Ο Aceras Anthropophorum εν ένα μικρόν φυτόν της οικογένειας των ορχιδέων. Βλαστά πας τες ξεροκαφκάλλες. Ζητά λλία πράματα για να ζήσει: ελευθερίαν, ησυχίαν τζαι ελάχιστες υλικές προϋποθέσεις. Στην Κύπρον εξιλείφτην λόγω της αλοάρκαστης ανάπτυξης. Αν κάποιος τον δει κάπου, να μεν το πει κανενού. Να μου πέψει μήνυμαν να πάμεν να θαυμάσουμεν τα φκιόρα του μαζίν τον Απρίλην. Υπόσχουμαι ότι δε θα τσαλαπατήσω ότι βλαστά γυρόν. Αναζητώ τζαι άλλου είδους ανθρωποφέρουσες ιδέες που τείνουν να ξιλειφτούν.
Παρακολουθείστε το βιτεούιν τζιαι παρατηράτε τι μπορεί να παραμορφώσει η μόρφωση τζιαι το εθνικόν καθωσπρέπει. Το φαινόμενον γίνεται πιό αισθητόν δίπλα που την λεβεγκιάν τζιαι την φυσικότηταν της αίσθησης του Αντρίκκου. Τι κόλλημαν μπορεί να έσιει μια κοινωνία για να κάμνει έναν άθρωπον να της μιλά παραφύσιν σαν τον παρουσιαστήν;
Δέτε τζιαι την Άνναν Βίσσυ δίπλα που την Κυριακού Πελαγία που εν έσιει πλέον τίποτε να αποδείξει στην κοινωνίαν που την εγέννησεν τζιαι της οποίας το μεγαλείον (όποιον τζιαι να είναι το είδος της) δεν της παραμορφώννει την Κυπραίαν της ψυσιήν.
Πως μπορεί να είναι κάποιος ωραίος Έλληνας αν μεν εν ωραίος Κυπραίος;
Μα Ασέρα μου, τζείνο που δεν παραμορφώνει την "Κυπραία" ψυσιήν της Αννούλλας, εν τζείνα τα στοιχεία που άντεξαν πεισματικά στο χρόνο παρά το "έργο" της Αννούλας.
Τα στοιχεία που αντέχουν πεισματικά στο χρόνο,κοστίζουν σε θυσίες, που η Αννούλα εν έκαμε. Υπηρέτησε το εμπορικό σύστημα διάλυσης της μουσικής.Τζαι όι απλά έναν άλλον είδος.Ποιόν είδος;το λαικοποπ κατασκεύασμα της αποχαύνωσης; Όι τζαι μεγαλειο...
Μεγαλείο εν ο τρόπος που την αντιμετωπίζει η Κυριακού. Ατε, πάλε είμαι η απόλυτη...
Ωραίος Κυπραίος γίνεσαι αμα σταματήσει να σε απασχολεί το ήνταλως εν να γίνεις ωραίος Ελληνας.
Μεγαλείο εν ο τρόπος που την αντιμετωπίζει η Κυριακού. Ατε, πάλε είμαι η απόλυτη...
Εγώ φαίνεσται μου έννα συφωνήσω με τούτον..... :S
Για τον άλλον πουπάνω, κανέναν σχόλιο, πάντα βρίσκω το αστείο τούντο πράμαν. Τζαι να πεις ότι φκαίνει του κάπως φυσικά, φαίνεται ότι καταβάλλει προσπάθεια...
καλάν σιόρ, αφου παρουσιάζει την εκπομπήν Κυπρίων νόστος, ίντα, λαλέι το ο τίτλος, ίντα μασιετε να καλαμαρίσει; Κατί τεθκοιοι εν μιλούν την γλώσσαν, μιλάς τους τζείνη!
Η Άννα Βίσση όταν τραγουδά σε μουσικές σκηνές κτλ στην Ελλάδα, ρωτά αν έσιει Κυπραίο στο ακροατήριο (τζαι συνήθως έσιει), φκάλλει τον πάνω τζαι τραγουδούν μαζί ένα κυπριακό τραγούδι... τα κολλήματα με τα είδη μουσικής κτλ αϊστε τα... Ανεξαρτήτως τζίνου που επέλεξε να τραγουδά - ποπ - η ίδια εν άτομο που δεν έσιει κολλήματα: τζαι την απόδειξη είδετε την δαμέ - επήρεν την Κυριακού Πελαγία στην ποπ συναυλία της! Να μην είμαστε τόσο ισοπεδωτικοί - τζαι ο Σάκης ήρτεν να τραγουδήσει στην πράσινη γραμμή με Τούρκο τραγουδιστή τζαι εκάμαν να τον δέρουν τζαι έκαμεν 10 χρόνια να ξανάρτει σε τουντον κομπλεξικό ρότσο που ζίουμεν....
Το ποστ milaz μιλά για τον πολιτισμό της χώρας μας. Η Αννα Βίσση εν ανήκει σε κανένα πολιτισμό ούτε τον ελληνικό ούτε τον κυπριακό. Ανήκει σε τζεινο το σύστημα που αφού ισοπέδωσε τον πολιτισμό έκαμε την φίρμα.
