- Αν έβρεις 6 λέξεις που τελειώννουν που ανς, κερδίζεις ένα kinder surprise
- Je lance... hmm..., je dance... eeeee, la France mmmm, quitance, et renaissance
- Καλάν κόρη την ρενεσσάνς εσού που την ηξέρεις; (την Αναγέννησην)
- Εν η χώρα που έζησεν ο Λεονάρντο να Βίνσι;
- Τζιαι τον Λεονάρδο ντα Βίνσι εσύ που τον έμαθες;
- Παπάαααα! Μα δεν ιξέρεις ποιος εζωγράφισεν την Μόνα Λίζα; την Τζιοκόντα;
- Ξέρεις τζιαι άλλους ζωγράφους;
- Καλό! Αρέσκει μου ο Λεονάρντο ντα Βίνσι, αλλά αρέσκει μου παραπάνω ο Μοντριόν. Ο Βαγκόγκ ζωγραφίζει ωραία λιοστρόφκια αλλά αρέσκει μου παραπάνω ο Μοντριόν. Ήταν πολλά όμορφος. Ο Βαγκόγκ εν άνοστος.
Πάω πας τον γκούκολα, κτυπώ Modrion, εν φκάλλει τίποτα.
-Αγάπη, πως γράφεις Μοντριόν;
- Em - O- En - De - Er - I - A - En (στα γαλλικά on τζιαι αν ακούονται το ίδιον στο φτίν του Κυπραίου)
- Έτο ποιον μου αρέσκει παραπάνω, έδειξεν μου η κόρη μου. Έχει το τζιαι μες το βιβλίο της δασκάλας μου
Είντα ωραία να μαθαίννουν στα μωρά σου πράματα που την οικουμενικήν κουλτούραν. Θκυό ππαραθκιόν κότσιρος, δημοτικόν εν να πάει του άλλου χρόνου, τζιαι να μου ξέρει τον Mondrian για τον οποίον εγώ ο αμόρφωτος ποττέ δεν άκουσα. Η κόρη μου αθθύμησεν μου την αφρότεχνην μου όταν ήταν επίσεις πεντέμισι χρονών. Ετραούδαν "Ήταν πρώτη Απριλλίου, της Εόκα η αρχή, που ακούστηκε στην Κύπρο..."
- Τζιαι ποιός εν ο Διγενής κουρούα μου; αρώτησα την
- Εν ο μεγαλλύττερος ήρωας είπε μου
- Να πείς της δασκάλας σου ότι σου είπεν ο θείος σου πως ο Διγενής ήταν το μεγαλλύττερον λέσιην, είπα της, όι ο μεγαλλύττερος ήρωας.
Είντα ωραία να ζεις σε χώραν χωρίς προτομές, χωρίς ήρωες, όπου το δημόσιο σχολείο δεν κάμνει των μωρών σου πλύσην εγκεφάλου!
Προχτές έφερεν μου μιαν κόλλα με 12 τρόπους που λαλείς μάμμα σε 12 γλώσσες που μιλούν τα μωρά μες την τάξην της. Ελβετούθκια μόνον 5 στα 18 είχεν. Μεταξύ των οποίων τζιαι η δική μου που εν μισή ελβετούδα. Μισή... Έναν τέταρτον δηλαδή, τζιαι τζιείνη γερμανοελβετίδα. (το αντίστοιχον της τουρκούς στην ελληνοκυπριακήν κοινότηταν για τους γαλλοελβετούς). Τα άλλα μωρά, Κοσσοβαρούθκια, Σερβούθκια, Ρωσσούθκια, Ζαϊρινούθκια, Μαροκινούθκια, Τινησούθκια, Γαλλούθκια, Ιταλούθκια, Πορτογαλλούθκια, Ισπανούθκια, Εγγλεζούθκια, Γκοραντζούθκια, Γερμανούθκια, Γερμανοελβετούθκια.
Είντα ωραία να έχει ο κόσμος ούλλος μιαν πατρίδαν, όπως ελάλεν τζιαι ο αείμνηστος Παύλος Λιασίδης.
