Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2009

Μυλλωμένον τραούδιν: Κούντημα στες συνομιλίες


Εγράφτην πριν κανά θκυ̮ό μήνες, αλλά έμεινεν τσιλλιμένον που άλλες υποθέσεις. Επειδή οι συνομιλίες προχωρούν ολοταχώς επιτόπου, εβιάστηκα να το τελειώσω να κουντήσουμεν λλίον τους ηγέτες να προχωρούν. Το κείμενον είναι μυλλωμένον τζ̆αι ακατάλληλον να θκιαβαστεί από ανήλικους τζ̆αι από θρησκευόμενους.

Αφιερώνεται στον Κύπρο Π.


Κούντημα στες συνόμιλίες


Ο Κωστής που την Ανάγιαν, τζι η Φατμά που το Πατρίτζ̆ιν
εβρεθήκασιν στην Χώραν, να γλεντούν σε δισκοθήκην

Ιφ γι̮ου ντανς; Γες αϊλάικ, τζι αρκινήσαν του χορού
δως του τρίψιμον ο νέος, δως του κλώσμαν η κορού

Ανταν τζι ένωσεν στα σ̆σ̆έλλι̮α του την ζάμπαν της κορούς του
εμεθύσαν τα μυ̮αλά του, εμαεύτηκεν ο νους του

Αναγύρτην τζ̆ι ή κορούα, στην καρκι̮άν τζ̆αι στην ψυσ̆ήν της
ένωσεν τζ̆αι στα δικά της, πως ελάχταν το κουτσ̆ίν της

Η κορού εξαπολύθην, μες τ΄αγγάλια του λεβέντη
Μες το στόμαν που μπαιννόφκαιννεν τη γλώσσαν το΄ ΄νοθεν τη

Ευρωπαίοι εγινήκαν, με φιλίν που την Γαλλία
μόνον έρωταν τζ̆αι γλύκαν, πράξην μόνον - λόγια λλία

Το δακτύλιν του σκαπούλλου, έγλυ̮ασεν μέσα στην σ̆σ̆ίστραν
των κωλομερκών της κόρης, ψάχνοντας για δαχτυλίστραν

Σαν εχάδευκεν τα μπούθκια, τα πασ̆ά τα τρυφερά,
τα δαχτύλια τ΄εμουσ̆σ̆έψαν, ένωθεν τα γλυ̮αστερά.

Αφορμήν ο νέος ήβρεν, έχωσεν τον μέσον μέσα
έτριφεν τζι ο μεαλι̮ώνας, τα μαλλι̮ά του Παπαφλέσσα

Ούχχου ο ένας, ωχ ο άλλος, ούχχου αισθησιακά
εμιλούσαν γλώσσαν μίαν, καθαρά κυπριακά

Για να μεν πολλολούμεν, με τα προκαταρκτικά ιμίσ̆ι
Που τη δισκοθήκη φκαίνουν πάσιν εις το Μιτσ̆ουπίσ̆ι

Μες το διπλοκάμπινόν του, στην ποπίσω μαξιλάραν
πας τον βίλλον του καθίσκει, ο λεβέντης την κουκλάραν

Σαν την βάρκα στην φουρτούναν, επηαίνναν τζ̆αι ερκούνταν
ως που βόγκαν η κοπέλλα, παραπάν΄ο γιος εκούνταν

Εν τζ̆αι βρίσκεις έτσι στρήναν, καθαρήν, γλυτζ̆ι̮άν, ατόφκιαν
αχ μακάρι να την είχαν, ο Ταλλάτ με τον Χριστόφκι̮αν

Όπως ήταν κρεμμασμένη, η Φατμά πάνω στην βίλλαν
ξηπορέσσεται τζιαι πκι̮άννει την στο στόμαν για πιππίλλαν

Σίξτινάιν εγινήκαν, τζι εδιθήκαν σαν τα σ̆έλια
με τα μούτρα ο Κώτσ̆ος ππέφτει, μέσα στης Φατμάς τα σ̆σ̆έλλια