Τα περί κόμπλεξ βρίσκω τα πολλά αφελή τζαι παιδικά.
Εν πιο τίμιο να πει κάποιος ότι αρέσκει του η Βίσσυ. Τζαι τούτον εν αποδεκτό ως ιδιωτικο γούστο. Αλλά εν θα φκάλουμεν τζαι αξιακό συμπέρασμα τζιόλας.
Το ποστ δεν ασχολήθηκε με τον πολιτισμόν της χώρας μας. Έδειξεν τέσσερα άτομα να μιλούν ο ένας προς τον άλλον, εντάξει σε πολιτιστικό context αλλά δεν έχει σημμασίαν, τζιαι εσχολίασεν την γλώσσαν τζιαι το ύφος του κάθε νου που τούτα τα πλάσματα.
Είναι συνέχεια των προηγούμενων ποστ για την γλώσσαν τζιαι έθελεν να δείξει ζωντανά αυτά που ελαλούσαμεν περί κκόμπλεξ να μιλά κάποιος την κυπριακήν του λαλιάν σε "επίσημον" χώρον.
Το είδος της μουσικής της Βίσση έβαλα το σε παρένθεσην για να τονίσω ΄τοτι εν είναι αυτόν το θέμαν Η λέξη μεγαλείον τι σας πειράζει; Εν πολλά εύκολον να είσαι ποπ σταρ στην ηλικίαν της τούτης τζιαι να έχεις το κορμίν τζιαι την ενέργειαν της; Τζιαι το ότι την θεωρείτε φόνισσαν του πολιτισμού, δείχνει ακόμα παραπάνω το πρόβλημαν του λόκκαλ ιντελλέξιουαλ εναλλάχτικού του πάνω βιτεουθκιού.
Έναν αφελές παιδί που του αρέσκει η Βίσσυ γιατί εν Κυπραία, γιατί δεν έσιει κόμπλεξ, γιατί έφκαλεν δίσκο στα κυπριακά με κυπριακά τραούδκια, τζαι γιατί όπου σταθεί τζαι όπου βρεθεί (ακόμα τζαι μετά που τόσο χρόνια) μιλά για την Κύπρο τζαι εν περήφανη που εν που την Κύπρο. Γιατί έσιει Κυπραίαν ψυσιήν.
οκ,έφκαλες τη γλώσσα που το πλαίσιο του πολιτισμού τζαι έβαλες τη μες το πλαίσιο του "επίσημου χώρου"-ποπ συναυλία για να μας δείξεις ότι το να μιλάς με την Παραλιμνίτισσα Πελαγία στα Κυπριακά τζαι όι στην καλαμαρίστικη εν ένδειξη ότι έν έσιεις κκόμπλεξ που είσαι κυπραίος. Σαν να τζι αν της εμίλαν καλαμαρίστικα η Πελαγία ήταν να της απαντήσει σε άπταιστα ελληνικά.
κόμπλεξ ένι να κάμνουμε χαρά γιατί ο χ ή ο ψ καλλιτέχνης κυπραίος μιλά τη γλώσσα του τζαι μάλιστα να το αναγάγουμε σε μεγαλείο.εκατέβηκε που τα καλαμαρίστικα για να ανυψώσει τα κυπριακά μιλώντας τα δημόσια! εκουράστηκεν πολλά!
επίσης η άννα εν τραγουδίστρια έννε γυμνάστρια για να τη θαυμάζω που διατηρείται κορμάρα.προσωπικά χέστηκα αν εν κορμάρα. ο πολιτισμός έννεν οι κοιλιακοί μας. τζαι απόδειξη τούτου εν ότι η Πελαγία βάλλει την κάτω φωνητικά ενώ τζεινη στο συγκεκριμένο βίντεο εν ένας βραχνοκόκορας που το κουνά καλά.
τζαι τα περί λοκκαλ ιντελλέξουαλ εν τα εκατάλαβα. είμαστε λαϊκοί ανθρώποι τζαι έν γουστάρουμεν μουρόχαυλη διασκέδαση. απλά γιατί εμείς εν φτιαχνούμαστεν έτσι. τζαι όποιος εν γουστάρει τα μουσικά σκουπίθκια εν σημαίνει πως εν ιντελλέξουαλ. Μπορεί να σημαίνει πως ακούει καλύτερα που τους άλλους.
επίσης εν εκατάλαβα Ασέρα την επίθεση. είπα τη άποψη μου. που ευτυχώς έννεν μονο δική μου. η Κύπρος εν παραδοσιακά ένας φιλόμουσος τόπος τζαι οι νέοι δημιουργούν πράματα που μας αποδεικνύουν πως εν τζαιρός να τους κάμουμε χώρο να εκφραστούν με κάτι καλύτερο που τες Αννούλες.