Εν αλήθκεια που λαλούν ότι στην Κύπρον εν να γινεί εκπαιδευτική μεταρρύθμιση τζιαι εν αν εφαρμοστεί τζιαι τζιεικάτω η κοσμικότητα στην εκπαίδευση;
26 σχόλια:
Εμεινα άφωνος!
Οπως το λαλεις είναι! Οικουμενικη εκπαιδευση!
Βεβαια ρε φιλε, σε χώρες όπως η Κύπρος/Ελλάδα/Ιταλία κλπ που έχουν και μεγάλη ιστορία, θα πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία...
Αλλα συμφωνω μαζί σου πως είναι ωραίο πραμα τα σχολεία να μορφώνουν πολύπλευρα και "οικουμενικα".
τα γκοραντζουθκια πόθθεν ένι;
καλάν ότι εννα γίνει εννα γίνει, το θέμα ένι να εφαρμοστεί
ήδη στέλνονται οδηγίες με σκοπό την ομαλή μετάβαση
θκιάβαζα προχτές σε ένα μπλογκ τη συνέντευξη ενός πουτζιήνους που φτιάχνουν τα αναλυτικά
αλλά εγώ τελικά νομίζω η εκπαίδευση είναι και κάτι προσωπικό που αφορά τον εκπαιδευτικό, όσες γραμμές τζιαν του δώσεις
μαρίνος αν συνεχίσεις τζίνον το κλπ που έγραψες θα δεις ότι (σχεδόν) ούλλες οι χώρες έχουν μεγάλην ιστορίαν -τζιαν μεν ξεκινά τόσον παλιά μερικών κρατών, παραμένει μεγάλη λόγω συγκεκριμένων εποχών και της σημασίας/προσφοράς αυτών- έτω εμείς απλώς έχουμε όντως μεγάλη ιστορία, μεγαλλίτερην προπαγάνδα και λλίον παρόν.
(ασερα, πλάκα πλάκα έσιει γούστον η κόρη σου!)
Σκέψου Ασερα να ήταν η κόρη σου στη Κύπρο ,ήταν να ξέρει έτσι πράματα?Ήταν να ξέρει τα μύκι μάους που ζωγραφκιές,δαμέ εν τον ηξέουμε ούτε εμείς τον Μοντριάν.
Οι ζωγραφκιές του εν σαν τζιήνες που κάμνω ( ναι με γελάς) άμαν μπαίνω στη ζωγραφική του ίντερνρτ τζιαι παίζω με τα τετράγωνα τζιαι τους κύκλους.
Εχω την ίδια απορία με τη Ρίτσα Γκορατζούθκια.
Να σιέρεσε τα μωρά σου.
σταλαματιά μην το λες. τζιήνος ο πίνακας του μοντριάν που είναι στο λινκ ήταν θθυμούμαι σε ένα από τα βιβλία των ελληνικών του γυμνασίου
Αχ μωρέ Aceras...αχ μωρέ Aceras...και εδώ τα παιδιά μας βγάζουν τα μάτια τους μέσα στην ασχήμια και τον φανατισμό μέσα στην κόντρα για πράγματα ανούσια και πεθαμένα και έτσι χάνουν και την αγάπη για την ουσία. Δεν ξέρω στην Κύπρο τι θα γίνει. Και δεν έχω εμπιστοσύνη στη μεταρρύθμιση που θα κάνουν αν την κάνουν. Γιατί Οικουμενική Παιδεία με Ανθρωπιστικές Αξίες δεν είναι να βγάλω τις Α΄παρωπίδες για να βάλω τις Β΄. Ποιοτική διαφορά στο χρώμα της τύφλωσης δεν υπάρχει...Μακάρι να έχω άδικο...
Je me lance dans la dance
Dans un bistrot en France !
Une belle experience
Pour fuir la quittance
Ce fut une renaissance
Qui me donnat de la chance !