Πρώτα τα πασ̆ά τα σ̆είλη, δεξιά τζι αριστερά,
γλύφ΄ η γλώσσα του σκαπούλλου, παθκι̮αστά, μα τρυφερά

Μόλις νώθει η Τουρκάλλα, που Ρωμιόν πουττο-αννοίγματα
φήννει πάνταν τα τσ̆αλίμια, τζιαι τα γεναικο-αινίγματα

Παίρν΄ ανάσαν τζ̆αι κουράγιον, την καρκι̮άν γενναία σφίγγει
τόσες ίντζες βίλλον δράκον, κάμνει τον βαθύν λαρύγγιν

Μι̮άλην γλύκαν εις τον Κώτσιον, έδωσεν τούτ΄ η παρτίδα
ξαπολά τα παραπούθκι̮α, έπιασεν την κλειτορίδαν

Έκαμεν πως την ακκάννει, με τα σ̆είλη του στομάτου
παίζ΄ ερωτικά όπως παίζει, η κορού με τα λιμπά του

Σαν επαίζαν με το σώμαν, ο ένας τ΄άλλου ούλλον γλύκαν
η Τουρκού επήρεν φώκον, οι αισθήσεις εκραγήκαν

Άρπα ΄ρπάσσει ο Κώτσ̆ος φούσπιν, την Φατμάν που τα μερκά
γύρνει την γονατιστήν ομπρός του, μ΄αννοιχτήν την Μεσαρκάν

Ανταν τζ̆αι θωρεί τα σ̆είλη, του πουθκι̮ού τα ξιστρεφτά
κότσ̆ινα τζ̆αι μουσ̆σ̆εμένα, τρυφερά τζ̆αι σπαρκωμένα, χώννει της τον φυτεφτά

Που την γλύκαν η κορούα, μουγγαρίζει σαν πελλή
ο λεβέντης καυλωμένος, τον κουντά ως το μαλλί

Μέσα έξω το λιβέριν, σαν πιστόλα που βαρά
ττακκουρά με ζωηράδαν, σβέλτα, σφόδρα, στιβαρά,

Σαν εγάμαν ο Κωστάρας, τζ̆ι΄έπαιζεν τον βασιλιάν
ποτυλίεται η κόρη τζ΄έκατσεν πας την καβλι̮άν

Έφκηκεν τζ̆είνη πουπάνω, έβαλεν μπροστά να τρίφει
γύρου-γύρου του πουθκι̮ού της, του Κωστή της το στολίφιν

Την εθώρεν μες τα μάθκια, ούλλον έρωταν, με πάθος
ένωθεν το εργαλείον να εξερευνά σε βάθος

Έσ̆σ̆υψεν η κόρη τζ̆ι άλλον, τζ̆αι τα στόματα βρεθήκαν
εγινήκαν σώμαν έναν, στην Εδέμ ανταμωθήκαν

Γρισκι̮ανός με μουσουλμάναν, εν εξέρεν μ΄ο θεός
ποιόν παράδεισον ν΄αννοίξει, να τους δώκει ναν καλός

Ο Κωστής ποττ΄έν εζήταν, μ΄επροσκύναν, μ΄εκαρτέραν
γύρνει την κορούν του πίσω, με τα ποθκι̮α στον αέραν

Με τα πόθκι̮α της στους νόμους, ρέσσει της τον ούλλον πάλε,
τζ̆αι με μαστορκάν λιμάρει, μέσα έξω, βάλε φκάλε.

Αναπτύσσουν οι στροφές του, τζ̆αι κουντζ̆ίζει η κοπέλλα
ως το τέλος παρολίγον, να φατσ̆ίσει η πιέλλα.

Δως του κούντημαν με φόραν, θέρμην, δύναμη, σπουδήν
έτσι σκόρσον έτσ΄αντάραν, δεν είδεν η μαξιλάρα, ούτε τζ̆αι θα ξαναδεί

Φέφκει παουρκά της κόρης, τζ̆αι η χώρα ούλλη εσείστην
ως τζ̆ι ο σκάμνος του προέδρου, γύρνει κάτω τζ̆ι ετσακκίστην

Εβουρήσαν δραουμάνοι, δικαστάες τζιαι συμβούλοι
να βρουν σκάμνον του προέδρου, μα εππέσαν έξω ούλοι.