@Disdaimona: Εκόλλησες στο ότι εν η Άννα Βίσσυ.... Δεν μπορείς να δεις ότι εν έναν άτομον που δεν έσιει αναγκήν να πουλήσει πνεύμα ή να γίνει αρεστή τζαι φέρνει την Κυριακού Πελαγία στη σκήνη, μιλά της Κυπριακά, χορέφκει μαζίν την, τσιαττίζει μαζίν της, σηκώνει πάνω ούλον το στάδιο τζαι πισκαλιά μαζίν τους... τζαι εν κάτι που το κάμνει συστηματικά - πάντα λαλεί ένα κυπριακόν.
Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις το άτομο που τον καλλιτέχνη, ή έστω τζίνα που κάμνει που εν μέρος του ποπ-σουξε με τζίνο που κάμνει δαμέ; Μιλάς σαν ένα σκηλροπυρηνικό θρήσκο που δεν την εγκρίνει επειδή εν χωρισμένη - αντιλαμβάνεσαι ότι κάμνεις το ίδιο πράγμα που άλλη πλευρά; Πρέπει να ακούεις Βίσσυ για να σου αρέσκει τούτον που κάμνει δαμέ;
Τι λαλεί στο 6:16; "Να ζήσει η Κύπρος" Δετε το τζαι τούτο το 2004 με τον Χρίστο Σίκκη - τζαι τούτο (2009) - τζαι τούτο που εν για μένα ο εθνικός μας ύμνος - τζαι τούτο το 2010 στην Πάφο, τζαι στην πολήν της την Σκάλα
Μακάρι να ήμασταν ούλοι όσον περήφανη εν τούτη που εν Κυπραία τζαι ήταν να ήμασταν πολλά καλύτερα. "Επειδή είμαι Κυπραία"
κρίνω τη Βίσσυ για τζείνον που ένι. τζαι θεωρώ ότι εν μια πολλά μέτρια εως κακή τραγουδίστρια που έκαμε χοντρό σουξέ μες τα μπουζουκια το οποίο μετά εμετέφερε στες συναυλίες. ούλλοι πιον κάμνουν συναυλιες.οκ.
το αν τραουδά τες τσούλες τζαι μετά σύρνει τζαι έναν κυπριακό,εμένα,σόρυ τζιόλας για τη "θρησκευτική εμμονή" εν μου λέει κάτι. εν αισθάνομαι ότι με τιμά η Βίσσυ ως προς την καταγωγή μου, να το πω πιο απλά.
κάποιους μπορεί να τους τιμά. υπάρχει τζαι μια παρεξήγηση που φτάνει τα όρια του ρατσισμού άμα θέλουμε να στιγματίσουμεν κάποιον ότι παίζει το κουλτουριάρης.λέμε για τους κουλτουρίαρηδες ότι εν διασκεδάζουν.διασκέδαση εν μόνο το λαϊκοποπ; τούτον εν μέγάλο λάθος.
η μουσική εν σπουδαίο κομμάτι του πολιτισμού μας. ισως εν η μόνη τέχνη που συμπικνωνει σε τόσο μεγάλο βαθμό τα όνειρα των λαών, τες ανάγκες τους,τα πάθη τους, αλλά τζαι σε ατομικό επίπεδο.
ε,οκ,εν θα κατουρίσω τζαι πάνω μου επειδή εμίλησεν κυπριακά.χαράς το πράμα δηλαδή. τούτον εν ένδειξη τζαι καλά ότι η Αννα έσπασεν το κατεστημένο του ηγεμονικού λόγου;
εν με απασχολεί το αν κάτι λέγεται στα ελληνικά ή στα κυπριακά. το ζητούμενον ένι τζείνο που κάμνεις να μεν εν κιτς. τζαι κυπριακό φολκλορ έσιε πολλήν που εν κιτς.
εν παση περιπτώσει. αποδεκτόν ότι κάποιοι αισθάνονται ότι η παρουσία μιας Αννας απεγκλωβίζει τους που την απομόνωση του επαρχιωτισμού τους τζαι φκάλλει τους έξω στον "ανώτερο" κόσμο.
όσο για τον δίσκο με τα κυπριακά,σόρυ milaz,αλλά εν ακούεται!
Ήρθα να υποστηρίξω τη Βίσση μου, γιατί άκουσα ότι συκοφαντείται. Ύστερα είδα ότι είναι η Disdemona που την κακολογεί και αμέσως έχασα το κέφι μου για καβγά. Να με φωνάζετε όταν θα πρέπει να καβγατίσω με κόσμο του χαϊρκού και όχι με την κάθε χωρκάτισσα κουμμούνα.
Η Βίσση έχει αποδείξει εδώ και χρόνια την αξία της. Με βάσει το chart της IFPI είναι η τραγουδίστρια με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ελλάδα μετά την Χαρούλα Αλεξίου. Δηλαδή, είτε σ' αρέσει, είτε όχι, οφείλεις να την παραδεχτείς.
Η Disdemona ποια είναι; Ποιόν ωδείο ετέλειωσε; Με ποιον Μότσαρτ και με ποιον Μπετόβεν γαλουχήθηκε για να τις φταίνε οι Τσούλες; Μήπως ξημεροβραδιάζεται ακούγοντας το "Ψυντρή Βασιλιτζιά μου" και την χάλασε η Βίσση; (Με ήττα γράφεται παρεμπιπτόντως, και όχι με ύψιλον - βίσσυ).
