Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Από τα μπουντρούμια του Τσαουσέσκου



ZEI

Σας γράφω αυτόν το μύνημαν από τα μπουντρούμια του Τσαουσέσκου. Είχα την κακήν ιδέαν να ταξιδέψω με κυπριακήν ταυτότηταν αντίς με το διαβατήριον μου. Εβρέθηκα σε έναν χωρκόν της Ρουμανίας όπου η κορού που εβάλαν δαμαί δεν εξαναείδεν έτσι documento. Δεν ξέρω που ταξιδεύκει η ταυτότητα μου, αλλά έπιασεν την ένας ανώτερος του ανώτερου του ανώτερου τζιαι εξαφανίστηκεν. Τωρά είμαι σε έναν γραφείον τζιαι αναμένω σαν τον φυλακισμένον για πάνω που μιαν ώραν. Φτωμοζολά τσιάρους, μιλά Ρουμάνικα που τα μεγάφωνα τζιαι σας διαβεβαιώ ότι είναι η πιο απαίσια γλώσσα του κόσμου.

Η τελευταία περιπέτεια που είχα σε αυτήν την Χώραν ήταν πριν 20 χρόνια όταν έλειπεν έναν γράμμαν που το όνομα μου πάνω στο είσητήριον τζιαι πάλει έκατσα 2 ώρες φυλακήν.

Αυτή η φορά θα είναι η τελευταία σε αυτήν την χώραν.

Ευτυχώς που τα γραφεία "κρατητήρια τους" έχουν WIFI τζιαι μπόρουν οι κρατούμενοι τους να κάμνουν τζιαι αναρτήσεις πάνω στο μπλογκ τους.

Άτε, τζιαι αν χρειαστώ βοήθειαν επειγόντως θα σας στείλω άλλην ανάρτησην να πάρετε σε καμιάν πρεσβείαν δακάτω να με ελευθερώσουν.

Προς το παρόν αναμένω τζιαι αρκέψαν να με πιάννουν τα ίχλιχλι μου. Επέρασεν ήδη μια ώρα τζιαι κάθουμαι δαμαί σαν τον γάρον τζιαι καρτερώ.
Εν να λείψει τζιαι η παταρία του κκομπιούτερ...

18 σχόλια:

Lexi_penitas είπε...

Ασέρα η ώρα εν θκυο τζιαι κάρτο τζιαι εν μας επεψες άλλον χαπάρι. Λάλε να δούμεν, αΐκαν σε τζ' έφυες;

Diasporos είπε...

Μα έννενι της ΕΕ η Ρουμανία?

ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟΝ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΑ F16 ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΜΟΥΝ "SHOCK AND AWE" AMERIΚΑΝΙΚΟΝ ΚΩΛΟΡΟΥΜΑΝΟΙ!!

the Idiot Mouflon είπε...

Βρε Ανθρωποφόρον, υπομονήν μάνα μου... έσhει τζιαι σhειρόττερα.

Σκέφτου να τύχεις της ίδιας αντιμετώπισης που τυγχάννουν δακάτω οι... Ρουμάνες.

Α;

chrys είπε...

Πέρσι που ταξίδεψα και εγώ στο Βουκουρέστι επήρα μαζί μου και ταυτότητα και διαβατήριο για να είμαι σίουρος. Πολλά φοιτσιάρικο το αεροδρόμιο τους. Το ίδιο και οι αστυνομικοί τους.

Επίσης έκαμε μου εντύπωση που δεν στέκεται κανένας γραμμή. Χειρότεροι και απο εμάς.

Αλλά πε μου την αλήθεια...δεν εμπήκες στο πειρασμό να αφήκεις να πέσει κανένα πενηντάευρο χαμέ και να πεις του αστυνομικού "νομίζω έπεσε σου..." :)

Aceras Anthropophorum είπε...

Έφυα τους. Έκατσα μέσα πάνω που ώραν. Ο μόνος που εστεναχωρήθηκεν τζιαι είπεν μου sorry εν ένας τσιγκάνος ταξιτζιής. Ίσως έρτω με ταξειδιωτικήν ανάρτησην

Moonlight είπε...

Χαράς την τύχην σου τζι εσέναν, τι να πω!
Άτε, καλήν επιστοφήν!

Ανώνυμος είπε...

Η ταξιθκιωτική ανάρτηση πρέπει να εν πάρα πολλά καλή για να με κάμει να θέλω να πάω όπως τα επερίγραψες ως τωρά! Πάνω που ήμουν έτοιμος να αρκέψω γκρουπ στο Φέισπουκ "Free Aceras" :-)

Ανώνυμος είπε...

Ε άμαν είshες τζαι wi-fi είσαι με το Βασιλιά πρώτα ανήψια ρε!

Anef_Oriwn είπε...

