- Ελα δα ρε. Έμαθες αριθμητικήν εις το σκολείον;
- Καλό.
- Άτε να δούμεν αν έβρεις την απάντησην. Είσιεν μιαν φοράν έναν βοσκόν που έγλεπεν τες κουέλλες του τζιαι λαλεί του ο τουρκόπουλλος "γιάσου βοσκέ πρωτοβοσκέ των 100 προβάτων". "μα εγώ;" επολοήθην ο βοσκός. "ππουουου. Αν είχα όσα έχω, τζιαι τα μισά που έχω, τζιαι 10 τζιαι 50, ήταν να είμουν ο βοσκός πρωτοβοσκός των 100 προβάτων". Πόσα πρόβατα είχεν ο βοσκός;
Έσπασα την κκελλέν μου τζιαι δεν το ήβρα. Μετά που θκυό εφτομάδες σπάσιμον του νού είπα του την απάντησην.
Όποιος την έβρει να στείλει sms τζιαι θα κερδίσει αφροζούν.
30 σχόλια:
Ήταν μυσταρκός έν ήταν δικά του.
100=20+[10+10]+[10+50] την αφροζουν θα μου τη ζωγραφισεις χιχι
Aνώνυμε
Εγιώ έκαμα την εξης πράξη τζιαι εν μου εφκαίναν
100-10-50=40-20 ε τζιαι 20 να έσιει ,αφου λαλεί τζιαι τα μισά που έσιει α ενι ζητά τα μισά τζιήνων που έσιει δηλαδή τα 10.Εν να μου βάλει κουλουρούιν ο δάσκαλος ας βάλει τζιαι λλιο τσάι ζεστό να το βουττώ μέσα.
"Αν είχα όσα έχω, τζιαι τα μισά που έχω"
Δηλαδή μια αναλογία 2:1.
"Τζιαι 10 τζιαι 50" δηλαδή +60.
Άρα "Πρόβατα που έχω"= (100-60)/3*2
Εν ιφκαίνει ακέραιος αριθμός. Κάπου κάμνω λάθος ή παίζει κουβέλλα κουτσή ή αγκαστρωμένη!
΄Εχει 26 τζιαι τα μισά 13 τζιαι 10 τζιαι πενήντα = 99 τζιαι ο σκύλλος που τα γλέπει = κοπάδιν των 100 ζώων
Η απάντηση εν δεκαέξι , αλλά εγώ ξέρω το άλλοσπως:
" να'χα όσες είχα
τζιαι τες ήμισες τους να'χα
τζι' αλλλο δέκα τζαιι πενήντα
έκαμνα τες εκατό"
εν πιο ποιητικό τούτο, τζιαι νομίζω εν το αυθεντικό
16+16+8+10+50=100
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΩ?
Όπως λέει και ο Παύλος, το 3Χ/2=40 δεν φκάλλει ακέραιο.
Έκαμνε τζείνη την ώρα σούβλα μήπως;
***
Και δεν νομίζω ο Aceras να θεωρεί -σεξιστικά -ως πρόβατο μόνο τα αρσενικά τζιαι όχι τες κουέλλες.
***
Βρε μπας τζιαι Βοσκός ήταν ο Πρόεδρος; Τζιαί έχασε το λοαρκασμό με τα πρόβατα του;
Το δε σκεπτικό της Δόκης... εξυπακούει πως το "αν είχα όσα έχω" ερμηνεύεται ως "αν είχα όσα έχω τζιαι αλλό τόσα"... δηλ. να ξεκινάς με 2Χ αντί Χ.
Δόκη έταξεν αφροζούα όπως τα λαλείς εν δική σου.
