Κυριακή 22 Αυγούστου 2010
ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΑΝΕΦ ΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΟΥΣΤΗ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΉΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ
Στην προηγούμενη της προηγουμένης ανάρτηση έγραψα για την ανάγκη ανακαίνισης της κυπριακής γλώσσας έτσι που να συνάδει με τες σύγχρονες αντιλήψεις για τες γεναίτζιες, τους ομοφυλόφιλους, τους μαύρους …
Ιδού ένα σχόλιο από κάποιον υπογράφων ματσουκόβιλλος που υποστηρίζει με τον τρόπον του ότι η γλώσσα δεν θέλει ανακαίνηση: ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΑΝΕΦ ΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΟΥΣΤΗ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΉΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ έγραψεν με στόμφον κεφαλαίων γραμμάτων.
Φανταστείτε αγαπητοί μου αναγνώστες τι σημαίνει για τον ματσουκόβιλλο γαμώ.
Ντάξει, στο ίντερνετ είμαστε, μπορεί να πρόκειται για κανέναν δεκατριάχρονον έφηβον οπαδόν του Αποέλ του οποίου ακόμα η βίλλα ζαόννει τζιαι δεν εγνώρισεν τον ακόμα έρωτα. Αλλά έστω. Έναν μωρό που ξεκινά με έτσι ιδέες για το τι είναι γαμήσι, τι σκατά άνδρας εν να γινεί μιαν ημέρα; Έστω ότι έχει πλάσματα που θεωρούν ακόμα τους ππούστηες αποβράσματα της ακολασίας, παλιαθρώπους, καθίκια, παιδόφιλους, κτηνοβάτες, νεκρόφιλους, εγγληματίες. Έστω ότι η θρησκευτική τους ευσέβια δεν μπορεί να τους αφήσει να δουν τούτους τους αθρώπους αλλιώς. Ο μικρός ευσεβής χριστιανός ορθόδοξος σχολιαστής με τι ιδέαν για το γαμήσι θα πα να ερωτευτεί μιαν γεναίκαν όταν θα ενηληκιωθεί; Που τη στιγμήν που θεωρεί έτσι τους ππούστηες (σαν τον Άνεφ) γιατί θέλει να τους γαμήσει τζιόλας; Εν έτσι πον να γαμήσει τζιαι την γεναίκαν πον να τον ερωτευτεί;
Άσε που μπορεί να μεν είναι τζιαι ανήληκος. Νομίζεται ότι ο ανήληκος με τούτες τες ιδέες εν να τες αλλάξει γιατί εν εις το τρίτον έτος της φιλοσοφικής ή της σχολής κοινωνικών επιστημών; Ή γιατί εν απόφοιτος της όποιας νομικής;
Ποιά γεναίκα θα θέλει τον ενήληκαν ή τον ανήληκον πον να ενηληκιωθεί με έτσι ιδέες τζιαι που εν να θεωρεί την ικανότηταν του να γαμεί σαν μέσον εξευτελισμού προς τον άλλον; Θα μείνει τελικά όπως λαλεί τζιαι η ΕΑ σε προηγούμενο σχόλιο στην ανάρτηση «βίλλος κλαμένος». Που διοχετεύει όμως την λίμπιντο του ένας βίλλος κλαμένος; αγάμητος τζιαι ανέραστος θα πα να γινεί σκύλλος κανενού κόμματος ή οργάνωσης για να εκτονωθεί; Τζιαι ύστερα αν μας προκύψει τζιαι έγκριτος νομικός ή βουλευτής;
Μέσα στην ανακαίνησην της γλώσσας πρέπει να αλλάξουμεν τζιαι το «να πα να γαμηθείς». Ακόμα τζιαι το ασσιχτίρ που σημαίνει το ίδιον πράμαν στα τούρτζικα. Έναν διάστημαν ελαλούσαμεν στην κλίκα μου «να πα να γαμηθεί», τζιαι επροσθέταμεν, «με την κακήν έννοιαν». Θα μπορούσαμεν να το αντικαταστήσουμεν «ας πα να δει τηλεόρασην» ή «ας πα να θκιαβάσει Χριστόφκιας γουότς», ή ακόμα «άι πήαιννε να θκιαβάσεις Φιλελεύθερον». Τζιαι το γαμήσι ας το αφήκουμεν ήσυχον. Το γαμήσει θέλει να το υμνείς, όι να το χρησιμοποιείς σαν βρισιά εξευτελισμού!
