριβά κινητά και ρούχα, είναι άγια και καλά, και το "κακόν αγκάθι" εν τα φτωχά;;; Εγώ είδα μωρά φτωχά, από μονογονεϊκές οικογένειες, μετανάστες, πολλά καλύτερους μαθητές από τα κωλόπαιδα τα καλοζωισμένα τα δικά μας.
Όσο για τα γερμανούθκια σου, να τα χαίρεσαι που ονειρεύονται να γίνουν οικονομικοί σύμβουλοι της Μέρκελ και θαυμάζουν τους Τροϊκανούς...Γενικεύω για χάριν αστεϊσμού, αλλά συγγνώμη, έκαμεν τους φοινιτζιάν πιον τους ευρωπαίους! Πόσην υποτίμηση του λαού σου! Σατσιή...

Aceras Anthropophorum είπε...

Ακριβώς, Δεσποσύνη, κάμνοντας μάλιστα τζιαι μιαν που τες αντανακλάσεις της. Το ζήτημαν είναι πως εξελίσσεται.

Έλα ρε Στέλλιο, με σιοκκάρει αυτόν που λαλείς; Το τί δεξιότητες θα αποκτήσεις σε μιαν εφτομάδαν στην δουλειάν εξαρτάται τόσον που την κουλτούρα που απόκτησες όσον τζιαι που την ικανότηταν που απόκτησες να αποκτάς δεξιότητες στην προηγούμενην ζωήν που την πρώτην εφτομάδαν που επήες δουλειάν. Τζιαι όταν στα 15 η δεξιότητα του να δκιαβάζεις έναν κείμενον τζιαι να καταλάβεις τί θέλει να πει ο συγραφέας του δεν έχει αποκτηθεί, φαντάζουμαι πως θα αποκτήσεις τες υπόλοιπες δεξιότητες. Γιατί δηλαδή οι αριστεροί πρέπει να βάλλουμεν σε αντιπαράθεσην τες δεξιότητες με τον πολιτισμόν; Γιατί είναι ή - ή τζιαι όι και - και; Η ανάγκη για ανάπτυξην του πολιτισμού του αθρώπου δεν θεωρώ ότι πρέπει να χρησιμοποιείται για να καλύπτει το ττεμπελιόν, την ανοργανοσιάν, την έλλειψην ελέγχου της ποιότητας. Είμαι σίουρος ότι οι μαθητές που εν καλλύττεροι στην ανάγνωσην τζιαι στην επιστήμην, αυτοί που εν εργατικοί τζιαι ότι κάμουν κάμνουν το με πάθος τζιαι με μεράκκιν, έχουν παραπάνω δυνατότητες να γινούν μέρος ενός πολιτισμού ψηλής αίσθησης.

Άνεφ, τον τζιαιρόν που ήμουν 14 εγίνην της μόδας στο σχολείον μου να πααίννουμεν τζιαι να του λαλούμεν του πάτερ στην εμομολόγησην ότι επαίζαμεν μούτσιο τζιαι εδιηγούμαστεν του ούλλες μας τες φαντασιώσεις. Μετά εφκαίνναμεν έξω τζιαι εσπάζαμεν πλάκαν με τους συμμαθητές για την αντίδρασην.

Ίων, τωρά γράφουμεν τζιαι τον βούρκον της ιστορίας που θα διδάσκουνται τα εθνικόφρονα κυπριόπουλλα το 2100 αν δεν πάρουν την γην τζιαι την σηκώσουν οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.

Ανώνυμε σε ευχαριστώ που ήρτες να απεικονήσεις πιο παραστατικά αυτά για τα οποία σαλαβατώ.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ η αυθεντία, ο τέλειος, ξέρεις καλύτερα...

Γι'αυτό και γράφεις και σαλαβατάς με ποστάκια με ένα υφάκι που ισοπεδώνει τα πάντα.

Με την την ασφάλεια της γεωγραφικής απόστασης, της αποστασιοποίησης χωρίς να ζεις στην κοινωνική πραγματικότητα της χώρας σου....

Απλά να θυμάσαι, ότι όσο και αν αυτό όπως φαίνεται να σε αηδιάζει, είσαι Κύπριος σαν εμάς..Ούτε Γάλλος, ούτε Γερμανός, που τους θεωρείς πρότυπα για μίμηση...

Ανώνυμος είπε...