Αγρινό όταν το πρόβατο βγει από το μαντρί το τρώει ο λύκος .:)))
2x+½x+10
=50=100
2x+½x=100-10-50
2x+½x=40
4x+x=80
5x=80
x=16
xaxaxaxa
Το λοιπόν ο Αγρινός (όντας όβις άτακτος) εκατάλαβεν τι έγινεν. Ο θκειός μου ελάλεν μας ανέκδοτα τζιαι αινίγματα στες συνάξεις της οικογένειας στου παππού όπου η σούβλα τζιαι το σιεφταλίν (ο παππούς κασάπης) εσυνόδευεν το VO 43 (ταξικές επιλογές). Έχασεν το original που χάρη στην Δοκησίσοφη το βρίκω τώρα με μεγάλη χαρά (δύο αφροζούες μετά το μαχαλλεπίν). Εγώ όμως έσπασα να έβρω λύσην που δεν ηπήρχεν (ακριβώς όπως τον Χριστόφκιαν). Η λογική μου ήταν "αφού υπάρχει πρόβλημαν υπάρχει τζιαι η λύση". Τζιαι να φανταστείται ότι τότες τα κλάσματα τζιαι τα μισά δεν υπήρχαν ακόμα στην πανοπλίαν των νοητικών μου εργαλείων. Τελικά εκατάληξα ότι λύση δεν υπήρχεν διότι εδοκίμασα όλους τους αριθμούς που το έναν ώς το εκατόν τζιαι δεν έφκαιννεν.
Το πρόβλημαν ακολούθαν με σε όλην μου τη ζωή (ως τζιαι σήμερα ακόμα που thanks to Doki θα πνάσει ο νους μου) σαν πρόβλημαν χωρίς λύσην. Όταν επήα τρίτην γυμνασίου εξανάπιασα το τζιαι έγραψα Χ+Χ/2=100-50-10 για να καταλάβω ότι είχεν μέσα τζιαι κομμάθκια κουέλλας η λύση του προβλήματος όπως το έθεσεν ο θκειός μου.
Τωρά γιατί το έγραψα παρόλον που δεν όρπιζα ότι θα εύρω λύσην; Για να παραλληλήσω τον Χριστόφκιαν που προσπαθεί να έβρει λύσην που να είναι σύμφωνα με τα κριτήρια του λειτουργική τζιαι να καταργεί την κατοχήν τζιαι την διχοτόμησην, να είναι αποδεκτή που τους ελληνοκυπρίους σε δημοψήφισμαν τζιαι που να την δέχεται τζιαι η Τουρκία.
Έτσι λύση που να μεν έχει μέσα μισά δεν υπάρχει. Οι τούρτζιοι θέλουν να μοιράστουμεν τον χώρον τζιαι να πιάσει ο καθένας την εξουσίαν γερήν, εμείς ιδανικώς θα θέλαμεν να μοιραστούμεν την εξουσίαν τζιαι να αφήσουμεν τον χώρον γερόν. Τζιαι μάλιστα να την μοιραστούμεν 20% / 80% για να γίνεται πάντα το δικόν της πλειοψηφίας δηλαδή της δικής μας κοινότητας όπως επήεν να γινεί τζιαι τον τζιαιρόν που εθέλαμεν ένωσην. Εδεχτήκαμεν άτε μισά μισά, να μισομιράσουμεν τον χώρον τζιαι να μισομιράσουμεν τζιαι την εξουσίαν (ΔΔΟ). Έτσι λύσην δεν φαίνεται να δέχεται ούτε η Τουρκία, ούτε η πολιτική κάστα που κλωθοϋρίζει γυρόν που την εξουσία στην Κυπριακήν κοινότηταν.
Ε τί να σου κάμει ένας πρόεδρος που επίστευεν ότι θα πείσει την Τουρκίαν μέσον του Τταλάτ ότι τζιείνον που προτείνουμεν είναι καλόν τζιαι για τζιείνους;
Άτε να δούμεν τι μέλλει γενέσθαι τωρά που έφυεν τζιαι τούτη η ψευδαίσθηση. Τωρά καρτερούμεν τον Έρτογαν. Ο άθρωπος όμως είπεν μας τι δέχεται. Η μπάλα είναι στον χώρο μας, εξ΄ού τζιαι τα μούτρα που προέδρου μετά την συνάντησην με τον Μπαν.