Ρε παρέα Acears, μα ίντα γυρέφκεις στη Ρουμανία [αδιάκριτη ερώτηση;] ... Πάντως εμπλουτίζεις με νέες φάσεις την αυτοβιογραφία ΣΟΥ!
Εγώ πάντα έχω μαζί μου τζιαι ταφτότητα τζιαι διαβατήριο [για παν ενδεχόμενο!] ...
Που είσαι τι γινόταν πριν χρόνια [πριν η Βουλγαρία και η Ρουμανία μπουν στη Ευρωπαϊκή Ένωση] που απαιτούσαν να ‘χεις βίζα για να μπεις σ’ αυτές τες χώρες [ενώ η Βουλγαρία ας πούμεν, είχε υπογράψει συμφωνία με την Κύπρο για μη απαίτηση βίζας]...

stalamatia είπε...

Ένεν πρωταπρηλιά τζιαι πιστεύκω σε.
Καλή λευτεριά τζιαι άλλη φορά να παίρνει ούλλα τα χαρτιά σου ,άμπα τζιαι ήβρα σε στα κκομπιούτερ τους που την άλλη φορά;

ιων σκεπτικός είπε...

Ευτυχώς έφυες τους. Αμπα τζιαι έχασες κανέναν πενηντάευρον; - ))))

Ανώνυμος είπε...

Άμα τα "κρατητήρια τους" έχουν WIFI , άφησαν σε να ανοίξεις και τον υπολογιστή πάλε καλά …!!!
υ.γ ο τσιγγάνος είναι από αυτούς τους Ρομά που εδίωξε ο Σαρκοζί?

firfiris είπε...

Θυμίζεις μου τον πατέραν μου τότε που επήεν Ουζμπεκιστάν για δουλειές τζιαι εσυλλάβαν τον γιατί εταξίδεψεν first class (πληρωμένα που την δουλειά) χωρίς να ενημερώσει τις αρχές.

Αρχίζω να πιστεύκω ότι ο κουμμουνισμός εν όπως τον έρπη των γεννητικών οργάνων. Άπαξ τζιαι έπιασες τον δεν γιανίσκεις...

ο ύποπτος είπε...

Μα γιατί λαλείς ότι εν που το Τσιαουσεσκου που γράφεις;
Εν τζιε το 1989 ακόμα τζιε δεν το επείρα χαπάρι;

Γιατί εν λαλείς ότι αν τα μπουντρούμια της Ε.Ε. που είδες; Ότι μας συμφέρει όποτε μας συμφέρει;

Anef_Oriwn είπε...

Σάμπου να ‘χει δίτζιον ο Ύποπτος; Οξά εν εξεριζωθήκαν ‘κόμα οι παλιές συνήθειες;

Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous είπε...

Αν επήες να δεις τον Λεχ Βαλε(με)σα, τι άλλον επερίμενες;

Άλλην φοράν να σφυράς πιο γλήορα, με ρυθμό και βάδισμα χήνας.

Ελπίζω να έφερες τζαι καμιά ρουμάνικη μαγειρική συνταγή, μια τζ' επήες.

Aceras Anthropophorum είπε...

ϋποπτε μου λλίον χιούμορ παρακαλώ. Αλλά αν θέλεις να μιλήσουμεν σοβαρά, ναι, πιστεύκω ότι 40 χρόνια αστυνόμευσή αλλάσσει τον χαρακτήραν τζιαι τες συμπεριφορές των αθρώπων. Εσύ πιστεύκεις ότι 50 χρόνια ΕΟΚΑ στην Κύπρον έν έκαμεν conditionning των συνειδήσεων; Εδώ έχει έναν 5% των ψηφοφόρων του ΑΚΕΛ που δεν θα τους ιψηφίσουν διότι δεν τους εσάσαν όπως εκάμναν το ΔΗΚΟ τζιαι ο Συναγερμός με τους δικούς τους, άρα "όλοι οι ίδιοι".

Πατήνιε ο μοντερνισμός του καπιταλισμού θέλει γουάιφάι. Φάι δεν έχει δακάτω. Γουάιφάει πον φτηνόν τζιαι που γεμώννει τες πούντζιες των ξένων εταιρειών έχει τζιαι μες τους αποπάτους.
Φιρφιρή πάντα αρέσκε μου το χιούμορ σου. Ο έρπης των γεννητικών οργάνων εν πιο σπάνιος. Ο έρπης της ΕΟΚΑ (τζιείνος της γλώσσας) νομίζεις εν να φύει ποττέ που τους Κυπραίους; Λαλούν ότι 96% του κόσμου έχει τον ιόν τζιαι απλά είναι ζήτημαν κράσης του οργανισμού αν θα αναπτυχθεί τζιαι να γινεί εμφανής. Τείνω να το πιστέψω.

Ίων τζιαι Σταλαμαθκιά σιαιρετούμεν.

