Συγκρίνετε τα πρώτα θέματα του Ελληνικού τζιαι του Κυπριακού τύπου. Στην Ελλάδαν ένας Πακιστάνος εκακοποίησεν μιαν δεκαπεντάχρονην Ελληνίδαν, στην Κύπρον, ένας Κυπραίος εβίασεν έναν δεκάχρονον αγοράκιν.
Φανταστείτε την θεματολογίαν των εφημερίδων των δύο χωρών αν οι εθνικότητες των εγγληματιών τζιαι των θυμάτων ήταν αντίστροφες. Ένας Έλληνας εκακοποίησεν μιαν δεκαπεντάχρονην Ιντιανούν τζιαι ένας τριανταεπτάχρονος Παλαιστίνιος εβίασεν έναν δεκάχρονον αγοράκιν από την Λάρνακαν!
Φανταστείτε τον Κουλίαν, τον Βαρνάβαν της Εδέκ, τον Λεφτεράκην, τον Δήμαρχον Λάρνακας τζιαι τους μαυροπουκαμισάες του Ελάμ πως θα επαρατάσσουνταν, τι θα εγίνετουν στο γυμνάσιο Βεργίνα, το πρωτοσέλιδον της Αλήθειας, της Σημερινής, του Πολίτη, του Φιλελεύθερου.
Στην Κύπρον, ούτε η λέξη δράκος, ούτε η λεξη τέρας, ούτε η λέξη κτήνος εκρίθηκεν χρήσιμη να μπεί σε πρωτοσέλιδον πασιογραμμένον τίτλον με γαίματα να στάσσουν. Οι παραπάνω δε εφημερίδες δεν το εβάλαν καν πρωτοσέλιδον.
Όσον σιχαίνουμαι τους εγγληματίες, τους κακοποιούς, τες λέρες, τόσον συχαίνουμαι το σύστημαν που ταΐζει τες ψυσιές του αμόρφωτου κόσμου με κατζίαν τζιαι μίσος, τόσον σιχαίνομαι τα καθήκια που χωρίζουν τους κακοποιούς σε δικούς μας τζιαι σε ξένους, τόσον αηδιάζω τους βρωμισμένους που χωρίζουν τα θύματα σε δικούς μας τζιαι σε ξένους.
Αντίς ούλλοι μονόουλοι, δικοί τζιαι ξένοι, να μαχούμαστιν εναντίον των εγγληματιών, όποθθεν θκιάολον τζιαι αν έτυχεν να κατάγονται, πέρκι αλλάξουμεν τον κόσμον να τον κάμουμεν πιο ασφαλήν τζιαι πιο όμορφον, αντίς να ενωννούμαστιν δικοί τζιαι ξένοι να συμπαρασταθούμεν στους δικούς των θυμάτων της εγγληματικότητας, πέρκι αλλάξουμεν τον κόσμον τζιαι να τον κάμουμεν πιο ανθρώπινον, πιο υποφερτόν, κουρτίζουν οι οργανωμένοι θεομπαίχτες το κάθε λειψόν πολιτισμού άτομον να ξερνά την κατζίαν του τζιαι την πρωτόγονην του επιθετικότηταν πας τον πρώτον ξένον. Με στόχον τί; ακροαματικότηταν, πολιτικήν υπεραξίαν, οπαδούς...
Έτυχεν να δουλέψω για τες φυλακές της Ελβετίας. Αρώτησα την διευθύντριαν των φυλακών πως εξηγά το γεγονός ότι 80% των κρατουμένων εν ξένοι.
"Αν πάρετε το προφίλ του εγγληματία, είναι άνδρας μεταξύ 18 και 35 χρονών, μου είπε. Δεν ζει με γυναίκα, είναι φτωχός με εισοδήματα κάτω από τον κατώτερο μισθό φτώχιας, δεν έχει στοιχειώδη μόρφωση, είναι άνεργος. Αν πάρετε τον πληθυσμό που κατοικεί σήμερα στην Ελβετία με αυτό το προφίλ, θα βρείται το ίδιο ποσοστό εγγληματίες, είτε Ελβετοί είναι, είτε Αλβανοί, είτε από το Κάπο Βέρντε. Η εθνικότητα, άμα έχετε εφαρμόσει τα πρώτα κριτήρια, δεν εξηγεί τίποτα. Το να απομονώνετε ένα παράγοντα από ένα πολυπαραγοντικό φαινόμενο, είμαι μια στατιστική απάτη", είπεν μου η κυρία ψυχρά τζιαι ελβετικά. "Τον καιρό που οι φτωχοί, νέοι και μονάχοι αγράμματοι άνδρες ήταν Ελβετοί, οι φυλακές μας είχαν μόνο Ελβετούς", επρόσθεσεν ακόμα πιο ψυχρά λογικά, ακόμα πιο Ελβετικά.
Φανταστείτε την θεματολογίαν των εφημερίδων των δύο χωρών αν οι εθνικότητες των εγγληματιών τζιαι των θυμάτων ήταν αντίστροφες. Ένας Έλληνας εκακοποίησεν μιαν δεκαπεντάχρονην Ιντιανούν τζιαι ένας τριανταεπτάχρονος Παλαιστίνιος εβίασεν έναν δεκάχρονον αγοράκιν από την Λάρνακαν!
Φανταστείτε τον Κουλίαν, τον Βαρνάβαν της Εδέκ, τον Λεφτεράκην, τον Δήμαρχον Λάρνακας τζιαι τους μαυροπουκαμισάες του Ελάμ πως θα επαρατάσσουνταν, τι θα εγίνετουν στο γυμνάσιο Βεργίνα, το πρωτοσέλιδον της Αλήθειας, της Σημερινής, του Πολίτη, του Φιλελεύθερου.