χε χε εχει αρχαιζοντες τυπους οπως τα ωραια κυπραιικα.Σοβαρα ομως ,η μεταρρυθμιση στην παιδεια θα ηθελα να παρει σοβαρα υποψει ,σαν βαση, την αισθητικη γενικα.Η πολυπολιτισμικη εκφραση της τεχνης(πχ στα εικαστικα ,τη μουσικη, χορος κλπ)απο τα μικρα χρονια πλαθει επιτυχως.Η τεχνη ειναι αναγκαια γιατι ειναι ...αχρηστη ,ειπε προκλητικα ενας μεγαλος .Ας σκεφτει καποιος πανω σ αυτο, με ολες τις δυνατες παραμετρους.
Πες της κορού σου να δείτε μαζύ και τους υπόλοιπους μεγάλους ζωγράφους της ίδιας εποχής, αυτούς που ανέτρεψαν μιά ολόκληρη κοινωνία,που δημιούργησαν ένα άλλο τρόπο να βλέπεις τον κόσμο και την οικουμένη γιατί εδώ ζούμε με τα φαντάσματα και μας φανατίζουν την αμορφωσιά μας,μας έκαναν πλύση εγκεφάλου τόση που δεν βλέπουμε τίποτε,εκτός απο καλιμάφκια τζιαί χρυσά αστέρια σε ώμους παλαβών που και οι δύο μαζύ μας κατάστρεψαν.
Πες της κορού σου να δείτε μαζύ και τους υπόλοιπους μεγάλους ζωγράφους της ίδιας εποχής, αυτούς που ανέτρεψαν μιά ολόκληρη κοινωνία,που δημιούργησαν ένα άλλο τρόπο να βλέπεις τον κόσμο και την οικουμένη γιατί εδώ ζούμε με τα φαντάσματα και μας φανατίζουν την αμορφωσιά μας,μας έκαναν πλύση εγκεφάλου τόση που δεν βλέπουμε τίποτε,εκτός απο καλιμάφκια τζιαί χρυσά αστέρια σε ώμους παλαβών που και οι δύο μαζύ μας κατάστρεψαν.
Gonangi δεν είναι τελικά γλώσσα αλλά διάλεκτος. Τζιαι Ìle de Gorée δεν είναι χώρα αλλά έναν μικρό νισί της Σενεγάλης. Η κόρη μου όμως που δεν ξέρει ακόμα τι είναι χώρα, μου το επαρουσίασεν σαν χώρα. Κάτι σαν France, Renaissance...
Μαρίνο το ελληνικό τζιαι κυπριακό establishment ξημαρίζει το ελληνικό μεγαλείο τζιαι κληρονομιά μειόνωντας το σε έναν κοινό πολιτικό instrument για να στηρίξει μιαν αδύνατην, ακαμάτισσαν, τζιαι άχαρην ετοιμοθάνατην εξουσίαν. Τους δασκάλους τους επροσέλαβεν σαν νεροκουβαλητές της.
ALm, πάντα θα θαυμάζω τον πλούτον της λιτότητας του μπλόγκ σου.
Σταλαματιά, δεν θυμάμαι ποιός, αλλά είναι Έλληνας που είπεν ότι εγίνην πεήντα χρονών για να μπορέσει να ξαναζωγραφίσει αυτόν που εζωγράφισεν ελεύθερα τον τζιαιρόν που ήταν πέντε.
Ρίτσα μου, την απάντηση την έδωσεν ο Πίττας. Άμα η τέχνη είναι άτσαλος καταναγκασμός απορρίπτεται από τα παιδιά όπως απορρίπτεται κάτι νεκρό που θα εισβάλει σε έναν ζωντανό οργανισμό.
Πίττα, τα περί εκπεδευτικής μεταρρύθμισης ήταν σαρκασμός.
Avivavita άρεςεν μου το τσιαττιστό σου. Θα το πώ της κόρης μου που εν να ρτει που τες διακοπές. Ωραία η σκέψη με τη χρησιμότητα της τέχνης. Το ίδιο πρέπει να ισχύσει και για το μεγαλείο της ιστορικής κληρονομιάς. Όσο υπάρχουν επιτίδιοι που το βρίσκουν χρήσιμο θα υποφέρει όπως υποφέρουν τα ικαστικά κάτω από το πινέλλο του marketing.