@ Ανώνυμε τελευταίε, κάτι τέθκοια σχόλια σαν το δικό σου τζαι των ομοίων σου κάμνουν με να δυσπυρκώ που είμαι Κυπραία. Έσιεις κάτι να πεις πάνω στο θέμα το ποστ; πέτο. Αμμέν έσιεις, καλλύττερα να σιωπάς. Που κολλά η προσωπική επίθεση στον άνθρωπο; Τζαι αν εσύ που τούτο το ποστ που εθκιέβασες (αλλά τζαι τα άλλα κείμενα του μπλογκ) εκατάλαβες ότι αηδιάζει που εν Κυπραίος, τότέ ναι, αποδεικνύεις ότι έσιει δίκαιο σε τούτα που λαλεί τζαι πράγματι έχουμε σοβαρό πρόβλημα στην κατανόηση κειμένων.

Ανώνυμος είπε...

Τόσοι που αντιδρούν με την Πίζα, είναι δηλαδή βλάκες;


Αυτό με τον διαγωνισμό δεξιοτήτων ώστε να σιγουρευτούμε ότι στην μελλοντική αγορά εργασίας θα είμαστε ανταγωνιστική, μου θυμίζει το "Μόνο η δουλειά ελευθερώνει" στα στρατόπεδα συγκέντρωσης των Ναζί.

Πότε θα καταλάβετε ότι ο άνθρωπος δεν είναι απλά παραγωγική μηχανή και ότι πρότυπο ανθρώπου στην παιδεία δεν είναι ο ατομιστής ανταγωνιστικός καριερίστας;

Τόσοι αριστεροί καθηγητές στην Ελλάδα που αντιστέκονται στις μετρήσεις της Πίζας και απέχουν είναι βλάκες;

Αλλά εντάξει, στην Κύπρο, μάθαμε να μας λένει οι άλλοι τι είμαστε...

Την άποψή μου λέω και κόψετε με στις εξετάσεις σας, ποσώς με ενδιαφέρει :))))

Aceras Anthropophorum είπε...

Η αγορά δεν θέλει κατ΄ανάγκην τους αθρώπους να ξέρουν να θκιαβάζουν τζιαι να εξερευνούν τον κόσμον τους. Τούτα που θεωρείται ότι όποιος δουλεύκει σκληρά για να μάθει εν θύμαν της αγοράς, εν προφάσεις αυτού που δεν επιθυμεί να δουλέψει.

Γιατί κατ΄ανάγκην η μάθηση τζιαι η καλή δουλειά εν συνώνυμον του ανταγωνισμού; Γιατί η αξιολόγηση εν κατ΄ανάγκην ανταγωνισμός με τον άλλον; Αν δεν αξιολογήσεις μιαν δουλειάν πως θα καταλάβεις την απόστασην του αποτελέσματος που τον στόχον; Πως θα βελτιωθείς;

Πως θα αξιολογήσεις ότι το αποτέλεσμαν της δράσης σου δεν είναι καπνός ή λουβάνες;

Τούτη η εθνική νεύρωση ότι σας κατατρέχουν οι ξένοι για να σας αξιολογήσουν είναι από κωμική μέχρι τραγική. Το πίζα βοηθά τα κράτη που θέλουν να ενταχτούν στο πρόγραμμαν να αξιολογίσουν τα αποτελέσματα της εθνικής τους παιδείας με βάσην έναν στάνταρ διαγωνισμόν. Αν θέλει έναν κράτος συμμετέχει.

Σιγά που θα ενδιαφερτεί η ηφήλιος τι μαθαίνουν οι μαθητές σε μιαν κατουρισιάν τόπον κάπου στην Μεσόγειον, όπου μάλιστα οι παπάες έχουν πέρασην μες τα σχολεία.

Ένας διαγωνισμός δεν σου λέει τί είσαι. Σου λέει τί έμαθες που μιαν συγκεκριμένην ύλην που εδιδάχτης.

Όποιος εν αριστερός δεν σημαίνει ότι εν τζιαι σωστός. Αν απέχουν οι αριστεροί στην Ελλάδαν, ιδίως στην Ελλάδαν, τί έγινεν δηλαδή;

Συνεχίστε να θεωρείται την δουλειάν ναζισμόν τζιαι θα προοδεύσετε. Ειδικά τωρά που ο τζιαιρός των φτηνών δούλων που θα δουλεύκουν σκλερά να εκπληρώννουν το όνειρα σας, έχει παρέλθει.

Εγώ πάντως έναν έμαθα που την ζωήν. Κανένας άλλος δεν θα δουλέψει σκληρά για να εκπληρώσει τα δικά μου όνειρα.

Έμαθα επίσης, ότι δεν ότι δεν έμαθα στο σκολείον δωρεάν, εκούστησεν μου πολλά ακριβά να το μάθω ύστερα.

Συνεχίστε ως αριστεροί να θεωρείται την δεξιότηταν αδεξιότηταν τζιαι θα δείτε πως θα καταλήξετε δεξιοί. Που τους άσσιημους μάλιστα.

Ανώνυμος είπε...

Eshei je omorfous?