Στην Κύπρον, ούτε η λέξη δράκος, ούτε η λεξη τέρας, ούτε η λέξη κτήνος εκρίθηκεν χρήσιμη να μπεί σε πρωτοσέλιδον πασιογραμμένον τίτλον με γαίματα να στάσσουν. Οι παραπάνω δε εφημερίδες δεν το εβάλαν καν πρωτοσέλιδον.
Όσον σιχαίνουμαι τους εγγληματίες, τους κακοποιούς, τες λέρες, τόσον συχαίνουμαι το σύστημαν που ταΐζει τες ψυσιές του αμόρφωτου κόσμου με κατζίαν τζιαι μίσος, τόσον σιχαίνομαι τα καθήκια που χωρίζουν τους κακοποιούς σε δικούς μας τζιαι σε ξένους, τόσον αηδιάζω τους βρωμισμένους που χωρίζουν τα θύματα σε δικούς μας τζιαι σε ξένους.
Αντίς ούλλοι μονόουλοι, δικοί τζιαι ξένοι, να μαχούμαστιν εναντίον των εγγληματιών, όποθθεν θκιάολον τζιαι αν έτυχεν να κατάγονται, πέρκι αλλάξουμεν τον κόσμον να τον κάμουμεν πιο ασφαλήν τζιαι πιο όμορφον, αντίς να ενωννούμαστιν δικοί τζιαι ξένοι να συμπαρασταθούμεν στους δικούς των θυμάτων της εγγληματικότητας, πέρκι αλλάξουμεν τον κόσμον τζιαι να τον κάμουμεν πιο ανθρώπινον, πιο υποφερτόν, κουρτίζουν οι οργανωμένοι θεομπαίχτες το κάθε λειψόν πολιτισμού άτομον να ξερνά την κατζίαν του τζιαι την πρωτόγονην του επιθετικότηταν πας τον πρώτον ξένον. Με στόχον τί; ακροαματικότηταν, πολιτικήν υπεραξίαν, οπαδούς...
Έτυχεν να δουλέψω για τες φυλακές της Ελβετίας. Αρώτησα την διευθύντριαν των φυλακών πως εξηγά το γεγονός ότι 80% των κρατουμένων εν ξένοι.
"Αν πάρετε το προφίλ του εγγληματία, είναι άνδρας μεταξύ 18 και 35 χρονών, μου είπε. Δεν ζει με γυναίκα, είναι φτωχός με εισοδήματα κάτω από τον κατώτερο μισθό φτώχιας, δεν έχει στοιχειώδη μόρφωση, είναι άνεργος. Αν πάρετε τον πληθυσμό που κατοικεί σήμερα στην Ελβετία με αυτό το προφίλ, θα βρείται το ίδιο ποσοστό εγγληματίες, είτε Ελβετοί είναι, είτε Αλβανοί, είτε από το Κάπο Βέρντε. Η εθνικότητα, άμα έχετε εφαρμόσει τα πρώτα κριτήρια, δεν εξηγεί τίποτα. Το να απομονώνετε ένα παράγοντα από ένα πολυπαραγοντικό φαινόμενο, είμαι μια στατιστική απάτη", είπεν μου η κυρία ψυχρά τζιαι ελβετικά. "Τον καιρό που οι φτωχοί, νέοι και μονάχοι αγράμματοι άνδρες ήταν Ελβετοί, οι φυλακές μας είχαν μόνο Ελβετούς", επρόσθεσεν ακόμα πιο ψυχρά λογικά, ακόμα πιο Ελβετικά.
28 σχόλια:
έτσι είναι ακριβως.
στα παλια τους τα παπουτσια η κοινωνια.
το μονο τους μελημα ειναι η αναπαραγωγή του φοβου.
αυτο που τους εξασφαλιζει την επιρροη τζαι αρα την δυναμη τζαι αρα τες λιρες.
χωρις φοβο δεν εσιει κερδος.
τα παντα ειναι χτισμενα στο φοβο.
που το πως σκεφτομαστε για τον εαυτο μας, ως το πως σκεφτομαστε για τον συνανθρωπο μας.
ειναι στην πραγματικοτητα υπανθρωποι τζαι αντιανθρωπιστες.
τζαι οι παραπανω που τους ακολουθουν δεν νοιαζονται για την ψυσιη τους, τζαι δεν τους κοφτει αν το μισος καταστρεφει τους....τιποτε δεν τους κοφτει, φτανει να καταστρεφουν...
το τί εβιωσεν τζεινο το μωρο μεσα στο παρκινγκ ουτε που θελω να το σκεφτω, διοτι με το ζορι θα μας καμουν φονιαες!!
Γεια σου ρε acera
εχτες τη νύχτα εσκέφτουμουν να κάμω ένα παρατηρητήριο, όπως τζιείνον της εργασίας, για να καταγράφω μέσα τες ειδήσεις τούντης φύσης των εγγλημάτων, όπως τον άλλο τον παφίτη που έφαεν γυναίκα, μωρό τζιαι έμβρυο, τζιαι άλλα...
Για να κατεδειχτεί δηλαδή τζιαι ποιοι εν οι πιο άχρηστοι τζιαι παρανοϊκοί, οι ξένοι για οι δικοί μας...
Οι πιο άρρωστοι... Για να ππέσει τζιαι ο μύθος του κακού ξένου, τζιαι του καλού κυπραίου...
Χαραυγή, Σάββατο 04/08/2012
http://www.eklogika.gr/press-today/headline?cat=Cyprus&date=04/08/2012&head=%CE%A7%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%A5%CE%93%CE%97&hdate=04/08/2012
Σημερινή, Σάββατο 04/08/2012
http://www.eklogika.gr/press-today/headline?cat=Cyprus&date=04/08/2012&head=%CE%A3%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%9D%CE%97_%CE%A4%CE%97%CE%A3_%CE%9A%CE%A5%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A5&hdate=04/08/2012
Στη ψυχολογία έχουμε τούτον που λέγεται "βασικό αιτιακό λάθος", που κάμνουν ούλλοι οι άνθρωποι. Τούτος ο ορισμός περιγράφει την τάση που έχουμεν όταν σκεφτούμαστεν για κάτι που εκάμαμεν εμείς να μπορούμε να δούμε διάφορες παραμέτρους πέραν της προσωπικότητας μας, πχ. περιβαλλοντικούς παράγοντες που μας επηρεάσαν. όταν όμως σκεφτούμαστεν για κάτι που εκάμαν οι άλλοι έχουμεν την τάση να μεν βλέπουμε τούτους τους παράγοντες, αλλά να το αποδίδουμεν στο άτομον.