Κουτσοφτίδη το ότι είναι βλάκες τζιαι άτσαλοι είναι που μας έσωσε. Αν ήταν όξυπνοι μπορεί να μεν τους εγλυτώνναμεν ούτε εμείς. Kοίταξε στο Ιράν τζιαι στην Κίνα πον έξυπνοι τζιαι τατσίζηες. Δεν τους γλυτώννει μούγια.
Τι παραπονιέσαι για τα καλιμάφκια. Τα επόμενα χρόνια θα υψώσουν δύο αρχιτεκτονικά αριστουργήματα στην Λευκωσία τζιαι Πάφο που θα σημαδέψουν την εποχή μας παραπάνω που ότι εσημάδεψε το βυζάντιο η Αγιά Σοφκιά τζιαι το Παρίσσι Notre Damme.
Ασερα αμα πάεις στο ιστολόγιο μου πάνω δεξιά εν να δεις μιαν εικονούα εν για τούτα που λαλώ ότι κάμνω στην ζωγραφική υου ίντερνετ.Τα παιδάκια σαν εμένα παίζουν. χα χα χα
Εμείς ξέρεις τι είσιε να λαλούσαμε αν ο Da Vinci ηταν δικός μας ?
Α τους βρωμιάριδες του Γάλλους που εκλέψαν τα έργα του συμπατριώτη μας και εκμεταλλεύκουνται τα τωρά τζίνει.
Κάτι με τα μάρμαρα του Παρθενωνα.
Άσχετα αν τα μάρματα εν τα εσεβαστήκαμε...
.....
Ασέρα εν ο πικάσο που είπε τη συγκεκριμένη κουβέντα...
''στα 18 κατάφερα και ζωγράφιζα σαν τους μεγάλους δασκάλους ..πέρασα όλη μου τη ζωή για να καταφέρω να ζωγραφίσω ξανά σαν μικρό παιδί..''
Οι έλληνες περνούν όλη τους τη ζωή για να καταφέρουν να ζωγραφίσουν σαν τους μεγάλους δασκάλους αλλά στο τέλος πέθαινουν μικροί
:)
πέραν της πλάκας..
.. η τέχνη είναι ο καθρέφτης της κουλτούρας του λαού..
η δική μας κουλτούρα και η παιδεία μας είναι 'ιδεαλιστική'..
Η ιδεαλιστική κουλτούρα βάζει το συλλογικό πάνω απο το ατομικό.
θέλουμε να βλέπουμε τον κόσμο στις ζωγραφιές όχι όπως πραγματικά είναι (brute) ή όπως τον εκλαμβάνει ο καλλιτέχνης αλλά εξιδανικευμένο.. όπως θα έπρεπε να είναι.
Η βυζαντινή ζωγραφική για παράδειγμα δεν ήθελε να αποτυπώσει τον Χριστό ή τον κόσμο όπως ήτανε αλλά όπως ήθελαν οι παπάδες να μας πουν ότι ήτανε..
Αυτό το κουβαλάμε ακόμα Eλληνες και κύπριοι. Δεν έχουμε ξεφύγει απο την βυζαντινή παράδοση.
Και φυσικά το μάθημα της ιστορίας δεν είναι εξαίρεση.
Μαθαίνουμε την ιστορία του γρίβα όχι όπως ήτανε αλλά εξιδανικευμένη..
Αυτή η κουλτούρα δεν συνδέεται με την δημοκρατία αλλά με πιο αυταρχικά καθεστώτα...
εκεί η τέχνη υπηρετεί το Δόγμα και όχι τον καλλιτέχνη.
ΠΧ:
Στην αρχαία Αίγυπτο ο Φαραώ αποτυπωνόταν δύο μέτρα γάρος.. η τέχνη παρουσίαζε τον κόσμο όπως ήθελε ο Φαραώ.
Το ίδιο και στη Γερμανία του χίτλερ.. υπερμεγέθη Αγάλματα Αρίας φυλής κοσμούσαν τους δρόμους η τέχνη υπηρετούσε την ιδέα του χίτλερ και παρουσίαζε τον κόσμο όπως ήθελε αυτός..