Υ.Γ. Ρε φίλε άνεφ, μα τι κάμνεις τζιαι ερωτευτήκαν σε ούλλα τα φασιστούθκια της κυπριακής μπλογκοσφαίρας;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
12 σχόλια:
Καλά ρε Acera μου, τούτον που έκαμες εσύ εν σωστό; Έγραψεν ο κάθε αμπάλατος ένα κόμεντ και αφιέρωσες του εσύ ένα ποστ ολόκληρο; Έδωκες του τόση σημασία; Γιατί;
Διότι από πελλόν τζι από μιτσίν να μάθεις την αλήθκεια. Έππεσεν μου μιαν φοράν πελλός, γιατί να μεν εκμεταλλευτώ την ευκαιρίαν να μιλήσω για μιαν αλήθκειαν;
Εγώ νομίζω πολλά καλά έκαμες. Η γλώσσα καθρεφτίζει τζιαί τον πολιτισμό ενός λαού - ή μάλλον την απουσία του. Κυριότερα όμως διαμορφώνει συνειδήσεις τζιαί παράγει έργο. Εν καλά κατά την άποψη μου να τα κοιτάζουμε λίγο πιο βαθιά τούτα τα θέματα. Καταλαβαίνουμε παραπάνω. Ένεν κακό τούτο.
η πραγματική ξιτιμασιά εν "που να μεν γαμηθείς ποττέ". Καλά τα λαλείς χωρκανέ.
Ασέρα, για μένα το θέμα ενεν να αντικατασταθεί το "γαμιέται ο Άνεφ" με το "να πάει να δει τηλεόραση ο Άνεφ".
Αλλά το πως εκαταντήσαμε να μεν συζητούμε. Να απορρίπτουμε φανατικά κάθετι με το οποίο διαφωνούμε.
Για μένα τούτο εν τρομαχτικό. Γιατί κάποιος που με τόση ευκολία ξεγράφει τον Ανεφ γιατί διαφωνεί μετά μπορεί όπως είπες να γίνει έγκριτος νομικός ή βουλευτής
Αππωμένη, το θέμαν που θίγεις είναι άλλον εξ ίσου σημαντικόν. Δεν με απασχόλησεν καθόλου αλλά επικεντρώθηκα στο θέμαν της γλώσσας τζιαι το τι μεταφέρει κάθε έννοια τζιαι λέξη.
Blackbird έχεις δίκαιον. Είχα τελειώσει την ανάρτησην με κάποιαν έτσι είδους κατάραν αλλά μετά έκοψα την διότι αν μείνει ανέραστος τζιαι αγάμητος, ή θα τον έβρουν πελάν οι καλοήροι, ή θα καταλήξει σε κανέναν κόμμαν τζιαι να μας προκύψει τζιαι βουλευτής πον να μεγαλώσει.
Χρήστο έχει έναν ενδιαφέρον άρθρον στης Δισδαιμόντας όπου ο συγραφέας ασχολείται με την γλώσσα αναλύοντας τα γραφτά του Καβάφη.
Εν νομίζω να εσχολίασα τα πποστ σου για την ανακαίνιση της γλώσσας ως τωρά, αλλά βρίσκω τα τρομερά ενδιαφέροντα που γλωσσολογικήν άποψην. Εν ηξέρω αν θέλω να διατείνουμαι παρεμβατικά στην γλώσσαν, αλλά σίουρα απολαμβάνω τες παρατηρήσεις σου, λαλείς αλήθκειες.
Ενώ διαβάζω πάντα τα όσα γράφει ο Aceras, σπάνια σχολιάζω εδώ, για δύο κυρίως λόγους.
1. γιατί κατά σχεδόν 100% τα όσα διαβάζω με ευφραίνουν και τα νιώθω ως διαμάντια άρα θα καταντήσω κουραστικός να πετάγομαι κάθε τόσο και να χειροκροτάω-του έχω ήδη δηλώσει πολλές φορές του Aceras πόσο εκτιμώ τον Λόγο του και,
2. τα κείμενα του, γραμμένα σε μια μια λαγαρή και χαριτωμένη Κυπριακή, παρασύρουν τους σχολιαστές στο ίδιο γλωσσικό επίπεδο, με αποτέλεσμα να μην "τολμάω" να γράψω εδώ γιατί μάλλον θα χαλάσω την εξαίρετη γλωσσική ροή.