Πιστεύκω τούτον επεκτείνεται στην ευρύτερη ομάδα ενός πλασμάτου. έτσι άμαν ένας Κυπραίος κλέφτει (τζαι έσιει πολλούς) ακούεις σχόλια του τύπου "ήταν φτωχός, τι να κάμει, είσιεν χρέη κλπ". άμαν εν ξένος, "ε αφού εν εγκληματίες τι καρτεράς;".
Τζαι ακόμα κάτι παρενθετικά. όσον τζι αν το επάλεψεν η έρευνα (για κάποιον λόγον τούτον το ζήτημα έκαιγεν τους πολλά τους ερευνητές ή τζείνους που τους πιερώννουν), δεν εβρέθηκεν γονίδιο για την εγκληματικότητα. Δυστυχώς, για τους κολλημένους, κανένας εν γενιέται εγκληματίας.
Τέλοσπάντων. Συμφωνώ μαζί σου τζαι με τους παραπάνω. Μακάρι να είσιεν παραπάνω ευαισθησίαν. Κυρίως στα μέσα. Τζαι μακάρι να ήταν ούλλοι οι δημοσιογράφοι έστω τζαι λλίον καταρτισμένοι στην δεοντολογία του επαγγέλματος.
Αν με ρωτάς εμένα, θα έπρεπεν να περνούν που γερόν κόσσιηνον όσοι αποφασίζουν να γινούν γιατροί, νοσηλευτές τζαι δημοσιογράφοι. Διότι αμφότεροι επηρεάζουν ζωές. Άλλοι άμεσα τζαι άλλοι έμμεσα.
Τα επαγγέλματα τούτα εν "λειτουργήματα" τζαι ως τέτοια έπρεπε να αντιμετωπίζουνται. Δεν κάμνουν ούλλοι για γιατροί όπως εν κάμνουν ούλλοι για δημοσιογράφοι.
Τα ΜΜΕ δυστυχώς καλλιεργούν, ενισχύουν τζαι συντηρούν το αίσθημα της ξενοφοβίας, της ομοφοβίας τζαι του ρατσισμού. Τζαι τούτον δυστυχώς παρατηρείται σε όλα τα ΜΜΕ, ανεξαρτήτου "ιδεολογίας" τζαι "πολιτικής κατεύθυνσης". Όλα στο βωμό των συμφερόντων, οικονομικών και μη.
Έννεν ούλλοι οι ξένοι εγκληματίες τζαι φονιάες, όπως έννεν ούλλοι οι ντόπιοι σωστοί οικογενειάρχες τζαι σωστοί άνθρωποι. Η δικαιοσύνη λαλούν εν τυφλή τζαι ο νόμος εν ίδιος για ούλλους. Θα έπρεπε να είναι τζαι η αντιμετώπιση εκ μέρους των ΜΜΕ "τυφλή" τζαι "ίση" για ούλλους. Είτε είσαι κυπραίος, είτε είσαι σριλανκέζος. Είτε είσαι δεξιός, είτε είσαι αριστερός. Είτε είσαι γιατρός, είτε είσαι καλουψιής.
Δις, το τί εβίωσεν τζιείνον το μωρόν, το τί εβίωσην η κορούα στην παραλίαν της Πάρου δεν είναι λόγος να μας κάμνει φονιάες. Είναι ρόλος του συντεταγμένου κράτους να ελέγχει τα άρρωστα ή ανώμαλα κακοποιά στοιχεία της κοινωνίας.
Νέε 10 παρατηρητήρια να κάμεις, θέλει 20 χρόνια κόπον για να πιάσει ένας άνθρωπος τες βάσεις της μόρφωσης τζιαι να μάθει να αγαπά τζιαι να ελέγχει τα πάθη του. Μια νύχτα φόβος τζιειαμαί που εν η νεύρωση του, κανεί για να κρεμμιστεί μες τον λάκκον του μίσους. Αρχίζω να νοιώθω ανικανότηταν τζιαι δέος μπροστά σε τούτον τον συσχετισμόν δυνάμεων.