Δικαίωμά της disdemonas να μην γουστάρει την Άννα. Άλλωστε, θεωρώ τη Βίσση πολύ σπουδαία για να έχει θαυμάστριες σαν την συγκεκριμένη.
Παίξτε της τώρα έναν πουτσίνι, (το 'πιασες το υπονοούμενο), να φέρει τα ίσα της.
Sorry alla to marketing tis ypothesis 'ehw rizes' kanenas en to eide - jai ston Haralambidi, jai stin Vissi jai stin Kyriakou? Akoma jai o Antrikos mallon ekamen 'proves' prin na fkei stin tileorasi na paixei to pithkiavli tou (gia mena ta pithkiavlin tou en parapwn 'kypriaka' pou tis lexeis tou) De tis agkalies tous kwsti me ton 'maestro', to 'akoma ena', tin kouventa tis Viissi me tin Kyriakou gia souxe jai pwliseis, jai foustania (me kentimata, kalo!, me mian ypopsia heiropioitou.). Poula mana mou to 'kypriako'* (oi to provlima) eidka sti Ellada. Des ta next top model, ta x-factor, pio palia ton mihali ton violari, emiristikan to ouloi. Opws poula to otidipote local, p.h. tyri, krasi, psoumi, manitarka, kritika traouthkia (o telftaios diskos tou toka, o typas mes to big brother) i anaviwsi tis agoras trehantirkou anti sunseeker. En kati san to organic, to bio - pou eshei diafora pou to agrio, to wild, to raw. I diafora en to peritilygma, i etiketa, i siourka tis pistopioisis, ta kalamaristika, ta contexts. Ara i diafora sto tleos tis imeras en stin timi.
Ο ρατσισμός εν πολλών λογιών. Δείτε πως εκφράζεται ένας τυπικός εκπρόσωπος της δεξιοφροσύνης [και του ελληνικού «εθνοκεντρισμού»], ο αυτοκαλούμενος Anti-Christos, αναφερόμενος στα λεγόμενα της Disdaimonaς [που τόσο ελληναράς είναι που γράφει Disdemona. Την αποκαλεί «χωρκάτισσα κουμμούνα»(!!!), ενώ ΜΑΣ αποκαλύπτει και τον σεξισμό του: «Παίξτε της τώρα έναν πουτσίνι, (το 'πιασες το υπονοούμενο), να φέρει τα ίσα της». Α-Χριστάκη, να χαίρεσαι τον “ελληνικό” [και ελληναράδικο] πολιτισμό ΣΟΥ!
Ανώνυμε για τ΄όνομαν του θεού. Αντίθετα, εδώ φωνάζουμεν που το πολιτιστικό καθεστώς άφηκεν τόπον των κυπριακών μόνον στα κυπριώτικα σκέτς τζιαι στα μή σοβαρά πράματα. Μόλις δεν θέλουμεν να είμαστιν κιτσς γυρίζουμεν το στα καλαμαρίστικο τζια ας είναι τζιαι παραφύσικον.
Μιλάζ ότι είπες καλύφκεις με
Δισδαιμώνα παίρνεις το αλλού τζιαι αφήννεις τζιαι κάτι σπόντες για τα γούστα μου που μου φακκούν πας τα νεύρα. Είσαι αλλού, τι να σου πώ. Τζιαι το ότι μιλάς τζιαι με έτσι υποτίμησην, έτα τζιειαμαί τωρά. Εγίνην τζιαι καφκάς.
Αντίχρηστε αρέσκεις μου άμαν προκαλείς, (ακόμα τζιαι άμα δεν σσυφφωνώ μαζί σου) αλλά όι άμα βρίζεις (με υπονοούμενα).
Δημήτριε συφφωνώ 100% με ότι γράφεις. Τα είδα τζιαι έτσι όπως τα λαλείς αλλά δεν αλλάσσει τίποτε στο θέμαν της ανάρτησης. Το ότι το εμπόριον αξιοποιεί την κυπριακότηταν δεν με ενοχλεί. Ο καθένας έχει επιλογήν τι θα γοράσει. Ενοχλεί με μόνον άμαν την εκμεταλλέφκουνται οι τύποι τύπου Χριστόφκιας γουότς για πολιτικούς λόγους για να κάμουν έναν τζιουνούρκον εθνικισμόν τζιαι κυπριακής καταγωγής ρατσισμόν. Τζιαι τούτον φυσικά σε ελεύθερην χώραν, ο καθένας ότι γουστάρει γοράζει.
Άνεφορίων εγώ δεν θα νεκατωθώ μες τον καφκάν διότι θα έπρεπεν να ήμουν ο πρώτος που έπρεπεν να είχα θυμώσει όταν η φιλενάδα σου μέσα σε μιαν σειράν από διαδοχικούς συνειρμούς μιλώντας με τον εαυτόν της ανακύριξεν μας τζιαι σε κκομπλεξικούς: "κόμπλεξ ένι να κάμνουμε χαρά γιατί ο χ ή ο ψ καλλιτέχνης κυπραίος μιλά τη γλώσσα του τζαι μάλιστα να το αναγάγουμε σε μεγαλείο." Τεσπα, για να το λαλεί, κόποιον λόγον θα έχει.