Σαν να τζ̆ι ένωσεν το πάθος, των σκαπούλλων που εχύναν
τζ̆ι είπεν σκάμνους πι̮ον δεν θέλω, θέλω έρωταν τζ̆αι στρήναν.

Που την ένωσην τους νεους, εγεννήθην μπασταρτίν
κόρη έξυπνη τσιαχπίνα, τζ̆ι άταχτη σαν το καττίν.

Με αγάπην οι γονιοί της, έφκουμαι να την ηθρέψουν,
προεδρον της Κύπρου ούλλης, μιαν ημέραν να την στέψουν.

34 σχόλια:

kritsku είπε...

Οτι τζαι να πω εν λλίο.
Αριστούργημα!

backbeatlili είπε...

χα χα τέλειο!!

kyriakos είπε...

jesus christ!

aspromavro είπε...

Άσιλα ρε
Ηθικό Δίδαγμα
¨
Η μόνη λύση
Είναι το γαμήσι

Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous είπε...

Μετά συγχωρήσεως..., εν πολλά ωραίον!!!

stalamatia είπε...

Ε τζιαι αν δουν ότι εν τους κάμνει ούτε τούτο,ε γιε μου ας κάμουν τζιήνοι το μωαμεθανικό δίκαιο τζιαι όποιος φκεί πουπάνω!!!.

Anef_Oriwn είπε...

(Πορνοσάτυρε) Aceras,
Çok güzel [τσιοκ γκιουζελ]!!!

[Τον Σεπτέμβρη με αφορμή τον γάμο ενός τουρκοκύπριου και μιας ελληνοκύπριας – που είχε γίνει στη Μυτιλήνη - είχα γράψει κι ΕΓΩ ένα κείμενο, “… αλλά έμεινεν τσιλλιμένον που άλλες υποθέσεις …” στα blogοσφαιρικά «πορνοσυρτάρια» μου, [όπως τα λαλεί τζιαι κάποιος “άσπονδος φίλος” – η κουφή να τον χιλήσει] ...

***********
Stala(g)matia,
Διαβάζοντας μυλλωμένον τραούδιν του Aceras, ασυναίσθητα ΜΟΥ ήρθες στο νου [αν το βρεις γιατί ...] και παραξενεύτηκα που ΔΕΝ είδα σχόλιο σου ... Αλλά πριν κάνω σκέψη δεύτερη κατέφτασες με μπηχτές για το ... «μωαμεθανικό δίκαιο»!!!

Anef_Oriwn
Κυριακή 13/12/2009 – 11:24 μ.μ.

beclash είπε...

αφήνει σε με ένα γελούιν στο τέλος απολαυστικό :)

Η μοναδική εφτζή που μπορώ να βάλω ένι νά 'βρουσιν τα αγγώνια ή τα δισέγγονα μου τούντο κείμενο τζιαι την ώρα που ννα το θκιεβάζουν να μπορούν να ταυτίσουν τη Φατμέ τζιαι το Μιχάλη με δικούς τους αθρώπους.

java101.cy είπε...

Άψογο!

Ανώνυμος είπε...

kalan re file giati o griskianos na appia tis tourkous?

Aceras Anthropophorum είπε...

Καλάν ρε ανώνυμε, γιατί το να γαμά ένας άνδρας μιαν γεναίκα ναν τόσον υποτιμητικόν για την γεναίκαν; Θα μου πείς γιατί να μεν το κάμω ναν το αντίστροφον;

Ε, έκαμεν το η καρπασιτού με το επικούιν τζιαι φκάλλω της το καπέλλο. Τζιαι όταν την αρωτήσαν γιατί να μεν πκιάει "δικόν μας" επάντησεν πολλά απλά, "γιατί να πιάσω άνοστον τζιαι κακότροπον τζιαι να μεν πκιάω τον όμορφον τζιαι καλόψυχον που ερωτεύτηκα";

Οι ήρωες του ποιήματος είναι της νέας γενιάς τζιαι είναι ίσοι τζιαι ελεύθεροι. Άρα δεν έχει θέμαν ποιός αππηά ποιού; Άλλωστε αππηούν τα χτηνά των χτηνών. Το ποιημαν μιλά για γαμήσι. Εν γρισκιανόν που έβαλα να γαμά την τουρκούν. Έν τζιαι εν γάδαρον ;)))

ιων είπε...