Ανώνυμε, χάνεις το κέντρον. Αλοίμονον αν εκαρτερούσαμεν μόνον που την Χαραυγήν να αποφεύγει να βάλλει λάδιν στον μύλον του ρατσισμού. Αλοίμονον αν εκαρτερούσαμεν μόνον που τους αριστερούς ναν αθρώποι! Η σύγκριση που μας παραθέτεις δεν προσθέτει τίποτε στο κεντρικόν νόημαν της ανάρτησης. Αλλά αφού το παίρνεις κομματικά, ο δεξιός τύπος έχει παραπάνω δουλειάν να κάμει για να μορφώσει τον κόσμον που τον ηθκιαβάζει, διότι οι Ελαμίτες τζιαι πάσης φύσης ρατσιστές, εν βασικά που μες τα Θρησκευτικά Ορθόδοξα Ιδρύματα που βλαστούν οργανωμένα. Τζιαι μακάρι η σημερινή τζιαι οι άλλες εφημερίδες να καταφέρουν να αποτρέψουν σε επόμενες εκλογές να βρεθείτε τζιαι στην Κύπρον με 7% ΕΛΑΜ. Δεν το πιστεύω τζιαι λυπούμαι. Η κκελλέ σας εν μες την βούρκαν. Έκοψεν την η Τρόικα. Ο δάσκαλος, ο αστυνομικός, ο γιατρός, η νοσοκόμα, πρέπει να ρίξουν 30% τον μισθόν τους διότι δεν αξίζουν το ίδιον με τον Γερμανόν, τον Γάλλον ή τον Αγγλον. Το καρσόνιν πρέπει να παίρνει 500€ τζιαι όχι 900 για να γοράζει ο Ευρωπαίος τουρίστας πιο φτηνά τον καφέν του στην παραλίαν μας παρά στο Λονδίνον ή στο Βερολίνον. Σε τρία μάξιμουν χρόνια θα έχετε τζιαι σεις την φτώσιαν στην οποίαν οι Ευρωπαϊκές δομές καταδικάζουν τους PIGS. Θα πληρώνετε στην κεντρικήν τράπεζαν της Ευρώπης (μας), στην οποίαν εκχωρήσαν αφελώς οι πολιτικοί σας την εξουσίαν της δικής μας κεντρικής, έναν 6 - 15% τόκους ενώ οι Γερμανοί τζιαι οι Γάλλοι 1%, θα εφαρμόσετε την σαδιστικήν πολιτικήν που κάυκει την κοινωνίαν ιμισς για να δουλεύκει πιο αποδοτικά, τζιαι θα έχετε τις ορδές ντόπιων φτωχών τζιαι αμόρφοτων που θα τροφοδοτούν τες τάξεις και των ακροδεξικών λαϊκιστικών κομμάτων/οργανώσεων τζιαι του κοινού εγγλήματος. Οι φυλακές θα ξαναγεμίσουν με ντόπιους αξαθλιομένους υπανθρώπους τζιαι μπορεί ακόμα τζιαι να ξανακυβερνηθήτε από μιαν αντικομμουνιστικήν διχτατορίαν. Νομίζεις ότι ο όχλος που αποπολιτίζουν τζιαι οργανώννουν τα μέσα που θέλεις να υπερασπιστείς, στα δύσκολα, θα διστάσει να αποκαθηλώσει ακόμα τζιαι έναν δεξιόν πρόεδρον;
Μεν νομίζεις ότι σιαίρουμαι με το κατάντημαν τούτον της κοινωνίας. Λυπούμαι. Τζιαι αν πραγματικά είσαι άθρωπος τζαι όχι ρατσιστής για να τα γράφεις τούτα, είναι για μέναν μια μικρή χαρά, έστω τζιαι αν εθκιάλεξες (α)δέξιον τρόπον να εκφραστείς. Δεν κανούν οι αριστεροί για να δαμάσουν το τέρας του μίσους φίλε (αν είσαι πραγματικά φίλος...)
Invicte εκτός που είσαι ένας που τους λλίους που με κάμνει τζιαι χαχχανίζω, ότι έγραψεν η καρκιά σου πας τα μπλόγκς (τουλάχιστον που ότι έτυχεν να θκιαβάσω), βρίσκω το όμορφον τζιαι σσύφφωνον με τον ορθολογισμόν μου.
Ερυκίνη ο ρατσισμός εν σύνθετον τέρας.
Χα!! ρέ ινβίκτε, αν εν δικόν σου το καππελλίν, έχω έναν που μοιάζει, με έναν αέραν πιο μεγάλον bord τζιαι έναν αέραν πιο σκουρούιν, που το φορώ τον σιειμώναν.
Το καππελλίν έννεν δικό μου. Εχτές εβρέθηκα σε ένα κατάστημα σουβενίρ στην Αγία Νάπα τζαι εδοκίμασα έναν τέθκιον (περίπου) καππέλλον για το χάζιν. Εν το ενέκρινεν η κόρη μου τζι έκοψα μούτιν.
Προσωπικά ΔΕΝ κατάλαβα ή μάλλον συγχύστηκα μετά τον σχολιασμό του Blogοδεσπότη Aceras ποιοι είναι οι λόγοι που ο Ανώνυμος [ημερ. 7 Αυγούστου 2012 7:38 π.μ.], παράθεσε τα links που παραπέμπουν στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων “Χαραυγή” και “Σημερινή” που αναφέρονται στον αποτρόπαιο βιασμό του μικρού παιδιού στη Λάρνακα… Κάποιος να τα ξεκαθαρίσει; Θεωρεί ο Ανώνυμος ότι ο τρόπος που προβάλλει το θέμα η “Σημερινή” είναι καλύτερος;
Θα έχει ενδιαφέρον η σύγκριση να είναι διπλή. Σε μιαν περίπτωση που το θύμαν είναι κυπριακής καταγωγής τζαι ο εγγληματίας ξένος τζιαι σε άλλην που το θύμαν θα εν ξένος τζιαι ο εγγληματίας Κυπραίος. Επιμένω όμως ότι η αθρωπιά δεν μπορεί να εν μονοπώλιον της αριστεράς. Αν εν έτσι, εχαθήκαμεν.
Acera
στην ιστορια της ανθρωποτητας ουλες τες μορφες βιας που μπορεις να φανταστεις εβιωσαμεν τες. Ούλλες...που τες μαζικες δολοφονιες, τα βασανιστήρια αντιφρονουντων, τους λιθοβολισμους γυναικών, τους ακροτηριασμους κοριτσιων και αγοριών, τους στρατούς, τα θρησκευτικα εγκλήματα, τα ρατσιστικα εγκλήματα, τα γενικα εγκλήματα...ουλλα...
την μονη βία που εν εβιωσαμεν εν τη βία της δικαιοσύνη...δηλαδη αμα πω πως θα ηθελα να παμεν καμποσες μαναες να τον πιαμεν τουντον τυπο που εβιασεν το μωρο τζαι να το καμουμε αχρηστον τζαι μετα μεσα τζαι κανει...τζ ας του παρασχει η κοινωνια επιτροπή ψυχιατρων να τον γιανουν βλάφτει;...