Μάλλον η λύση στο δικόν μας πρόβλημαν είναι να περιμένουμεν τον άη Βασίλη, το ξανθόν έθνος, την αρκούδαν, τον σοσιαλισμό, τον Βασιλειάν Κωσταντίνο να αναστηθεί τζιαι να πιάσει την σπάθαν του, την Δοκησίσοφη να θέσει το πρόβλημα στες σωστές του διαστάσεις, τον Αναστασιάδην να πιάσει την εξουσία, το Λυσσαρίδην να πάσει τ΄άρματα τζιαι να κάμει τα σπίτια κάστρα, τον γιόν του Τάσσου να κάμει την χώραν έναν τεράστιον δικηγορικό γραφείο που να κόφκει λίρες.
Είμαστιν για κλάματα.
Ο φίλος μου ο Καθαρίζων Κακομούτσουνους είπεν να βρίξουμεν για να μεν πούμεν πελλάραν.
Μπόρεις να βρίσσεις έτσι ώρες;
Λύση πάντως δεν υπάρχει με τα σημερινά δεδομένα.
Εγώ που τες εναλλακτικές επιλογές που έβαλα προτιμώ τον Άη Βασίλη.
O giorgies eshi dikeo.
Tzie gio tosa efkala.
Eminamen me to kalamouin.
Αndreas
Δοκησίσοφη την αφροζούν εκέρδισες την. Αν έβρεις τζιαι λύση για το Κυπριακόν κερδίζεις έναν φιλί εκ βάθους ψυχής
Η απάντηση του Καραγιώργη είναι στο ερώτημα όπως το έθεσεν η Δοκησίσοφη τζιαί όχι όπως το έθεσα εγώ :))
Δηλαδή εσύ τί απάντηση έδωκες, τούτην του αγρινού; Τζιαι ο θκιός σου, είπεν σου "ήβρες το"? Παραδέχτου το ρε ότι ήβρα το, που μου τα μασάς τωρά!Τέλοσπάντων. Η απάντηση εν 16 στο αίνιγμα. Τζιαι έννεν η δική μου. Εγώ έδωκα κάτι παρόμοιο με της σταλαματιάς. Όσο για το δώρο η δοκησίσοφη εν έστειλεν sms γι' αυτόν ρωτώ τι κερδίζει, να το διαπραγματευτούμε..Και ποιός σου είπε ότι εγώ θα λύσω το κυπριακό; Τζείνοι που το εδίσασιν τζείνοι να το λύσουν! Τέλοσπάντων,εφόσον με έβαλες στην επανατοποθέτηση, ας το θέσουμε λοιπόν στις σωστές του διαστάσεις. Επανατοποθετώντας τον όρο " επανατοποθέτηση" ως μη αποκλειστικό του "όλα στο τραπέζι",
έχουμε και λέμε: Στο τραπέζι έχουμε ένα αίνιγμα με μια θεμελιώδη ασάφεια : " να'χα όσες (αίγιες) είχα". Αυτό σημαίνει αναδιπλασιασμό, ή διατήρηση του παρόντος στάτους κβο; Το δεύτερο δεν μας βγάζει πουθενά, αυτό απέδειξαν και οι αποτυχεμένες προσπάθειες . Οπότε, κάποιοι παράγοντες πρέπει να ενισχυθούν και να αναδιπλασιαστούν. Απομένει και ένα μισό που τους ανήκει να συναριθμηθεί, καθώς και το σταθερό συμφωνημένο εχέγγειο του "60". Μερικοί, όπως παρατήρησα, πήραν να βρουν τη λύση από ανάποδα, δια της διαίρεσης, με βάση την βασική υπόθεση ότι το εκατό είναι εφικτό μόνο ως ζητούμενο και όχι ως δεδομένο.
Με την λογική του εφικτού βέβαια, βαφτίζουμε παράγοντες ως "χ" παράγοντες και προσπαθούμε να τους δώσουμε ταυτότητα και αριθμό. Μοιράζουμε τα δεδομένα και τα ζητούμενα σε δύο στρατόπεδα. Οι μεν έχουν κάτι ως βασική υπόθεση, ως στόχο ας πούμε και οι άλλοι είναι οι άγνωστοι κεκαλυμμένοι ή ανυποψίαστοι φορείς που πρέπει να οδηγούν στο αποτέλεσμα. Εννοείται ότι θεωρούμε εκ των προτέρων ότι το 100 έίναι εφικτό και εξαιτίας τους.