΄Αρκησες Ασέρα. Ηρτες μεν δεύτερος αλλά δέ έμμετρος.

Είπεν μας ο Πάγκαλος (αν δεν κάμνω λάθος) πριν μερικά χρόνια, ότι για να λυθεί το Κυπριακόν μια καλή προσπάθεια είναι να παντρεύκουνται μεταξύ τους Τουρκοκύπριοι τζιαι Ελληνοκύπριοι.

Έτσι είναι. Πρώτα έκαμαν τα σιεσιέ μαλιέ (σκατά πατημένα) οι προηγούμενες γενιές. Υστερα έκαμεν εισβολή η Τουρτζιά, έκαμαν μας πρόσφυγες, φτωχούς τζιαι καταφρονεμένους, θωρούμεν τα σπίθκια μας τζιαι τες περιουσίες μας να τα έχουν οι έποικοι που τα μαύρον ανάθθεμαν που δεν έχουν καμιά σχέσην με την Κύπρον.

Εφύασιν που την Κύπρον οι παραπάνω Τουρκοκύπριοι γιατί δεν αντέχουν την Τουρτζιάν. Τζιαι έρκουνται τα Αμερικανούθκια να μας κάμουν σεμινάρια να ξεπεράσουμεν το δήθεν " ψυχολογικόν πρόβλημαν" που έχουμεν μεταξύ μας, τζιαι άλλα λοιπά φαιδρά.

Τα γλυφιτζούρκα εν μέρος των σεμιναρίων;;;;

Aceras Anthropophorum είπε...

Ίων δεν εκατάλαβα την σπόντα της τελευταίας τζιαι προτελευταίας φράσης.

ιων είπε...

Για την προτελευταία πρόταση με τα Αμερικανούθκια τζιαι τα σεμινάρια: Οι Ελληνοκύπριοι τζιαι οι Τουρκοκύπριοι δεν έχουν " ψυχολογικά προβλήματα". Και οι δύο κοινότητες είναι θύματα της Τουρκίας. Έχουν κάμει όλοι λάθη και συνεχίζουν να κάμνουν. Για να βρεθεί λύση που να σταθεί και να λειτουργήσει πρέπει οι κάτοικοι τούτου του τόπου να νοιώσουν ότι απονέμεται το δίκαιο, να επιστρέψουν στα σπίτια τους και να σιγουρευτούν ότι θα ζήσουν με ασφάλεια χωρίς άλλες εισβολές και παρεμβάσεις. Τζιαι οι Αμερικανοί να βάλουν την Τουρκίαν στην θέσην της, δηλαδή να φύει ο Τούρτζικος στρατός που την Κύπρον.

Τα γλιφιτζούρκα τι αντιπροσωπεύουν Ασέρα; Κάτι γλυτζιν που το διάς των μωρών να ποσκολιστούν για να τα καλοπιάσεις τζαι να γινεί το δικόν σου.

Aceras Anthropophorum είπε...

Ε τότε δεν εκατάλαβα τι σχέσην έχουν όλα αυτά που γράφεις με το άνω ποίημα. Ενόμισα ότι εν στα "γλυφιντζούρια" του ποιήματος που αναφέρεσουν.

ιων είπε...

Επήρα το ποιήμαν σου στα σοβαρά. Θέλω να πώ ότι δεν είναι θέμα διαπροσωπικών σχέσεων το Κυπριακό. Το πρόβλημα είναι η Τουρκία. ΄Ολα τα άλλα, συμπεριλαμβανομένων και των διαπροσωπικών σχέσεων που αναφέρεις στο ποιήμα στου είναι δευτερεύοντα και ανθρώπινα.