:))
@Disdaimona
Τούτοι οι τύποι μιαν ποινήν αξίζουν. Να τους στήσουν στα 6 μέτρα, μπαμ τζαι κάτω.
@Aceras
"Εγκλήματα" όι "εγγλήματα" :)
Disdaimona διαφωνώ κάθεται σε πολλά σημεία.
1. που τα πόθθεν ως τα πόθθεν εν ζήτημαν των μανάων το θέμαν του βιασμού ενός μικρού ανθρώπου;
2. που τα πόθθεν ως τα πόθθεν επειδή είσαι μάνα, ή έστω επειδή είσαι "αγανακτησμένη", έσιεις δικαίωμαν να γινείς αστυνομικός τζιαι να συλλάβεις, να γινείς δικαστής τζιαι να δικάσεις, να γινείς δικηγόρος τζιαι να υπερασπίσεις, να γινείς σοφρονιστής τζιαι να τιμωρήσεις. Μιας τζιαι είμαστιν, να πάρετε τζιαι πέτρες τζιαι να τον λιθοβολήσετε ούλλες οι μανάες πον να συναχτείτε να έν τζιαι αποτελεσματικά αποτρεπτική η δράση σας.
Η βία σταματά τζιει που αρκέφκει η ειρήνη τζιαι το δίκαιον απονύμει το η συντεταγμένη κοινωνία με βάσει τους νόμους που αποδέχτηκεν η πλειοψηφία των αντιπροσώπων που εξέλεξεν. Τζιαι λειτουργοί της δεν είναι ούτε οι μανάες, ούτε οι αγανακτισμένοι, ούτε οι Χρυσή Αυγή ή το Ελάμ, αλλά οι αστυνομικοί που δρούν βάσει την εντολήν που τους έδωκεν η υπηρεσία που τους εργοδοτεί, οι δικαστές που λειτουργούν με βάση τους νόμους τζιαι όι με βάση το συναίσθημαν τους, οι φυλακές που εκτελούν τες αποφάσεις της νόμιμης δικαιωσύνης...
Εσύ η μόνη δικαιοδοσία που έχεις είναι να κρίνεις σαν πολίτης την δράσην του κράτους τζιαι όσον σου γουστάρει να την συζητάς μέσα στα όρια της ευπρέπειας που επιτρέπει ο νόμος.
Ινβίκτε το ίδιον σχόλιον προς την Δις απευθύνω σου το τζιαι σένα ;))
Τζιαι θα εν πιο αποτελεσματική η δράση σου εναντίον της παιδοφιλίας αν συμβάλεις στην επιμόρφωσην για να μπόρουν τα μωρά να αυτοπροστατεύονται, να μιλούν, να προσέχουν, να μεν στιγματίζονται, να έχεις τα μμάθκια σου αννοιχτά έσσω σου (παππούδες, θείους, κουμπάρους, ξέρεις, ποτούτους που γαμούν τα μωρά τζιαι ούλλοι ξέρουν το ή υποψιάζουνται το αλλά κανένας δεν τολμά να το δεί...). Τους ανώμαλους τους εντοπίζει μια κοινωνία, τους παρακολουθεί, αυτοπροστατεύεται που λλόου τους, γιανίσκει όσους γίνεται, φυλακίζει όσους δεν σώζουνται με τίποτε με βάσην τον νόμον.
Οπόταν πάμεν στο δια ταύτα. Η κοινωνία "φυλακίζει όσους δεν σώζουνται με τίποτε με βάσην τον νόμον" λαλείς. Δεκτόν. Πώς σωφρονίζονται τούτοι ούλλοι; Η φυλάκιση λειτουργεί; Η κοινωνία γιατρεύκεται, έστω ελαφρώς; Διότι τούντο χτηνόν που τελεί υπό κράτηση για την υπόθεση με το μιτσή τον Παλαιστίνιο, ήταν μέσα τόσο για φόνο όσο τζαι για άλλες ασέλγειες σε ανήλικα. Πε μου τί έκαμεν το (σωφρονιστικό) σύστημα για τούντο γαούριν τζι πώς αποδώθηκεν δικαιοσύνη
Ένει ξέρω πόθθεν εννά ξεκινήσω γι΄αυτό εννά σύρω τες σκέψεις όπως μου έρκουνται:
Συμφωνώ τζιαι με το θέμαν αναπαραγωγής που φόου που λαλεί η Δεις, τζιαι με την ευαισθησίαν που αναφέρει η Ερυκίνη τζιαι με το κόσσιηνο του Ινβίκτου.
Η αναπαραγωγή του φόβου, εκατάντησεν πλέον εργολαβία σε ούλλα τα επίπεδα. Η ευαισθησία ήνταλως εφαρμόζεται άμαν έν' νναιν κάτι που το εκαλλιέργησεν τζιαι εγίνειν μέρος κάποιο, τζιαι το κόσσιηνο, γιατί να μεν εφαρμοστεί τζιαι σε γονιούς αφού μεγάλο - πολλά μεγάλον για την ακρίβειαν - ποσοστόν δηλωμένης τουλάχιστον βίας - περιλαμβανομένης τζιαι σεξουαλικής εν μες την οικογένειαν. Μια φοράν τζιαι έναν τζιαιρόν εδούλευκα σε ένα καταφύγιον για μωρά τζιαι εφήβους που επροέρχουντα που περιβάλλοντα κακοποίησης τζιαι παραμέλησης. Είσιεν μωρά που άμαν εθκιάβασα τους φακέλλους τους έθελα να ππέσω που τον γκρεμμόν κάτω: Ήνταλως χειρίζεσαι έναν 6 χρόνο θύτη σεξουαλικού εγκλήματος; Ήνταλως συμπεριφέρεσαι σε μιαν έφηβη που εδολοφόνησεν για να αποτρέψει βιασμό μωρού τζιαι εκαρτέραν να ενηλικιωθεί για να μπει φυλακή διά βίου; Ήντα μου κάμνεις με έναν πλάσμαν που το sexual promiscuity του όϊ απλώς εφάκκαν καράκότσιηνον, αλλά έσπαζεν τα τζιάμια τζιαι έμπηεν τα πάνω του για να κινήσει το ενδιαφέρον του αντικειμένου του πόθου του; - ούτε με μολύβιν έν εμπόριες να το αφήκεις τούν' το μωρό γιατί εκινδύνευκεν η ζωή του σε μόνιμη βάση.