Αν γίνεται, προτιμώ την αφροζούα που το φιλί, μόνο που πρέπει να είμαι τζιαμαί να την πιω ατ χοκ και αυτό δεν είναι εφικτό. (μπεεε....)
(λέξη για λεκτική επαλήθευση: unikness).
επιλογή ταυτότητας: ανώνυμη αναδιπλασιασμένη δοκησίσοφη
:))))
Άρεσεν μου ο τρόπος που το έθεσες με το κυπριακόν Ασέρα. Βάλλοντας τζιαι το σχόλιο του ανώνυμου μέσα φαίνεται ότι η λύση θα έρτει όταν σταματήσουμε να γυρεύκουμε το 100 σαν αποτέλεσμα.
Αν αφαιρέσουμε 1 το πρόβλημα λύνεται με 26 πρόβατα.
Αν προσθέσουμε 2 το πρόβλημα λύνεται με 28 πρόβατα.
Τωρά πρέπει να αποφασίσουμεν: εν καλλίττερα να σφάξουμεν μιαν κουέλλαν οξά να γοράσουμεν άλλες θκυό;
Εμεναν πρεπει να χανει η παττιχα μου. Εθκιαβασα το οπως το εγραψες τζαι δεν ειχα ακουσει αλλην εκδοχην τζαι ηβρα πολλα εφκολα το 16 (εφκαλα 60 που τα 100 εμειναν τα 40 εδιερεσα δια 2.5 τζαι εφκηκεν 16) αλλα εννα μου πεις εγιω πιστεφκω οτι το κυπριακο λυετε σε μιαν εφτομαδαν η λυση εν απλη τζαι εν αποδεκτη που ουλλους οσους συναφερνεις, τζαι οτι απλα εν ουλλα θεμαν σωστης ερμηνιας του προβληματος, επιλογης λεξεων, τζαι πραξεων.
Ο χριστοφιας επιλεγει την ερμηνια τες λεξεις τζαι τες πραξεις που καμνουν τη λυση μη αποδεκτη με πληρη συνηδηση του τι καμνει τζαι δεν φακκα πενιαν, φτανει που εν προεδρος. Τα κοπελουθκια του τζαι τους φιλους του εσασεν τους, εσεις φακκατε.
Α τζαι ο λογος που τα γραφω τουτα εν αμπα τζαι εμεινεν κανενας που δεν με ειπεν εμπαθην να του δωκω την ευκαιρια να μου το πει:)
Κόρες τζιαι κούροι, καλησπέρα σας.
Πρίν μια ντουζίνα γρόνια, ήταν το γιούιν μου στην πέμπτη δημοτικού τζιαι εβοήθησα το να λύσει μιαν άσκηση στα μαθηματικά. Την άλλην ημέραν εμύνησεν μου η δασκάλα του, που σημειώστε είναι τζιαι καρδιακή μου φίλη, να ασχολούμαι με τες μαείρισσες μου (καθότι με αποκαλεί Λωξάντρα), διότι ναι μεν ήταν η απάντηση σωστή, αλλά λάθος τρόπος.
Σήμερα μετά που έβρισκα τζιαι γιώ 99 διότι τα όσα έχω δεν τα διπλασίασα αφού δεν είμαι πλεονέκτης, τζιαι ο Ασέρας δεν εδέκτηκεν το σιήλλον μέσα στο κοπάδιν, αποφάσισα να ασχοληθώ με τες μαείρισσες, αφού έχασα την αφροζούαν. Εκαμα ελιόπιττες, χαλλουμόπιττες σκέττες τζιαι με ντομάτες λιαστές, τζιαι τασιηνόπιττες. Κοπιάστε.
Ασέρα το ποστ σου που έγραψες η ώρα 11.49 έφερεν μου ένα κόμπον στον λαιμόν.
Το Κυπριακόν εν πολλά εύκολον να λυθεί. Αμα σταματήσουν οι μισοί να λαλούν οι Κύπρος είναι Ελληνική και οι άλλοι μισοί η Κύπρος είναι Τουρκική, έχουμεν λύσει το 90% του προβλήματος. το υπόλοιπο 10% θα το καλύψει η αγάπη μας για τον τόπον μας.