18 σχόλια:
"τούτον παίζω το άμαν ξιμαντρίζω το κουπάιν μου τζιαι σιαίρουμαι"
"αυτός είσαι, έλα!"
...πιάννω το στολίφιν του κούσπου τζιαι πάω ρε Άσερα...ίσια πάω!
Μα Ασέρα μου, τζείνο που δεν παραμορφώνει την "Κυπραία" ψυσιήν της Αννούλλας, εν τζείνα τα στοιχεία που άντεξαν πεισματικά στο χρόνο παρά το "έργο" της Αννούλας.
Τα στοιχεία που αντέχουν πεισματικά στο χρόνο,κοστίζουν σε θυσίες, που η Αννούλα εν έκαμε.
Υπηρέτησε το εμπορικό σύστημα διάλυσης της μουσικής.Τζαι όι απλά έναν άλλον είδος.Ποιόν είδος;το λαικοποπ κατασκεύασμα της αποχαύνωσης; Όι τζαι μεγαλειο...
Μεγαλείο εν ο τρόπος που την αντιμετωπίζει η Κυριακού.
Ατε, πάλε είμαι η απόλυτη...
Ωραίος Κυπραίος γίνεσαι αμα σταματήσει να σε απασχολεί το ήνταλως εν να γίνεις ωραίος Ελληνας.
Μεγαλείο εν ο τρόπος που την αντιμετωπίζει η Κυριακού.
Ατε, πάλε είμαι η απόλυτη...
Εγώ φαίνεσται μου έννα συφωνήσω με τούτον..... :S
Για τον άλλον πουπάνω, κανέναν σχόλιο, πάντα βρίσκω το αστείο τούντο πράμαν. Τζαι να πεις ότι φκαίνει του κάπως φυσικά, φαίνεται ότι καταβάλλει προσπάθεια...
Το 'σουξε' οτι τζαι αν ενι - οξα εν τζαι τουτο μεγαλείο;
καλάν σιόρ, αφου παρουσιάζει την εκπομπήν Κυπρίων νόστος, ίντα, λαλέι το ο τίτλος, ίντα μασιετε να καλαμαρίσει;
Κατί τεθκοιοι εν μιλούν την γλώσσαν, μιλάς τους τζείνη!
Η Άννα Βίσση όταν τραγουδά σε μουσικές σκηνές κτλ στην Ελλάδα, ρωτά αν έσιει Κυπραίο στο ακροατήριο (τζαι συνήθως έσιει), φκάλλει τον πάνω τζαι τραγουδούν μαζί ένα κυπριακό τραγούδι... τα κολλήματα με τα είδη μουσικής κτλ αϊστε τα... Ανεξαρτήτως τζίνου που επέλεξε να τραγουδά - ποπ - η ίδια εν άτομο που δεν έσιει κολλήματα: τζαι την απόδειξη είδετε την δαμέ - επήρεν την Κυριακού Πελαγία στην ποπ συναυλία της! Να μην είμαστε τόσο ισοπεδωτικοί - τζαι ο Σάκης ήρτεν να τραγουδήσει στην πράσινη γραμμή με Τούρκο τραγουδιστή τζαι εκάμαν να τον δέρουν τζαι έκαμεν 10 χρόνια να ξανάρτει σε τουντον κομπλεξικό ρότσο που ζίουμεν....
Το ποστ milaz μιλά για τον πολιτισμό της χώρας μας. Η Αννα Βίσση εν ανήκει σε κανένα πολιτισμό ούτε τον ελληνικό ούτε τον κυπριακό. Ανήκει σε τζεινο το σύστημα που αφού ισοπέδωσε τον πολιτισμό έκαμε την φίρμα.
Τα περί κόμπλεξ βρίσκω τα πολλά αφελή τζαι παιδικά.
Εν πιο τίμιο να πει κάποιος ότι αρέσκει του η Βίσσυ. Τζαι τούτον εν αποδεκτό ως ιδιωτικο γούστο. Αλλά εν θα φκάλουμεν τζαι αξιακό συμπέρασμα τζιόλας.
Απο την πόλην έρχομαι τζιαι στην κορφή κανέλλα.
Το ποστ δεν ασχολήθηκε με τον πολιτισμόν της χώρας μας. Έδειξεν τέσσερα άτομα να μιλούν ο ένας προς τον άλλον, εντάξει σε πολιτιστικό context αλλά δεν έχει σημμασίαν, τζιαι εσχολίασεν την γλώσσαν τζιαι το ύφος του κάθε νου που τούτα τα πλάσματα.
Είναι συνέχεια των προηγούμενων ποστ για την γλώσσαν τζιαι έθελεν να δείξει ζωντανά αυτά που ελαλούσαμεν περί κκόμπλεξ να μιλά κάποιος την κυπριακήν του λαλιάν σε "επίσημον" χώρον.