Ανώνυμος είπε...

ti einai ta "pornosyrtaria"? neos kwdikas epikoinwnias twn bloggers?

Ανώνυμος είπε...

Δεν ηξέρω. Ίσως ναν ο ποιο αρχαίος κώδικας επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων.
Aceras

Aceras Anthropophorum είπε...

Γράψε άκυρον ανωνυμε. Η λέξη πορνό φκαίννει που την λέξη πορνία, που έχει συγκεκριμένον νόημα τζιαι στα ελληνικά, τζιαι στην κυπριακή διάλεκτο. Αυτόν που εννοούσα εγώ στην απάντηση μου ήταν το γαμήσι, του οποίου η κινητήριος δύναμη είναι, αντίθετα με την πορνία ο πόθος ενός αθρώπου για το κορμίν ενός άλλου. Στην πορνία ένας τουλάχιστον από τους παίχτες έχει άλλα κίνητρα που τον πόθο. Τες περισσότερες φορές το χρήμα.

Αν το σχόλιον ήταν υπονοούμενο για την ανάρτηση, αυτή σύμφωνα με τον πάνω ορισμό, δεν εμπίπτει σε αυτήν την κατηγορία, διότι μιλά για κανονικό γαμήσι, μεταξύ δύο κανονικών αθρώπων, σε έναν κανονικό διπλοκάμπινο.

Αν γυρεύκεις πορνό, θα έβρεις σε άλλα καντούνια, όχι εδώ. Να πάεις στο xtube.com τζιαι τζιειμέσα, τζιαι σε 1000 000 άλλα ιστοκάντουνα, θα έβρεις ότι θέλεις. Τζιαι για να γοράσεις, τζιαι για να τριγιαλλίσει το μμάτι σου αν δεν βαστάς, ή αν κόφκεις μακρυά.

mafalda είπε...

Απλά άψογο :)))

Aceras Anthropophorum είπε...

Κόρη ίων, ως που σκεύτουμαι το τελευταίο σου σχόλιο δεν μου φκαίννει που την ιδέα ότι είσαι για του ΔΗΚΟ, για τους οικολόγους :)))

Κάτι σε ενοχλεί πολλά που τούτην την ανάρτηση.

stalamatia είπε...

Ασερα
Ο ανώνυμος που ρωτά για τα πορνοσυρτάρια, αναφέρετε στο σχόλιο του Ανεφ ,που έγραψε μεταφορικά τη λέξη (πορνοσυρτάρια).Δες ξανά.

ιων είπε...

Καλησπέρα Ασέρα. Του ΔΗΚΟ δεν ήμουν ποττέ, τους Οικολόγους συμπαθώ τους, τζιαι εκάμαμεν πολλές φορές μαζίν αγώνες για περιβαλλοντικά προβλήματα, κυρίως στην περιοχή που κατοικώ. Δεν ανήκω σε κόμμα. Θάθελα να ήμουν πολίτης της γης και να ζω σε έναν άλλον, πολλά καλλύτερον κόσμον πο τούτον.

Δεν με ενοχεί κάτι στην ανάρτηση. Εγέλασα, τζιαι παραδέχουμε το ταλέντο σου τζιαι στο τσιάττισμαν.
όμως....

΄Ομως να ξέρεις φίλε μου πως μόνον το γαμήσιν
ούτε τους Τούρκους θκιώχνει τους ούτε εννά φέρει λύσιν.

Για να γινεί ο έρωτας πρέπει ο νους να πνάσει,
φύλλα ν΄ανοίξει η καρκιά, το μίσος να ξεχάσει.

Μεσ στην καρκιάν τζιαι στην ψυσιήν σαν έσιει πόνον τζια βρασμόν,
έρωτας τότε εν γίνεται , μα μόνον βιασμός.

Η Τζύπρος εν του έρωτα τζια της αγάπης νήσος,
μα εκάμαν μας οι πόλεμοι ούλλον κατζίαν τζια μίσος.

