Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

Γιά σας

Ήμουν μιαν εφτομάδα διακοπές.

Δεν θα βάλω ανάρτηση. Θα κάτσω πρώτα να θκιαβάσω τες δικές σας αγαπητοί μου μπλογκοφίλοι. Εθκιάβασα ήδη τη Ρίτσα, τον Διάσπορο, τον Λεξηπένητα, τον Μαρίνο, τη Ρόουζ, τον Δεφτερά, τον Νικόλα, τον Γρκηκστόρη. Ήβρα τζιαι κάτι νέους, τους deararchitects, τον βουκώλο.

Έχω ακόμα δουλειά, ακόμα να πάω ποτζιεί στης Δοκησίσοφης, στου Πίττα, στου Άνεφ, στο Προλεταριακόν, στον Αγρινό, στης Τσαρτελλούας, του Παπουτσόσυκου, στους Γιώργους, στης Δρακούνας, στου Κκαϊλή, στου Σραόσια, στης Neeree, Cake, Bestman, ... άτε έν τζιαι εν να σας βάλω ούλλην την λίσταν των μπλόγκ που παρακολουθώ. Είπαμεν ότι δεν θα βάλω ανάρτηση για να έχω χρόνο να σας θκιαβάσω.

Άρκεψα τζιαι τζιουνούρκαν ιστορίαν τωρά που χαλάρωσεν ο νους μου. Εν τζιαι μεγάλη τζιαι ακόμα είμαι στο χειρόγραφον.

11 σχόλια:

MARINOS είπε...

:)

Γεια και σε σένα Ασερα!

Επειδή κάποια ανώνυμα σχόλια άφηναν υπονοούμενα πως η αλλαγή στη θεματολογία του ιστολογίου μου δείχνει αδυναμία και έλλειψη επιχειρημάτων, επανήλθα!

rose είπε...

γεια και χαρα σου Αceras

Psychia είπε...

Ούλλοι στρέφεστε τζαι εγώ πάω!!
(Διακοπές)

Γιουχουυυ!!

dokisisofi είπε...

μεσομέριν τζιοιμούμαστεν, έμπα, περιηγήθου, αλλά μεν κάμνεις φασαρία..

the Idiot Mouflon είπε...

"...τζιαι το ράδιο άηστο αφτούμενον να κατσhιαρίζει, αρέσκει μου να ακούω φωνές..."

ιων είπε...

Καλωσόρισες Ασέρα, σαν τον καλόν τον γρόνον. Τζιαι καλές δουλιές.

@ Dokisisofi, πολλά καλόν.

stalamatia είπε...

Καλωστονε τον οικοδεσπότη.

Ανώνυμος είπε...

Ιων, κλεμμένο είναι.
σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ

Aceras Anthropophorum είπε...

σιαιρετώ σας όλους στα γλήορα. Ήρτα δουλειά τζιαι ήδη επνίηκα.

dokisisofi είπε...

από που παρακαλώ; Να παω να κλέψω κι άλλα..στέρεψα τελευταία...

Ανώνυμος είπε...

Ρε αερφιν, ο τζίρης μας τζίε η μάνα μας τι κάμνουν