Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ο Aceras Anthropophorum εν ένα μικρόν φυτόν της οικογένειας των ορχιδέων. Βλαστά πας τες ξεροκαφκάλλες. Ζητά λλία πράματα για να ζήσει: ελευθερίαν, ησυχίαν τζαι ελάχιστες υλικές προϋποθέσεις. Στην Κύπρον εξιλείφτην λόγω της αλοάρκαστης ανάπτυξης. Αν κάποιος τον δει κάπου, να μεν το πει κανενού. Να μου πέψει μήνυμαν να πάμεν να θαυμάσουμεν τα φκιόρα του μαζίν τον Απρίλην. Υπόσχουμαι ότι δε θα τσαλαπατήσω ότι βλαστά γυρόν. Αναζητώ τζαι άλλου είδους ανθρωποφέρουσες ιδέες που τείνουν να ξιλειφτούν.
14 σχόλια:
Αρέσκει μου... Νομίζω συμφωνώ. Ή τέλος πάντων του μη μάγκα.
Αγαπητή Aurora, κατ ακρίβειαν η κουβέντα έκατσεν μου στα γαλλικά "la virilité du misérable est l'agressivité gratuite" τζιαι μετά εμετάφρασα το στα ελληνικά. Μετά το σχόλιον σου άλλαξα λλίον την μετάφρασην. Α έχει κάποιος καλλήττερην ας την προτείνει.
Τέλειο στα γαλλικά. Ακούγεται ακριβώς όπως πρέπει.
Του μαλαχτού οξά του σhέση;;
(το φκιολί μου εγώ)
Το Miserable στα γαλλικά έχει και την έννοια του μαλαχτού; Ναι, ε;
νομίζω οτι το κακομάζαλος εν καλλίτερη μετάφραση του miseable
Μεταφραστικά-wise συμφωνώ με την Ποστ. Αλλά "φιλοσοφικά" θεωρώ ότι οι χέστηδες είναι πιο βαθιά πίκρηδες.
Του κομπλεξικού;
Ρέ η πικραντερία εν l'agressivité gratuite? Άμα λαλούμε πικράντερος φέρνει στον νούν πως εν επιθετικός οξά παραπονιάρης τζιαι φακκόλοος? Κακάντερος? Σκέφτουμαι αν έσιει τζι άλλη λέξη μα έν βρίσκω άλλον τρόπον να το πεί κάποιος.
Επιθετικός μόνον (agressif χωρίς το gratuitement) θα έλεα τατσίζης. Τατσίζης όμως εν παραπάνω ο ατίθασος. Ο τατσίζης δεν είναι υποκινείται κατ΄ανάγκην από κατζίαν.
Καφκατζιής. Ο καφκατζιής όμως θκιαλέει όμως μιαν μορφήν επιθετικότητας. Την λογομαχίαν ή την σωματικήν βίαν. Η ψυχολογική επιθετικότητα δέν είναι χαραχτηριστικόν του καφκατζιή. Ο καφκατζιής εν που μιας άποψης πιο καθαρός που τον πικράντερον διότι δεν κρούζει πουκάτω πουκάτω τζιαι τζιείνον που θέλει δηλώννει το τζιαι ξέρει ο άλλος με ποιόν έχει να κάμει. Ο καφκατζιής μπορεί να υποκινείται από κατζίαν αλλά τζιαι από φόβον.
Καπάταης; Καπάταης εν ο επιδεικτικά καφκατζιής, αλαζονικά καφκατζιής ή τατσίζης. Η έπαρση είναι το κύριον χαρακτηριστικόν της συμπεριφοράς του καπάταη τζιαι η εξάσκηση φυσικής βίας είναι για να υποστηρίξει την έπαρσην.
Επιθετικότητα τωρά;
Αμπαλατοσύνη λέει τζιαι άλλα πράματα (ξεροτζιεφαλιά)
τατσιζιλλίκκιν; καπαταϊλλίκκιν; δεν φκάλλει την κατζίαν τζιαι τον ψυχικόν πόνον που θέλει να προκαλέσει η επίθεση.
Πικραντερία; Ο πικράντερος μπορεί να εξασκεί τζιαι φυσικήν, τζιαι ψυχικήν βίαν, μπορεί να χρησιμοποιεί την σωματικήν του δύναμην για να ασκήσει την εξουσίαν του αλλά τζιαι ψυχικά μέσα, την ιεραρχικήν του θέσην, νομικά μέσα, πολιτικά μέσα, οικογενειακήν εξουσίαν, την αδυναμίαν του άλλου, την πολλήν παθολογικήν αγάπην που κάμνει τον άλλον εξαρτώμενον του...