Το ίδιο και στη σοβιετική ένωση αγάλματα τύπου Λένιν.. (παρόλο που ο λένιν δεν ήθελε αγάλματα) οι σοβιετικοί ανήγαγαν τον κομουνισμό και το κράτος σε ιδέα και εκεί την πάτησαν.
Στις ιδεαλιστικές κοινωνίες η τέχνη είναι δόγμα και δεν αλλάζει στο πέρασμα του χρόνου αφού υπηρετεί το status quo
δες βυζαντινή τέχνη αιγυπτιακή τέχνη κτλ 2000χρόνια στασιμότητας
ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ
η ''υλιστική'' κουλτούρα
είναι η άλλη κουλτούρα που συνδέεται με την δημοκρατία
ακούγεται άσχημο αλλά πίστεψε με είναι καλύτερο..
Η τέχνη στις κοινωνίες με ενισχυμένη ατομικότητα δεν υπηρετεί το δόγμα ούτε αναπαριστά τον κόσμο όπως της επιβάλλουν κάποιοι ότι έπρεπε να είναι. Ο καλλιτέχνης αποτυπώνει τον κόσμο όπως ακριβώς τον εκλαμβάνει το ''εγώ'' του μέσω των υποκειμενικών του αισθήσεων Ο μόντριαν για παράδειγμα έλεγε ότι ήθελε να αποτυπώσει την μουσικότητα της N Υόρκης όπως την εκλάμβανε ο ίδιος....
Αυτές τις κοινωνίες οι καλλιτέχνες είναι επώνυμοι (πικάσο πολοκ μοντριαν κτλ) .. Στη δημοκρατική αρχαία ελλάδα για πρώτη φορά οι καλλιτεχνες έχουν όνομα (Ικτίνος καλλικράτης Πραξιτέλης κτλ.) για πρώτη φορά εκτός απο αγάλματα θεών φτιάχνονται αγάλματα κοινών θνητών και φυσικά χαρακτηριστικό αυτών των κοινωνιών είναι η συνεχής εξέλιξη της τέχνης ανα το χρόνο (γεωμετρική - Αρχαϊκή - κλασσική κτλ)
Η τέχνη υπηρετεί τον άνθρωπο όχι το δόγμα.
Δεν είναι τυχαίο που εκτός απο τον μόντριαν της αρέσει και ο νταβίντσι διότι για την εποχή του ο συγκεκριμένος είχε πολύ ενισχυμένη ατομικότητα και αυτά που έκανε ήταν κυρίως για τον εαυτό του και όχι για το δόγμα (ακόμα και ο μυστικός δείπνος) το ίδιο και ο Μιχαήλ άγγελος, το ίδιο και ο Ελ γκρέκο. ξεχωρίζουμε αυτούς ενώ Στην αναγέννηση υπήρξαν εκατοντάδες καλλιτέχνες
...
Ως εκ τούτου λοιπόν και το μάθημα της ιστορίας σε αυτές τις κοινωνίες έχει εντελώς διαφορετικό σκεπτικό. Δεν έχει σκοπό να εξυμνήσει καμιά ιδέα παρά μονάχα την αξία της ανθρώπινης ύπαρξης. Αποτυπώνει την ιστορία όπως έγινε χωρίς αποσιωπήσεις υπερβολές και ανατριχιαστικές περιγραφές μαχών και χωρίς τη δημιουργία ή εξύμνηση μύθων και προτύπων (κρυφό σχολιό διάκους κτλ)
το άτομο μέσα στην ελευθερία της δημοκρατίας ενισχύει το ''ΕΓΩ'' του (με την καλή έννοια)
και αρχίζει να αποδομεί καταστάσεις και ψεύτικα ιδανικά. βάζοντας το άτομο πάνω απο την ιδέα (κριτική σκέψη) Κάποτε ή ιδέα ήταν ο αυτοκράτορας άλλοτε ο θεός άλλοτε η αρία φυλή άλλοτε η μεγάλη ιδέα άλλοτε ο Φαραώ κτλ κτλ κτλ.