Το είδος της μουσικής της Βίσση έβαλα το σε παρένθεσην για να τονίσω ΄τοτι εν είναι αυτόν το θέμαν Η λέξη μεγαλείον τι σας πειράζει; Εν πολλά εύκολον να είσαι ποπ σταρ στην ηλικίαν της τούτης τζιαι να έχεις το κορμίν τζιαι την ενέργειαν της; Τζιαι το ότι την θεωρείτε φόνισσαν του πολιτισμού, δείχνει ακόμα παραπάνω το πρόβλημαν του λόκκαλ ιντελλέξιουαλ εναλλάχτικού του πάνω βιτεουθκιού.
'Επρεπεν να του κάτσει τον πάτσον ο βοσκός του μαννού.
'Α, το τραούδιν που έπαιζεν εν μερακλήτικον του πόνου, τζιαι σίουρα θθυμίζει τούρτζικον τους σούφηες της ανατολίας.
Δηλαδή "ωραίος κυπραίος" είναι ο φολκλόρ Κυπραίος; Ολίγον τι kitsch, ολίγον τι κυπριώτικο σκέτς. Και δεν μιλώ για την Πελαγία.
@Disdaimona:
σλανγκ!
Έναν αφελές παιδί που του αρέσκει η Βίσσυ γιατί εν Κυπραία, γιατί δεν έσιει κόμπλεξ, γιατί έφκαλεν δίσκο στα κυπριακά με κυπριακά τραούδκια, τζαι γιατί όπου σταθεί τζαι όπου βρεθεί (ακόμα τζαι μετά που τόσο χρόνια) μιλά για την Κύπρο τζαι εν περήφανη που εν που την Κύπρο. Γιατί έσιει Κυπραίαν ψυσιήν.
οκ,έφκαλες τη γλώσσα που το πλαίσιο του πολιτισμού τζαι έβαλες τη μες το πλαίσιο του "επίσημου χώρου"-ποπ συναυλία για να μας δείξεις ότι το να μιλάς με την Παραλιμνίτισσα Πελαγία στα Κυπριακά τζαι όι στην καλαμαρίστικη εν ένδειξη ότι έν έσιεις κκόμπλεξ που είσαι κυπραίος.
Σαν να τζι αν της εμίλαν καλαμαρίστικα η Πελαγία ήταν να της απαντήσει σε άπταιστα ελληνικά.
κόμπλεξ ένι να κάμνουμε χαρά γιατί ο χ ή ο ψ καλλιτέχνης κυπραίος μιλά τη γλώσσα του τζαι μάλιστα να το αναγάγουμε σε μεγαλείο.εκατέβηκε που τα καλαμαρίστικα για να ανυψώσει τα κυπριακά μιλώντας τα δημόσια!
εκουράστηκεν πολλά!
επίσης η άννα εν τραγουδίστρια έννε γυμνάστρια για να τη θαυμάζω που διατηρείται κορμάρα.προσωπικά χέστηκα αν εν κορμάρα. ο πολιτισμός έννεν οι κοιλιακοί μας.
τζαι απόδειξη τούτου εν ότι η Πελαγία βάλλει την κάτω φωνητικά ενώ τζεινη στο συγκεκριμένο βίντεο εν ένας βραχνοκόκορας που το κουνά καλά.
τζαι τα περί λοκκαλ ιντελλέξουαλ εν τα εκατάλαβα. είμαστε λαϊκοί ανθρώποι τζαι έν γουστάρουμεν μουρόχαυλη διασκέδαση. απλά γιατί εμείς εν φτιαχνούμαστεν έτσι.
τζαι όποιος εν γουστάρει τα μουσικά σκουπίθκια εν σημαίνει πως εν ιντελλέξουαλ. Μπορεί να σημαίνει πως ακούει καλύτερα που τους άλλους.
επίσης εν εκατάλαβα Ασέρα την επίθεση. είπα τη άποψη μου. που ευτυχώς έννεν μονο δική μου. η Κύπρος εν παραδοσιακά ένας φιλόμουσος τόπος τζαι οι νέοι δημιουργούν πράματα που μας αποδεικνύουν πως εν τζαιρός να τους κάμουμε χώρο να εκφραστούν με κάτι καλύτερο που τες Αννούλες.
@Disdaimona: Εκόλλησες στο ότι εν η Άννα Βίσσυ.... Δεν μπορείς να δεις ότι εν έναν άτομον που δεν έσιει αναγκήν να πουλήσει πνεύμα ή να γίνει αρεστή τζαι φέρνει την Κυριακού Πελαγία στη σκήνη, μιλά της Κυπριακά, χορέφκει μαζίν την, τσιαττίζει μαζίν της, σηκώνει πάνω ούλον το στάδιο τζαι πισκαλιά μαζίν τους... τζαι εν κάτι που το κάμνει συστηματικά - πάντα λαλεί ένα κυπριακόν.
Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις το άτομο που τον καλλιτέχνη, ή έστω τζίνα που κάμνει που εν μέρος του ποπ-σουξε με τζίνο που κάμνει δαμέ; Μιλάς σαν ένα σκηλροπυρηνικό θρήσκο που δεν την εγκρίνει επειδή εν χωρισμένη - αντιλαμβάνεσαι ότι κάμνεις το ίδιο πράγμα που άλλη πλευρά; Πρέπει να ακούεις Βίσσυ για να σου αρέσκει τούτον που κάμνει δαμέ;
Τι λαλεί στο 6:16; "Να ζήσει η Κύπρος"
Δετε το τζαι τούτο το 2004 με τον Χρίστο Σίκκη - τζαι τούτο (2009) - τζαι τούτο που εν για μένα ο εθνικός μας ύμνος - τζαι τούτο το 2010 στην Πάφο, τζαι στην πολήν της την Σκάλα
Μακάρι να ήμασταν ούλοι όσον περήφανη εν τούτη που εν Κυπραία τζαι ήταν να ήμασταν πολλά καλύτερα. "Επειδή είμαι Κυπραία"
milaz,
κρίνω τη Βίσσυ για τζείνον που ένι.
τζαι θεωρώ ότι εν μια πολλά μέτρια εως κακή τραγουδίστρια που έκαμε χοντρό σουξέ μες τα μπουζουκια το οποίο μετά εμετέφερε στες συναυλίες. ούλλοι πιον κάμνουν συναυλιες.οκ.
το αν τραουδά τες τσούλες τζαι μετά σύρνει τζαι έναν κυπριακό,εμένα,σόρυ τζιόλας για τη "θρησκευτική εμμονή" εν μου λέει κάτι. εν αισθάνομαι ότι με τιμά η Βίσσυ ως προς την καταγωγή μου, να το πω πιο απλά.
κάποιους μπορεί να τους τιμά.
υπάρχει τζαι μια παρεξήγηση που φτάνει τα όρια του ρατσισμού άμα θέλουμε να στιγματίσουμεν κάποιον ότι παίζει το κουλτουριάρης.λέμε για τους κουλτουρίαρηδες ότι εν διασκεδάζουν.διασκέδαση εν μόνο το λαϊκοποπ; τούτον εν μέγάλο λάθος.
η μουσική εν σπουδαίο κομμάτι του πολιτισμού μας. ισως εν η μόνη τέχνη που συμπικνωνει σε τόσο μεγάλο βαθμό τα όνειρα των λαών, τες ανάγκες τους,τα πάθη τους, αλλά τζαι σε ατομικό επίπεδο.
ε,οκ,εν θα κατουρίσω τζαι πάνω μου επειδή εμίλησεν κυπριακά.χαράς το πράμα δηλαδή. τούτον εν ένδειξη τζαι καλά ότι η Αννα έσπασεν το κατεστημένο του ηγεμονικού λόγου;
εν με απασχολεί το αν κάτι λέγεται στα ελληνικά ή στα κυπριακά. το ζητούμενον ένι τζείνο που κάμνεις να μεν εν κιτς. τζαι κυπριακό φολκλορ έσιε πολλήν που εν κιτς.
εν παση περιπτώσει. αποδεκτόν ότι κάποιοι αισθάνονται ότι η παρουσία μιας Αννας απεγκλωβίζει τους που την απομόνωση του επαρχιωτισμού τους τζαι φκάλλει τους έξω στον "ανώτερο" κόσμο.
όσο για τον δίσκο με τα κυπριακά,σόρυ milaz,αλλά εν ακούεται!
Ήρθα να υποστηρίξω τη Βίσση μου, γιατί άκουσα ότι συκοφαντείται. Ύστερα είδα ότι είναι η Disdemona που την κακολογεί και αμέσως έχασα το κέφι μου για καβγά. Να με φωνάζετε όταν θα πρέπει να καβγατίσω με κόσμο του χαϊρκού και όχι με την κάθε χωρκάτισσα κουμμούνα.
Η Βίσση έχει αποδείξει εδώ και χρόνια την αξία της. Με βάσει το chart της IFPI είναι η τραγουδίστρια με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ελλάδα μετά την Χαρούλα Αλεξίου. Δηλαδή, είτε σ' αρέσει, είτε όχι, οφείλεις να την παραδεχτείς.
Η Disdemona ποια είναι; Ποιόν ωδείο ετέλειωσε; Με ποιον Μότσαρτ και με ποιον Μπετόβεν γαλουχήθηκε για να τις φταίνε οι Τσούλες; Μήπως ξημεροβραδιάζεται ακούγοντας το "Ψυντρή Βασιλιτζιά μου" και την χάλασε η Βίσση; (Με ήττα γράφεται παρεμπιπτόντως, και όχι με ύψιλον - βίσσυ).
Δικαίωμά της disdemonas να μην γουστάρει την Άννα. Άλλωστε, θεωρώ τη Βίσση πολύ σπουδαία για να έχει θαυμάστριες σαν την συγκεκριμένη.
Παίξτε της τώρα έναν πουτσίνι, (το 'πιασες το υπονοούμενο), να φέρει τα ίσα της.