Λαλούν τα χρόνια τα παλιά εζούσασιν αδερφικά
οι Τούρτζιοι με τους Χρισκιανούς
μέσα στες πόλεις , στα χωρκά.

Θεέ μου τζια να γίνετουν να πάει ο χρόνος πίσω
τζιαι ύστερις ... άξξιππα μπροστά
τον πόλεμον να σβύσω.

Πόσα γρόνια πρόσφυγας, έκρουσεν η καρκιά μου,
να ζιούσιν ξένοι, τζι΄έποικοι στα σπίθκια τα δικά μου.

Τζια που την Πάφον η Ακκιλέ εν πρόσφυγας εις την Βώνη,
θέλει να πάει στο σπίτιν της, κλαίει τζια μαραζώνει.

Θεέ μου τζια να γίνετουν στον κόσμον δικαιοσύνη,
ούλλοι να πάσιν έσσω τους πρόσφυγας να μεν μείνει.

Να δείς τότες Ασέρα μου
αγάπες τζιαι χαρές.......


Ε... κανεί, τέλειωστο τσιάττισμαν εσύ.

stalamatia είπε...

Άλα της!!!!!χα χα χα

Κύων ποιμενικός είπε...

Ωραίο χωρκόν η Ανάυια μάστρε Άσερα, άμα ξανακατεβείς Κύπρο τζαι πάεις Μασιερά να δείς τα βουνά εννα στο δρόμο σου. Πάντως τον τζαιρό των σέβεντις ('70) οι χίππιες ελαλούσαν κάμνε έρωτα τζαι οϊ πόλεμο αλλα τότε φαίνεται οι κυβερνούντες επάσχαν που αγαμία. Λαλείς να πάσχουν τζαι οι δικοί μας που φυσικήν αγαμία τζαι φκάλουν την πανω στον απλό το λαό με πνευατικό γαμήσι?
Πολλά ωραίο το ποίημα σου θυμίζει Βασίλη Μηχαϊλήδη

Ανώνυμος είπε...

Спешу поделиться новостью: обмен Яндекс.Денег на Вебмани и обратно больше официально не производится. Не знаю, какая их собака укусила, но сейчас обмен практически невозможен. Все крупные обменники, коими я пользовался переводы в данных направлениях просто не осуществляют. Порой приходилось с ЯД на WM переводить немалые суммы. И что теперь делать, ума не приложу.
Хорошо наверное тем, кто не пользуется электронной валютой, а по старинке - банковскими операциями, платёжками по факсу и тд)))

Ανώνυμος είπε...

The FDA approved [url=http://buyingviagras.pillsfm.com]Viagra[/url] in the year 1998 and at all times since

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα κλείνουμε τα φώτα στις 20:00 για μία ώρα ως ένδειξη διαμαρτυρίας στην υπερθέρμανση του πλανήτη.

Ευχαριστούμε

koutso είπε...

Aδέρουμ,
Τι πίνεις ή καπνίζεις ρε φίλε τζιαί έσσιης κοτσάμ' εμπνεύσεις.Θέλω τζιαί γώ.
Μήπως πίνεις πολλύν Eau de vie?
Aψογο,καταπληκτικό εκάβλωσες με.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.
Φιλώ σε,αγαπώ σε τζιαί ας δεν σε ξέρω.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.Θα το διαβάσει τζι'γεναίκα που πόψε τζιαί θα σου πώ το αποτέλεσμα αύριο.

Ανώνυμος είπε...

...please where can I buy a unicorn?

Κκουλλάς είπε...

Όι εν ποοοολλάααα καλόν....

ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε...

Para polla kalo. Eftyxws oi amerikanoi en dkiavazoun kypriaka eidemi enna mas apolyan pou dkiabazw etsi poihma sthn douleia. Dkyo mialiwnes panw gia to poihma.

Νεροκουβαλητής είπε...

έν έσσιει λάθος.Υμνος στην επανένωση.

selene είπε...

Καταπληκτικό!