Αυτό δεν οδηγεί σε αποδόμηση της ηθικής και στον παρτακισμό όπως κάποιοι νομίζουν αλλά αντιθέτως λόγω του ότι προσγειώνει τα πράγματα στο πραγματικό τους φυσικό μέγεθος (μητέρα φύση) δίνει την ευκαιρία στον άνθρωπο να ξετυλίξει τα πιο ευγενή (παιδικά) του συναισθήματα που εκ φύσεως κατέχει. Τα οποία
στον ιδεαλιστικό κόσμο αντιθέτως λόγω της υπερμεγέθυνσης μέσω μυθοπλασίας κάποιων καταστάσεων οδηγεί τον άνθρωπο να μισεί να σκοτώνει να πολεμά και να κάνει ότι μαλακία φανταστείς χωρίς πραγματικό λόγο αλλά μόνο και μόνο για το καλό κάποιας ''ιδέας'' η οποία αλλάζει ανα την περίπτωση.
Στις μέρες μας το χρήμα έχει γίνει η ''ιδέα'' και αυτό είναι που διαφθείρει τους ανθρώπους. Μια ακόμα πλασματική ιδέα δηλαδή και Οχι η απουσία της.
Ο καλλιτέχνης σήμερα φτιάχνει έργο για να το πουλήσει. όχι για το ''εγώ'' του όπως έφτιαχαν οι άνθρωποι παλαιότερα για να διακοσμήσουν τη ζωή τους..
Αν καταφέρουμε ποτέ να φτιάξουμε μια κοινωνία χωρίς αυτές τις ιδεαλιστικές αξίες αλλά με πραγματικές φυσικές αξίες τότε ο άνθρωπος και η φύση θα σωθεί πραγματικά.
Πρέπει να είσαι ευγνόμον που η κόρη σου μεγαλώνει σε ένα τέτοιο περιβάλλον.
Τζιαι το ΕΓΩ βέβαια δεν είναι μια αυτιστική έκφραση που φοβάται να μπει σε αμφίδραση με το περιβάλλον του, με την φύση, τα άλλα ΕΓΩ. Βρίσκεται σε συνεχή αναδόμηση όπως κάθε ζωντανός οργανισμός. Πλάθεται τζιαι αναπλάθεται, αλλάζει υπόσταση για να υπηρετήσει τον λόγο ύπαρξης του: να συντηρήσει, να οργανώσει, να αθθίσει, να διακοσμήσει, να προστατέψει, να διασκεδάσει, να αγαλλιάσει τη ζωή του ατόμου του οποίου αποτελεί βιολογικόν οργανικό μέρος.
Πολλές φορές επιλέγει οργανωθεί σε ΕΜΕ|Σ γιατί η χαρά, η αγαλλίαση, η ασφάλεια, η ομορκιά φτάννουν σε επίπεδα που μόνον του δεν μπορεί ούτε καν να ονειρευτεί.
Τζιαι το ΕΜΕΙΣ κάποτε γίνεται μιά υπερδομή πουπάνω που το ΕΓΩ, η οποία για λόγους δικής της συντήρησης το τσακίζει αντί να του δώκει παραπάνω αγαλλίαση. Του βάλλει όρους για να το αφήκει να υπάρξει στους κόλπους της, μετατρέπεται σε ΙΔΕΑ σε μύθο τζιαι ζητά που το ΕΓΩ, όχι να αποτελεί ελεύθερα μέρος της όπως αρχικά έχει επιλέξει που μόνο του, αλλά το υποδουλώννει, το εξαναγκάζει. το αλλοτριώννει. Τζιαι ο κύκλος κλείνει πάλι που τζιειαμαί που άρχισες εσύ φίλε μου Κυριάκο, τζιαι για να σπάσει θέλει μιαν επανάσταση του ΕΓΩ που θα αμφισβητήσει το ΕΜΕΙΣ, τζιαι όποιος θέλει οπίσω μου ελθείν να κάμουμεν έναν άλλον ΕΜΕΙΣ. Τζιαι για να κάμουμεν έναν άλλον ΕΜΕΙΣ πρέπει να αναπλάσουμεν το εΓω στην συνεχή διαδικασία πλάσης τζιαι ανάπλασης που εξεκίνησεν που την πρώτην μέραν που τα μμάθκια του οργανισμού που οργανώννει το ΕΓΩ είδαν το φώς τζιαι που θα τελειώσει την ημέραν που ο εγγκέφαλος θα πει της καρδίας κανεί.