Ακραίες περιπτώσεις εννά μου πείτε. Έτο όμως που οι ακραίες περιπτώσεις γίνουνται καθημερινότητα τζιαι βορά των ΜΜΕ τζιαι αναλόγως της προσέγγισης μου τυγχάννουν δημιουργούν απόψεις τζιαι συνειδήσεις
Ακόμα τζιαι η φωτογραφίες που πάνω Ακέρα όπως εν που πάνω, βρίσκω τες ενοχλητικές: Το έναν θέμα στην ίδια σελίδα με το ΔΗΚΟ-ΔΗΣΥ παντές τζιαι έναν κοινωνικόν έγκλημαν εξισώνεται με μιαν δοσοληψίαν τζιαι στην άλλην περίπτωση που πάνω που έναν .... πωπό που εν ωραίο εν λαλώ, αλλά το άρθρο φαίνεται να μιλά για τον καύσωνα τα γέρημα!
Σε έναν κόσμον όμορφον, αγγελικά πλασμένον εν θα ετίθετου θέμα καν του ό,ποιου εγκλήματος, τέθκοιου ή άλλου. Όπως τζιαι εν θα είχαν τα ΜΜΕ την ηθικήν που έχουν. Επήα αρχικά να σκεφτώ ότι συμφωνώ με την ψυχρήν ελβετική λογική. Αλλά τζιαι πάλε το προφίλ εν μια γεννίκευση που εν σημαίνει ότι ανταποκρίνεται χωρίς παρεκκλίσεις σε ούλλες τες περιπτώσεις. Τζιαι τζιαμέ που εν ανταποκρίνεται ήντα μπου κάμνεις; Ότι διά μιαν ιδέα, διά εν λαλώ, μεινίσκει έναν αλλά .....
Έχω την εντύπωσην ότι όπως γράφω φαίνεται να είμαι επιθετική τζιαι θυμωμένη. Ένει είμαι. Μόνο συγχισμένη ως συνήθως, οπότε προκαταβολικά διευκρινίζω ότι εν θέλω να θίξω ή προσβάλω κανένα με τούτα που έγραψα.
Αντζιελοshασμένη,
«Κώλον» τον λέμε ωραία μου κυρία [για να γεμώννει και το στόμα μας] κι όχι «πωπό»…
*****************
Aceras,
Έχω την έποψη ότι την απάντηση σου προς την DIS [ημερ. 7 Αυγούστου 2012 11:17 π.μ.] , τη διακρίνει μια υπέρμετρη εμπιστοσύνη προς τους νόμους και τα όργανα της τάξης [Αστυνομία, Δικαστικό σύστημα, Φυλακές]. Δεν υποβάλλω ότι πρέπει να παίρνουμε τον Νόμο στα χέρια μας [όπως εμμέσως υποβάλλει η φίλτατη DIS], αλλά ας μην ξεχνάμε και την κοινωνικο-ταξική φύση αυτών των θεσμών και τις διαπλοκές που τους περιβάλλουν και τη διαφθορά που τους χαρακτηρίζει…
Εντσξει θα συμβιβαστω....
να τον παραλαβει ειρηνικα το κρατος...τζαι μετα να μας καλεσουν εμας να του καμουμεν λλια βασανιστιρια να μπει στη θεση του μωρου που ηταν ανυπερασπιστον!!
το πόιντ μου ενι ο δικαιος θυμος...τζαι εν θα εξομοιωσω τον δικαιο θυμο με το δικαιωμα του εγκληματια να κρινεται που τη δικαιοσυνη...οταν υπαρχει βια σε ανθρωπινο σωμα, τοτε μιλουμε για κτηνοδία δεν μιλουμε για βια απλη...
τζαι το μαναες προκυπτει που το γεγονος οτι την ωρα που εβιαζαν τζειντο μωρο τζειντο μωρο μαλλον θα εφωναζεν της μαμμας του...τοσον απλα...
τα αλλα εν ωραια λογια...
Να το συνοψίσω...προβαλλω το δικαιωμα στην αντι-βια. Με ενα τζαι μοναδικό κανονα. Καμμια βια σε ανθρωπινο ή ζωντανο σωμα, καμμιας μορφης και με κανενα δικαιολογητικό δεν ειναι ανεκτη!
Οποιος προβαινει σε σωματικη βια με ανεπανορθωτα και εφ ορου ζωής επιπτωσεις στο θυμα θα υποκειται στην κριση της λαικής οργης! Βαρβαρο; Βαρβαρο...2.500 χιλιαδες χρονια με τα "νομοθετηματα" εν ειδα να αλλασει κάτι...
ειδα εκατομμυρια μωρων ομως να γινουνται ανεπερασπιστα θυματα...
Και βαλλω και ενα τελευταιο ερωτημα για προβληματισμο σε σχεση με την σωματικη βια:
Ειναι η νομοθετική εξουσια η αρμοδια να αναλαβει την αντιμετωπιση της εγκληματικοτητας;
Οχι δεν ειναι.
Διοτι η νομοθετικη εξουσια ειναι μερος της εγκληματικής ιστοριας που παραγει το εγκλημα.
Η μονη διορθωτική οδος μεσα στο υφισταμενο συστημα, αν θελουμε να αποφυγουμεν τα αντιποινα, ειναι η προληψη...δηλαδη η εκπαιδευση και η ευθυνη του κρατους να προστατευει με ολους τους τροπους τα ανηλικα μελη της κοινωνιας....