Τομάτες; μα μέσα στες χαλλουμόπιττες; Α..είναι πολιτική η κουζίνα σου, κυρά Λωξάντρα! :) Κυπριακή πολιτική! πολιτική συνταγή μου ακούγεται...Φτάνει οι τομάτες και τα χαλλούμια να συμπεριφερθούν και τα δύο κόσμια χωρίς κρυμμένες ατζέντες ( η τομάτα πάντα ήθελε σόλο καριέρα και το χαλλούμι ακόμα να ξεκαθαρίσει αν θέλει να είναι πρόβειο, αιγοπρόβειο ή αγελαδινό)
Άι λάικ (θα έλεγεν τζιαι η Δρακούνα). Δεν εφαντάζουμουν ότι από το τίποτε θα έφκαιννεν θέμαν.
Αρέσκετε μου (σχεδόν) όλοι, ο καθένας τζιαι η καθεμιά για ξεχωριστό λόγο.
@ Dokisisofi,
Ντομάτες λιαστές μέσα στο ελαιόλαδον, κόβκεις τες πιο μιτσιά κομμάθκια, βάλλεις τες μέσα στην ζύμην με το χαλλούμιν, τον δυόσμιν ξερόν τζιαι φρέσκον, τζιαι λλίον που το λάδιν, τζιαι το αποτέλεσμα εν τέλειον. ΄΄ Οι εννα αφήσω την τομάταν τζιαι το χαλλούμιν να κάμνουν ότι θέλουν.
΄Όμως ο παραλληλισμός σου εν τέλειος.... Η τομάτα πάντα ήθελε σόλο καριέρα, και το χαλλούμι ακόμα να ξεκαθαρίσει αν θέλει να είναι πρόβειο, αιγοπρόβειο ή αγελαδινό. Μπράβο σου, πολλά έξυπνο.
Αν είχα αλλότοσα πουτζείνα που έχω τζιαι τα μισά που έχω τζιαι δέκα τζιαι πενήντα είσιεν να ήμουν ο πρωτοβοσκός των 100 προβάτων.
Μέμπα ( μήπως ) τζιαι η ερώτηση τελικά του θκυιού του Acera εν η πιο πάνω τζιαι μέμπα τζιαι το πρόβλημα μας με τους τούρκους ένι που δεν εκαταλάβαμεν με τζείνοι με εμείς την ερώτηση καλά
( εχαθήκαμε στην μετάφραση να πούμε )
τζιαι δέρνουμεν τον νουν μας τόσα γρόνια άδικα ?
τζιαι η λύση εν τζιαμαί εύκολη όπως το ππελάφι.
Γρίφος 1: Τα πρόβατα (***)
Ο καπετάν Γιάννης αισθάνεται το τέλος του. έχει 3 γιους στους οποίους θέλει και να μοιράσει, όπως αυτός πιστεύει δίκαια, την περιούσια του.
Η περιούσια του είναι μόνο 19 πρόβατα. Ούτε 18 ούτε 20, 19.
Στον πρώτο του γιο ως και πρωτότοκος θέλει να αφήσει το 1/2 των πρόβατων.
Στον δεύτερο το 1/4 των πρόβατων. και στο τρίτο και τελευταίο το 1/5. Σε καμία περίπτωση δεν θέλει οι γιοι του να χωρίσουν τα πρόβατα σε κομμάτια, σκοτώνοντας τα. Βλέπεις αγαπάει τα πρόβατα σαν παιδία του. Τι πρέπει οι γιοι του να κάνουν?
19 + 1 = 20
Ο πρώτος παίρνει το 1/2 του 20, άρα 10 πρόβατα.
Ο δεύτερος παίρνει το 1/4 του 20 άρα 5 πρόβατα.
και ο τρίτος παίρνει το 1/5 του 20 άρα 4 πρόβατα.
10+5+4= 19 τα πρόβατα που έχει ο πατέρας.
HeatJo
Η απάντηση είναι 18
Είχε 18 και αν είχε όσα έχει δηλαδή άλλα 18 = 36
και τα μισά ακόμα,από τα 18 δηλαδή, άλλα 9 = 45 +5+50=100
Η απάντηση ειναι: 30 προβατα
18
Δημοσίευση σχολίου