Άνεφ, είπα σου τίποτε την ιστορίαν που με εκρατήσαν πάλε (4 ώρες) στα κρατητήρια στο Βουκουρέστιν μιαν φοράν που εταξίδευκα με την Ταρόμ που ήμουν νέος επειδή πάνω στο εισητήριον έλειπεν έναν Ταυ που το όνομαν μου; Θωρείς, ακόμα τζιαι δαμαί ο καπιταλισμός αποτελεί πρόοδον στα σοσιαλιστικά βαλκάνια :))

Ινβίκτους χαίρε, Παττίχα επίσης. Ελπίζω να έβρω την ώραν να σας κάμω την ταξιδιωτικήν ανάρτησην. Είδα πολλά ενδιαφέροντα πράματα δακάτω.

Μούνλάιτ ευτυχώς που μου ήρτεν η ιδέα να κάτσω να γράψω ανάρτησην. Αλλιώς δεν ξέρω πως θα επέρναν η ώρα χωρίς να με πιάχουν να νεύρα τζιαι τελικά να περάσω άσσιημες ώρες. Να πώ την αλήθκειαν ήταν πολλά αντιστρές το να γράφεις ανάρτησην νοιώθωντας φιλακισμένος των κκομπιούτερ που δεν εδουλεύκαν τζιαι της ανθρώπινης ανικανότητας (εγυρεύκαν με πας το κκομπιούτερ τους με το όνομαν του τζιουρού μου αντίς με το επίθετον μου. Δεν εσκευτήκαν ότι ο πατέρας μπορεί να έχει διαφορετικόν επίθετον που τον υιόν. Αφού το όνομαν μου τζιαι το επίθετον μου είναι η ίδια λέξη, εφανταστήκαν ότι δεν μπορεί το έναν που τα θκυό να είναι το όνομαν μου τζιαι το άλλον το επίθετον μου. Άρα επιάσαν το επίθετον του πατέρα μου. Αφού δεν τους έφκαιννεν, άρα είχεν χιλλέν μέσα τζιαι είμουν τερρορίστας. Λογικόν έννεν;

Κρίς, η έλλειψη αγωγής είναι βαλκανική αρρώσκια της οποίας ο βαθμός είναι πιο μεγάλλος αντριστρόφως ανάλόγως με το γεωγραφικόν μήκος τζιαι το γεωγραφικόν πλάτος. Όσον πάεις προς τα κάτω οι ανθρώποι γίνονται πιο γάροι, τι γάροι, ανθρώποι ανάγωγοι γίνονται, το ίδιον όσον πααίννεις ανατολικώς. Η Κύπρος είναι στην γωνιάν κάτω δεξιά των βαλκανίων, για να έρτουμεν τζιαι στο σχόλιον του Αγρινού. Ελπίζω να έχω ώραν να γράψω καμιάν ανάρτησην γιατί είδα ωραία πράματα πίσω που τες πρώτες εντυπώσεις δακάτω.

Διάσπορε Έφυα τους μόνος μου. Όχι αμερικάνικά αεροπλάνα τζιαι όπλα Πλιιιιζ :))

Λεξιπένητα εχάθης τζιαι εμάρανεν η μπλοκοσφαίρα. Να κάμω τζιαι κανέναν ταξίδιν στην Λυβίην ή στην Ακτήν του Ελεφανόδοντου πέρκι ξανάρτεις με ανάρτησνν :))

Άτε, καλόν Σαββατοκυρίακον, πάω να κάμω αλλό λλίην γύραν να έχω να σας ηγράψω.

Aceras Anthropophorum είπε...

Φίλε μου δεν μου έκατσεν η κουζίνα τους δακάτω. Βαρετά φαγιά, η ποιότητα του πιάτου κρίνεται που το αν έχει ζιαμπόν, τυρίν, λάδιν, μπέικον, τζιαι άλλα επιβαρυμένα υλικά. Λλία λαχανικά τζιαι βασανισμένα μες την μαείρισσαν. Κάμνουν σου ψαρονέφριν χοιρινόν τζιαι τυλίουν το μες σε έναν χείριστης ποιότητας ζιαμπόν, βάλλουν του τζια έναν κομμάτιν τυρίν πουπάνω να λιώσει με δύο ίχνη βαρυβρασμένου μπρόκολου τζζιαι λαδερές πατάτες. Ψουμίν άσπρον χαλουβένον (κάτι σαν το πρόσφορον το παγιάτικον, ή σαν το ψουμίν το άσπρον ελληνικόν, ή σαν τα ψουμούθκια τα άσπρα που σου εδίαν κάποτε η Σάιπρους έαργουέις). Τζιαι να πείς, επήραν μας σε 3 "χάι" εστιατόρια, τζιαι οι καθηγητές που ήταν μαζίν μας ήταν κατενθουσιασμένοι. Από ότι εκατάλαβα, φτάννει κάτι να έχει μέσα κρέας τζιαι ζιαμπόν μέσα τζιαι εν καλόν. Πάντως αν υπάρχει η καλή κουζίνα δακάτω δεν είχα την τύχην να την συναντήσω.