tag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post3716091228813040517..comments2024-01-10T19:59:42.268+01:00Comments on Aceras Anthropophorum: Δεν νοιώθω πκιον ΚυπραίοςAceras Anthropophorumhttp://www.blogger.com/profile/18438365729254748240noreply@blogger.comBlogger47125tag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-69572265528036275652009-11-08T18:32:29.329+01:002009-11-08T18:32:29.329+01:00GAMO TO DISI GAMO TO AKEL GAMO TES MANES SAS GAMIO...GAMO TO DISI GAMO TO AKEL GAMO TES MANES SAS GAMIOUNTE OI TOURKOKIPRIOI OXI STIN OMOSPONDIA EVREOI MALAKES PITHIKOI MASONOUTHKIA XASHIKLIES POUSHTIES NA PETHANETEAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-73438647727914389962009-10-27T14:20:11.620+01:002009-10-27T14:20:11.620+01:00Φχαριστώ για τα σχόλια που ήρταν μετά όταν έφυεν η...Φχαριστώ για τα σχόλια που ήρταν μετά όταν έφυεν η ανάρτηση που το πρώτον πλάνο του μπλόγκAceras Anthropophorumhttps://www.blogger.com/profile/18438365729254748240noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-33394265189502673912009-10-27T13:46:57.130+01:002009-10-27T13:46:57.130+01:00Εν εξαναθκιάβασα πιο ουσιαστικά τρυφερό κείμενο στ...Εν εξαναθκιάβασα πιο ουσιαστικά τρυφερό κείμενο στην κυπριακή διάλεκτο. Ευχαριστώ σε.Christiana Voniatihttps://www.blogger.com/profile/13572027982298422017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-28300487123615677012009-10-25T11:22:22.728+01:002009-10-25T11:22:22.728+01:00Οι παραπάνω μες σε τούντο νησί αναγίωνουνται με το...Οι παραπάνω μες σε τούντο νησί αναγίωνουνται με το ζόρι, όπως θέλουν οι γονιοί τους. Τζιντα "θέλω" τζαι τα "πρέπει" ή όι, εκαθοριστήκαν που αλλούς.<br />Σε κάθε σχέση μεταξύ των πλασμάτων, επικρατεί η εξουσία.<br />Τζαι με τζίντη δομή αναγιωνούμαστε τζαι τζίνη κουβαλούμε την, τζαι αναπαράγουμε την σαν η πιό φυσιολογική λειτουργεία του ανθρώπου.<br />Η έλλειψη ελευθερίας, εν η επίπτωση της εξουσίας τζαι τζίνη η έλλειψη έννε "υγιές". Άμα η κοινωνία εν "άρρωστη", εν τζαι οι ανθρώποι που την αποτελούν "άρρωστοι" τζαι το αντίστροφο. Η ελευθερία έν "θεραπευτική"<br /><br />[οι όροι υγιές, άρρωστη, θεραπευτική έν μες σε "πουτούτα" επειδή το νόημα τους τζαι η σημασία τούς που τους εδόθηκε, θεωρώ εν "λανθασμένη"]Τράγοςhttps://www.blogger.com/profile/02549716834952042026noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-28511372759812908662009-10-19T09:28:34.599+01:002009-10-19T09:28:34.599+01:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Marlenhttps://www.blogger.com/profile/05753072291519070856noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-64674141976353188222009-10-19T09:28:30.067+01:002009-10-19T09:28:30.067+01:00Αποφάσισα να μην γράφω πκιόν γιατί αν έγραφα όλα μ...