πως θα επιτευχθει τουτον; πως θα προστατευσεις ενα μωρο που ειναι ιδιοκτησια του γονιου, λογω του νομου της κληρονομικοτητας;
δεν γνωριζω...αρα, λεω, λαικά δικαστηρια για οσες περιπτωσεις υπαρχει βια σε ανηλικα ατομα και σε παγκοσμια κλιμακα...
...αλλα μετα θα διαμαρτυρηθουν οι πολυεθνικες...διοτι και η εργασια ανηλικων εν βια κατα ανηλικων...
οποταν, όχι, διαφωνω μαζί σου πως εν ζητημα ενος "ουδετερου" και "καλου" κρατους η δικαιοσυνη...
το κρατος εν φορεας ο ιδιος της εγκληματικοτητας.
Ιnvicte και Άνεφ, αυτόν το δίκαιον είναι το μόνον που έχουμεν. Ότι άλλον επροτάθην σε αυτήν την συζήτησην είναι χειρότερον από το δίκαιον που έχουμεν. Με το λιτσάρισμαν είμαι κάθετα εναντίον διότι είναι βία τζιαι σαδισμός που νομιμοποιείται από αφηρημένες έννοιες όπως το μητρικόν ένστιγκτον εν για σύχρονες κοινωνίες.
Η πρόταση του ινβίκτού να τους στήσουμεν στον τοίχον έχει παραπάνω βάσην αν θα εφαρμοστεί με την νομιμοποίησην της θανατικής ποινής. Δεν είμαι εναντίον με την ιδέαν το κράτος να δικαιούται να εκτελεί όποιον θεωρεί ένοχον. Αλλά τούτη η λύσει έχει προβλήματα. Πόσοι αθώοι εθανατωθήκαν στες ΗΠΑ από λάθος κρίσην του δικαστηρίου; Παρά να σκοτώσεις έναν αθώον, είναι καλλύττερα να κουλιαντηρίζεις στα ισόβια 100 ισοβήτες. Τί 100! 1000 τζιαι βάλε. Να σας αθθυμήσω ότι ο τριανταεφτάχρονος (Κυπραίος) ήταν την περασμένην εφτομάδαν τριαντατετράχρονος στα κρατητήρια (ξέρει κανένας τι εθνικότητας ήταν ο τριαντατετράχρονος που εσυνάξαν κατά λάθος; έχει σημασίαν!). Άλλωστε, τώρα έχουμεν ειρήνην τζιαι σχετικήν υσηχίαν. Η θανατική ποινή στα σιέρκα ενός αυταρχικού καθεστώτος μπορεί να γινεί θάνατος που καραδοκεί όπου κυκλοφορεί ζωή τζιαι κριτική σκέψη (βλέπε Νίκος Μπελογιάνης).
Άρα απορρίπτω τζιαι τες θκυό λύσεις στο πρόβλημαν της παιδοφιλίας τζιαι επιμένω: προφύλαξη χωρίς ψύχωσην που να κάμνει τα μωρό φοβικούς της κοινωκικής τζιαι της σεξουαλικής σχέσης, αννοιχτά μμάθκια που τους γονιούς (ιδίως πας τους παπάες, τους πατριούς, τους θείους, τους παππούδες τζιαι στους αγνώστους - παρόλον που οι άγνωστοι βιαστές εν πιο σπάνιοι αλλά γνωστοί στα ΜΜΕ επειδή καταγγέλλονται που τα θύματα), πρόληψη τζιαι δημιουργία εμπιστοσύνης στα μωρά να μιλούν στους δασκάλους τζιαι σε άτομα έξω που την οικογένειαν για όποιαν παρενόχλησην υποστούν μέσα.
Το να νεκατώννουμεν τα περί τάξεων τζιαι επανάστασης σε έτσι λεπτά θέματα, την στιγμήν που η κοινωνία εν μεσαίωνας, no thanks.
Συχχαρητήρια επ ευκαιρίας στην αστυνομίαν που εσυνέλαβεν το σωστόν δράστην, παρόλον που έκατσεν μέσα έναν λάθος ύποπτον πριν. Αυτόν μου διά αίσθημαν ασφάλειας τζιαι εμπιστοσύνης. Ο λάθος ύποπτος δεν έπαθεν τίποτε. Έμεινεν τζιαι το όνομαν του κρυφόν τζιαι απλά δύο μέρες κρατητήρια θα το ξεπεράσει. Αν επαίρναν που λαϊκόν δικαστήριον δεν θα μπορούσεν να ξηπεθάνει που τες ροτσιές, ούτε που την σφαίραν που τα 6 μέτρα, ούτε που το ρεζίλιν τζιαι τον διασυρμόν του ονόματος του.
Α
Dis θα μπορούσες να πάεις στην Πάρο να ξηθυμάνεις. Αν ήσαστιν παραπάνω, θα μπορούσατε να σπάσετε τον κλειόν της αστυνομίας που επροστάτευεν τον ύποπτον τζιαι να τον ησκοτώσετε επιτόπου τζιαι χωρίς δίκην που την διεστραμμένην τζιαι corrupted ταξικήν δικαιοσύνην.
Mαεισσα, πολλά καλά επήρεν το μμάτιν σου. Το κόψιμον που τες φυλλάδες δεν είναι τυχαίον. Έφαα μιαν ώραν να μελετώ τα πρωτοσέλιδα τζιαι τες εκοίταξα ούλλες. Εθκιάλεξα δύο αποκόμματα που βάλλουν το θέμαν μέσα στο context τζιαι το καδράρισμαν είναι με ακρίβειαν μιλιμέτρου.