Τα ίδια όμως ακριβώς, νιώθω και με το ιστολόγιο του Άνευ, του οποίου ο σκωπτικός λόγος είναι αριστουργηματικός και τον ζηλεύω.
(συνεχίζω)
Ο "Ματσουκόβιλλος" και ο κάθε "Ματσουκόβιλλος" (έχουμε αρκετούς από αυτό το είδος) είναι σαν τον μεταστατικό καρκίνο.
Αν αφεθούν ήσυχοι εξαπλώνονται αργά αλλά σταθερά γιατί το "είδος" τους είναι ο εύκολος δρόμος.
Ο δρόμος από τον οποίο απουσιάζει η σκέψη, ο στοχασμός, η αγάπη, η κατανόηση.
Στην ουσία από τους διάφορους "Ματσουκόβιλλους" απουσιάζει ο Άνθρωπος.
Είναι, όλοι αυτοί, εξίσου θλιβεροί και αξιολύπητοι αλλά και επικίνδυνοι.
Όμως, αυτούς τους χαρακτηρισμούς, τους αποδίδω μόνο στους ενήλικους "Ματσουκόβιλλους".
Οι ανήλικοι ομοειδείς τους, θα πω, πως είναι αποτελέσματα της ανικανότητας της άλλης πλευράς, να γοητεύσει και να παρασύρει στην φωτεινή πλευρά της ζωής, ίσως γιατί έχει χαθεί στην υπερβολική θεωρητικολογία. Ο ανήλικος (και υπήρξαμε όλοι τέτοιοι) αναζητά κάποιες φορές με ένταση κάπου να πάει να "κολλήσει". Να "ενταχτεί", να νιώσει πως ανήκει σε ένα ευρύτερο σύνολο που υπηρετεί αισθήματα, ιδέες, αξίες. Θα τρέξει (ως ανήλικος που είναι) σε αυτό που του εξυπηρετεί το άγουρο ακόμα θυμικό του. Σταματώ εδώ, γιατί θα σας κουράσω με την πολυλογία μου.
; ) Έλα τώρα που στεναχωριέσαι να γράψεις ρε Γιώργο. Τζιαι η νεοελληνική ελληνικά είναι ; )) Έτσι τζιαι αλλιώς δεν έχει σημιασία ποιά γλώσσα χρησιμοποιεί κάποιος, φτάννει να την χρησιμοποιεί καλά. Ecris en Français si tu es gêné en grec.
δμ3κ σε χαιρετώ, τζιαι σου ομολογώ ότι αρέσκει μου ο τρόπος που χειρίζεσαι τη γλώσσα.
__Μέσα στην ανακαίνησην της γλώσσας πρέπει να αλλάξουμεν τζιαι το «να πα να γαμηθείς». Ακόμα τζιαι το ασσιχτίρ που σημαίνει το ίδιον πράμαν στα τούρτζικα.____
Άμαν ο ΑΝΕΦ σας πη να πάτε να γαμιθίτε η ασσιχτίρ κατεβάστε τα και τουμπόστε του. Άμα θέλετε να σας βάλω τα σχόλεια του που βρήζη που πρωιγούντε των δικόν μου.
Ούλλη η ιστορία εξεκήνησεν που ένα στίχημα αλλά ο βλάκας αφου το κέρδησα θεόρισα σοστό να το αναφέρο αλλά από εκήνη τη στιγμή ο ΑΝΕΦ αρχησε να βρίζη πιο πολή. Ετρίφκετουν πάνω στη ματσούκα όπως όλη εσής.
Αμα θέλετε πόλεμο θα τον έχετε. Δεν ήμε μόνος. Εσής ήσαστε μόνη.
Όσο για το γαμήση με ενιάμισυ ίντζες πράμαν ξέρο να το κάνο καλλύττερα που ούλλους εσας που με περιπέζετε. Και ίσος εσας να μη σας κάνη κούκου.
Και αν ήμε δεκατριάχρωνος και αχριστος όπος λέτε όλοι που εν να έρτω να ζιτήσω την κόρι σας με μου τη δόσετε.
Εφκαριστο πολλα για τη διαφήμηση όμος εν που άλλο που την επερίμενα και έχασα και στίχιμα.
Ciao bambino
Ρε ματσούκα έθελα να μου πεις ποιός σου έβαλεν τούτες τες ιδέες μες την φαντασία σου ότι η χαρά της αγάπης, είτε της δικής σου, είτε του τερκού σου, εν ανάλογη με το μάκρος του μορίου σου.
Δημοσίευση σχολίου