η λέξη επιθετικότητα είναι "λόγια" τζιαι δεν την άκουσα καμιάν φορά να χρησιμοποιήται στην διάλεκτον.
Ο κακομάζαλος έννεν κάποιος που εν αξιολύπητος; Τζαι ο πικράντερος έννεν κάποιος που εν κακομάζαλος γιατί σιωνώννει χολήν που την καταπίνει ο ίδιος τελικά;
Εννεν κάποιος που λέμεν "εν τζιτρινιάρης τούτος" εν έσιει γαίμαν, εν έσιει ας πούμεν τη ζεστασιά που έσιει ένας άνθρωπος που εν αποδεχτηκός στους άλλους επειδή αποδεχτηκεν τζαι τον εαυτό του;
όμως εν κακομάζαλος...εν ταιρκάζει με κάποιον που ασκεί σωματική βία στους άλλους. Ταιρκάζει απόλυτα σε ψυχικό τύρρανο όμως.
έτσι καταλάβω εγώ την πρόταση.
γι αυτό τζαι η ειρωνία για το "αντριλλίκιν". επειδή ο κακομάζαλος εν που δειλία/εσωτερική καταστολή πικράντερος τζαι όι που αίσθηση ασφάλειας τζαι αποδοχής για τη θέση του, που συνήθως οδηγεί στη σωματική βία.
πολλές φορές σωματική βία ασκούν άτομα τα οποία λεκτικά εν πολλά "θετικά", η λεκτική υπεροχή εύκολα γίνεται τζαι υπεροχή θέσης...μπορεί να προσεύχουνται τζαι κάθε Κυριακή για παράδειγμα.
Χαίρετε!
Ο πικράντερος εν τζιοίνος που λαλεί κατζίες, που εν έσιει μιαν κουβέντα καλή να πει, που εν αποδίδει τα εύσημα. Εν τζιοίνος που σου διά χολήν που εν αξίζεις.
Ο κακομάζαλος εν τζιοίνος που για τον ένα ή τον άλλο λόγο εν μπορεί να σηκώσει τη κκελλέ του πάνω τζιαι να δει με αισιοδοξία τη ζωή, πολλές φορές χωρίς να φταίει τζι ο ίδιος.
Το αντριλλίκκι του κακομάζαλου εν πολλές φορές η χολή που φκάλλει, εν γεγονός. Εν συχνό μοτίβο μες τη ζωή.
Πιιιι... έγραψα τζαι δαμέ ένα σχόλιον εχτές αλλά εν το θορώ.
ελάλουν ότι σάννα τζαι προτιμώ το "μίζερος". Ο κακομάζαλος φκάλλει μου αισθήματα σάννα τζαι νοιώθω άσhημα για την κατάστασή του, ότι εν του παν καλά τα πράματα, ότι ούλλα τα κακά εν πάνω του. Ο κακομάζαλος έννεν κατ'ανάγγην κακός άθρωπος όμως.
Ο μίζερος εν τζίνος που μόνος του, συνήθως χωρίς λόγο νοιώθει κακά πράματα προς τους άλλους τζαι που τη χολή που φκάλλει αρρωστά ο ίδιος. ΜΙΖΕΡΚΑ.
Τούτα ούλλα εμπειρικά α, χωρίς λεξικό κλπ....
Εγώ πάντως ρε παιθκιά πικριλλίκκιν μόνο που πικράντερους και χέστηδες εισέπραξα, όχι από κακομάζαλούς.
εσκέφτουμουν, μίζερος, μαλαχτός, μισοδότζιν, κακορίζικος, κακομάζαλος. Τελικά ίσως να έπρεπεν να βάλω μισοδότζιν.
Δισδαιμόνα νομίζω ότι αυτός που εξασκεί σωματικήν βίαν είναι κακορίζικος που αγάπην διότι δεν μπορεί να την ηνοιώσει.
Νέε ελληνοκύπριε να φανταστείς έφκην η κουβέντα παρακολουθώντας έναν "φλογερόν αγωνιστήν που έκαμνεν τον καπάταην."
Μουνλάιτ ότι τζιαι να έχει ο μπλόγκερ καταβροχθίζει τα σχόλια. Ετυχεν μου 2 φορές τεν τελεαυτίον τζιαιρόν
Το χέστης είναι μια διάσταση του κακομάζαλου που έβαλα, έχει όμως τζιαι μιαν διάστασην του "τίποτα"
Δημοσίευση σχολίου