Οι προσωπικές σου εμπειρίες επιβεβαιώννουν το "απ΄ον αππέξω του χορού, πολλά τραούθκια ξέρει". Το πρόβλημαν εν πολλά ευαίσθητον, εν δύσκολον να λυθεί, έν έχει γεννικήν λύσην πέρα που μερικά γεννικά μέτρα τζιαι η κάθε περίπτωση που εν να συμβεί θέλει την δικήν της προσέγγισην που τζιείνους που δεν θα κάμουν παραπάνω ζημιάν, ούτε στο θύμαν, ούτε σε άλλους. Σίουρα το ότι συζητήται εν βήμαν προς τα μπρός. Σίουρα το ότι τα θύματα επιάσαν το status του θύματος τζιαι όχι τζιείνου που εν ένοχος διότι τα έθελεν τζιαι τα έπαθεν εν βήμαν προς τα μπρός. Έχει ακόμα χιλιάδες βήματα να γινούν για να λλιάνει η ζημιά που κάμνει το μικρόν ποσοστόν σεξουαλικά ανώμαλων αθρώπων που θα υπάρχουν ενόσω θα υπάρχει κοινωνία, ενόσω θα υπάρχει οικογένεια. Αν γινεί τζιαι η δικαιοσύνη πιο αποτελεσματική τζιαι πιο αθρώπινη, θα εν καλόν, τζιαι για τα θύματα, τζιαι για τους θύτες.
Ά. Ακόμα κάτι για τον invictus. Αν ήταν η τιμωρία τζιαι ο παραδειγματισμός αποτελεσματικόν μέσον, ήταν να εξαλειφθεί η παιδοφιλία τζιαι στην Αμερική, τζιαι στο Ιράν, τζιαι στην Σαουδικήν Αραβία. Τζιαι όμως, αν δεις τες στατιστικές, να μεν εκπλαγείς να εν τζιειαμαί που έχει τα πιο ψηλά ποσοστά αθρώπων που εκακοποιηθήκαν.
Πάσον κοπέλια, εν θα μπόρω να απαντήσω σε άλλα σχόλια. Κανονίστε τα μόνοι σας.
Aceras,
Εγώ ο έρμος εν τζιαι είπα πως πρέπει να γίνει έτσι ή αλλιώς. Απλώς μια διαπίστωση (μου) παράθεσα!
Επειδή εν σχετικόν το απόσπασμαν:
"Είναι ευθύνη όλων μας να φροντίσουμε έτσι ώστε τα παιδιά να μάθουν να αναγνωρίζουν τους κινδύνους που καραδοκούν, παρέχοντας τους τη κατάλληλη εκπαίδευση - προσαρμοσμένη στην ηλικία του κάθε παιδιού - για θέματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης και κακοποίησης. Πολύτιμο υλικό για την εκπαίδευση των παιδιών αλλά και την ενημέρωση ενηλίκων έχει αναπτύξει το Συμβουλίο της Ευρώπης και είναι διαθέσιμο στα Ελληνικά στην ιστοσελίδα του Hope for Children www.uncrcpc.org. Επίσης, είναι σημαντική η ύπαρξη εθνικά συντονισμένων προσπαθειών κυρίως στον εκπαιδευτικό τομέα, τον τομέα υγείας, τις κοινωνικές υπηρεσίες, τις δικαστικές και διωκτικές αρχές, για πρόληψη και καταπολέμηση της σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών, ενώ το ίδιο σημαντική είναι η ύπαρξη παρεμβατικών προγραμμάτων αποκατάστασης και ειδικής θεραπείας των θυτών με σκοπό την αποφυγή διάπραξης παρόμοιων εγκλημάτων μετά την αποφυλάκιση ατόμων που έχουν καταδικαστεί στο παρελθόν."
Τζιαι ούλλον δαμέ - http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=100627
Τζιαι το Hope for Children (που προσπαθούν τουλάχιστον να κάμουν δουλειά, τζιαι αναλόγως με το χρόνο λειτουργίας τους εν παν καθόλου άσσιημα) - http://www.uncrcpc.org/
Τζιαι η γραμμή για τα μωρά 116111
Εμέναν ούτε στη μια ούτε στην αλλη περίπτωση επήεν το μυαλό στο πόθεν ήταν ο ανώμαλος. Εσύ κάθεσαι τζιαι συγκρίνεις φυλές τζιαι συμπεριφορές τζιαι κινείσαι μέσα σε σχήματα ιδεολογικά για τόσο κραυγαλέες φρικαλεότητες. Με κάθε σεβασμό, αλλά μάλλον δεν είδες το πρόβλημαν ως έχει. Τζιαι δεν μπορείς να ξέρεις από τώρα ότι δεν θα αντιδρούσε κανείς ή θα αντιδρούσε περισσότερο στη μια η στην άλλη περίπτωση. Παίζεις εν ου παικτοις με ενα τόσο σοβαρό θέμα.
Ανώνυμε ή ανώνυμη, ίσως να μεν επήεν ο νούς σου στο πόθθεν ήταν ο ανώμαλος διότι δεν εθκιάβασες τι εγράφτην στον ελληνικόν τύπον, Γιατί δεν άκουσες τί επήαν να κάμουν οι έντιμες μαμμάδες που εστήσαν λαϊκό δικαστήριο στο λιμάνι της Πάρου. Τζιαι το ότι αντιδράς έτσι να υποδέχνει ότι εν η αντίδραση σου εκούσια ή ακούσια που κινείται σε ιδεολογικά σχήματα.
Εν πάσει περιπτώσει, εν τα ιδεολογικά σχήματα που οδηγήσαν τες οινωνίες τζιαι στην απελευθέρωσην τζιαι στην σκλαβκιάν, οπόταν δεν το θεωρώ ούτε καν κακόν τούτον που λαλείς για ιδεολογικά σχήματα, που την στιγμήν μάλιστα που δεν τα καθορίζεις, οπόταν μπορεί τζιαι να με τιμά αυτόν που αφήνεις να υπονοηθεί :))
Δημοσίευση σχολίου