Είναι η ίδια η ζωή, τζιαι τα έργα που μεινίσκουν είναι τα ίχνη που αφήννει πίσω της.
Κυριάκο την απάντηση στα σχόλια σου έγραφα την τηνώραν που έγραφες απάντηση στον Πολιτη Πίττα.
Ποττέ δεν άφηκα πολιτικά σχόλια στο μπλόγκ μου για τον λόγο συχνά τα πολιτικά λόγια μετατρέπονται σε τοίχους που εμποδίζουν τους αθρώπους να επικοινωνήσουν.
Τα δικά σου πολιτικά λόγια που απήυθυνες στον Πίττα δεν θα τα σβήσω ελπίζοντας ότι δεν θα γινούν τοίχος αλλά γέφυρα. Βάλλω την ράσιη μου πουκάτω για να την κρατήσω πιό γερή, διότι συμφωνώ με το μύνημα που θα μπορούσε να περάσει πουπάνω της.
φίλε έχεις δίκαιο γιαυτό έσβησα το σχόλιο.. εξάλλου και εγώ τώρα τελευταία ελάχιστα πολιτικά σχόλια αφήνω πλέων..
sikkime ολάν! Είναι η νέα ιδεολογία :)
και στη τελική δεν είναι ότι διαφωνούσα με αυτά που έγραφε ο Γιώργος περι παρωπίδων.. εκεί που διαφωνούσα ήταν στην αδικαιολόγητη και ατεκμηρίωτη φοβία έναντι στο ''Κόκκινο'' Ακελ..
Τόσος αντικομουνισμός σε αυτό το γεριμονησι.. σκέψου να ήταν και αληθινό κομμουνιστικό κόμμα τι θα γινόταν δηλαδή..
Τωρά θα μου πεις τι το διέγραψα το σχόλιο αφού το ξανάγραψα πάλε....
.....Μεγάλη παγίδα το ''ΕΓΩ''
:)
φίλε.. πολλά σωστά τούτα που έγραψες...
..υπάρχει ένα πολύ μεγάλο και σημαντικό εμείς το οποίο τα άλλα εμείς δεν το αφήνουν να υπάρξει...
το εμείς.. οι άνθρωποι!
Αλλά που να σε αφήσουν οι ''ιδέες'' να δεις κάτι τέτοιο όταν σου μιλούν συνέχεια για το εμείς οι αριστεροί ΕΜΕΙΣ οι δεξιοί ΕΜΕΙΣ οι Ελληνες ΕΜΕΙΣ εμείς εμείς...
εμείς οι άνθρωποι τούτο είναι το μόνο εμείς...
και η ατομικότητα εκ φύσεως εκεί οδηγεί..
Δεν άκουσες ποτέ τζήνη την κουβέντα που λέει ότι εκείνοι που δεν μπορούν να αγαπήσουν κανέναν τελικά αγαπούν τον κόσμο όλο;
Χά χα χα!!!
Έχει και τι ΕΜΕΙΣ το ΕΓΩ του!!
Αυτά ακούς από παιδιά που μαθαίνουν να χρησιμποποιούν το μυαλό και να εξερευνούν με τις αισθήσεις τους.
Ναι ρε.
Αλλα εκπαιδευτική μεταρρύθμιση "με το σωστό περιεχόμενο" που λαλεί τζιαι ο Συλλούρης :-)
Αυριο πεμπτη 23/7 η ωρα 7 το απογευμα στα καλα καθουμενα, στην αιθουσα πουπισω, εννα εσιει ανοικτη συνελευση για την υποθεση του ξυλοδαρμου 3 ατομων που 15 φασιστες τη νυκτα της 20ης Ιουλιου
το θεμα εν πολλα σοβαρο τζιαι αφορα μας ουλλους
o mondrian en tha ezwgrafize potte ti simea tis kiprou. emisouse to prasino je kanenas pinakas tou en eshi prasino.
Δημοσίευση σχολίου