Sorry alla to marketing tis ypothesis 'ehw rizes' kanenas en to eide - jai ston Haralambidi, jai stin Vissi jai stin Kyriakou? Akoma jai o Antrikos mallon ekamen 'proves' prin na fkei stin tileorasi na paixei to pithkiavli tou (gia mena ta pithkiavlin tou en parapwn 'kypriaka' pou tis lexeis tou)
De tis agkalies tous kwsti me ton 'maestro', to 'akoma ena', tin kouventa tis Viissi me tin Kyriakou gia souxe jai pwliseis, jai foustania (me kentimata, kalo!, me mian ypopsia heiropioitou.).
Poula mana mou to 'kypriako'* (oi to provlima) eidka sti Ellada. Des ta next top model, ta x-factor, pio palia ton mihali ton violari, emiristikan to ouloi.
Opws poula to otidipote local, p.h. tyri, krasi, psoumi, manitarka, kritika traouthkia (o telftaios diskos tou toka, o typas mes to big brother) i anaviwsi tis agoras trehantirkou anti sunseeker.
En kati san to organic, to bio - pou eshei diafora pou to agrio, to wild, to raw. I diafora en to peritilygma, i etiketa, i siourka tis pistopioisis, ta kalamaristika, ta contexts. Ara i diafora sto tleos tis imeras en stin timi.
*Jai kala kameni jai poula. Hwris parexigisi.
Ο ρατσισμός εν πολλών λογιών. Δείτε πως εκφράζεται ένας τυπικός εκπρόσωπος της δεξιοφροσύνης [και του ελληνικού «εθνοκεντρισμού»], ο αυτοκαλούμενος Anti-Christos, αναφερόμενος στα λεγόμενα της Disdaimonaς [που τόσο ελληναράς είναι που γράφει Disdemona. Την αποκαλεί «χωρκάτισσα κουμμούνα»(!!!), ενώ ΜΑΣ αποκαλύπτει και τον σεξισμό του: «Παίξτε της τώρα έναν πουτσίνι, (το 'πιασες το υπονοούμενο), να φέρει τα ίσα της».
Α-Χριστάκη, να χαίρεσαι τον “ελληνικό” [και ελληναράδικο] πολιτισμό ΣΟΥ!
Διάσπορε μα δεν είναι μαννός.
Ανώνυμε για τ΄όνομαν του θεού. Αντίθετα, εδώ φωνάζουμεν που το πολιτιστικό καθεστώς άφηκεν τόπον των κυπριακών μόνον στα κυπριώτικα σκέτς τζιαι στα μή σοβαρά πράματα. Μόλις δεν θέλουμεν να είμαστιν κιτσς γυρίζουμεν το στα καλαμαρίστικο τζια ας είναι τζιαι παραφύσικον.
Μιλάζ ότι είπες καλύφκεις με
Δισδαιμώνα παίρνεις το αλλού τζιαι αφήννεις τζιαι κάτι σπόντες για τα γούστα μου που μου φακκούν πας τα νεύρα. Είσαι αλλού, τι να σου πώ. Τζιαι το ότι μιλάς τζιαι με έτσι υποτίμησην, έτα τζιειαμαί τωρά. Εγίνην τζιαι καφκάς.
Αντίχρηστε αρέσκεις μου άμαν προκαλείς, (ακόμα τζιαι άμα δεν σσυφφωνώ μαζί σου) αλλά όι άμα βρίζεις (με υπονοούμενα).
Δημήτριε συφφωνώ 100% με ότι γράφεις. Τα είδα τζιαι έτσι όπως τα λαλείς αλλά δεν αλλάσσει τίποτε στο θέμαν της ανάρτησης. Το ότι το εμπόριον αξιοποιεί την κυπριακότηταν δεν με ενοχλεί. Ο καθένας έχει επιλογήν τι θα γοράσει. Ενοχλεί με μόνον άμαν την εκμεταλλέφκουνται οι τύποι τύπου Χριστόφκιας γουότς για πολιτικούς λόγους για να κάμουν έναν τζιουνούρκον εθνικισμόν τζιαι κυπριακής καταγωγής ρατσισμόν. Τζιαι τούτον φυσικά σε ελεύθερην χώραν, ο καθένας ότι γουστάρει γοράζει.
Άνεφορίων εγώ δεν θα νεκατωθώ μες τον καφκάν διότι θα έπρεπεν να ήμουν ο πρώτος που έπρεπεν να είχα θυμώσει όταν η φιλενάδα σου μέσα σε μιαν σειράν από διαδοχικούς συνειρμούς μιλώντας με τον εαυτόν της ανακύριξεν μας τζιαι σε κκομπλεξικούς: "κόμπλεξ ένι να κάμνουμε χαρά γιατί ο χ ή ο ψ καλλιτέχνης κυπραίος μιλά τη γλώσσα του τζαι μάλιστα να το αναγάγουμε σε μεγαλείο." Τεσπα, για να το λαλεί, κόποιον λόγον θα έχει.
Δημοσίευση σχολίου