Αποφάσισα να μην γράφω πκιόν γιατί αν έγραφα όλα μου τα ποστ θα έμοιαζαν πλέον με το συγκεκριμένο δικό σου και δεν είναι δυνατόν άνθρωπος να ζει μέσα σε τόση σιχαμάρα οπότε αναγκαστικά επιλέγει την αποστασιοποίηση από ένα σημείο και μετά. Ένα σου λέω, απλά είσαι τυχερός που βρίσκεσαι μακριά από την γη των παραμυθιασμένων αδαών σικκιμετζίδων ιερομαρτύρων της νοοτροπίας του 'να περάσουμεν' που περνούν ολόκληρη την ζωή τους μέσα σε μια σαπουνόφουσκα φτιαγμένη που βόλεμα-γάμο-λεφτά και που ΤΟΛΜΟΥΝ να θεωρούν τους εαυτούς τους κατοίκους Ευρωπαϊκής χώρας παρά γελωτοποιούς ξοφλημένου τσίρκου που θα ήταν και ένα άλφα στάτους μπροστά στην όλη κατάσταση. Αισιχτίρ για νοοτροπία. <br />Πραγματικά.Marlenhttps://www.blogger.com/profile/05753072291519070856noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-75777575613322439592009-10-18T20:38:06.260+01:002009-10-18T20:38:06.260+01:00χμμ...δηλαδή με άλλα λόγια, εν έχω σωτηρία...!!!!!...χμμ...δηλαδή με άλλα λόγια, εν έχω σωτηρία...!!!!!<br /><br />Σικκιμέ....τζαι ο θεός βοηθόςAlbedo_Zerohttps://www.blogger.com/profile/05818849846665602116noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-70880499031024221922009-10-16T19:07:15.339+01:002009-10-16T19:07:15.339+01:00Ναι michail αλλά οι Νεοζηλανδοί τζιε οι Ζουαζιλανδ...Ναι michail αλλά οι Νεοζηλανδοί τζιε οι Ζουαζιλανδιανοί εν ικσέρουν λέξεις σαν το αντζιελόπλαστος, κουττούτζι, πόμεινε, shίσκας (αρέσκει μου πολλά τούτη) τζιε έν έσχει στη χώρα του λατζιές, αντρουκλιές, ρόζες της σχιονίστρας, τζυκλάμυνα του ρότσου, ορχιδέες του Ακάμα, αρκοαρνιά του Τροόδους, γάρους της Καρπασίας τζιε ποντικούς Κυπραίους φκιακάδες. Τζιε ούτε ξέρει τον τραχανάν τζιε την αυκολέμονην υποψιάζουμαι! Ούτε μπορώ να πω με σιουρκάν οτι το DNA μου εν DNA σκατάων διότι έτσι πράμα στην βιολογία εν εμάθαμεν ακόμα, νομίζω σκατάς γίνεσαι στην πορεία. <br />Τζι εγώ νιώθω τον ίδιο θυμό όπως τους υπόλοιπους ώρες ώρες (τες παραπάνω ώρες ίσως) αλλά άμαν αρκέψω να αντρέπουμαι που είμαι Κυπραία αθθυμούμαι τα τούτα ούλλα που εννα έχαννα αν δεν ήμουν Κυπραία τζιε λαλώ κκιάολε αξίζει τελικά αλόπως. Αξίζει αν εν για να λαλώ ότι είμαι που την χώρα της λατζιάς, ήντα εν λίο πράμα?Backbeatlilihttps://www.blogger.com/profile/07513983931269121811noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-45110021667281915162009-10-15T11:45:06.409+01:002009-10-15T11:45:06.409+01:00Διαβάζοντας σε, απλά νιώθω τα σκατά που είμαι, να ...Διαβάζοντας σε, απλά νιώθω τα σκατά που είμαι, να ξεχειλίζουν και να βγαίνουν από το στόμα μου. Πρώτη φορά διάβασα κάτι που να περιγράφει τόσο γλαφυρά και αληθινά το τι είμαι. Είμαι Κυπραίος. Εφτά γαμημένα δισεκατομύρια πλάσματα πας τουντην γην. 1 εκατομύριο κυπραίοι. What were the fuckin odds? 'Οσα να κερδίσω και το Λόττο. Και όμως το Λόττο δεν το κέρδισα αλλά είμαι Κυπραίος...γαμώ την τύχη μου γαμώ. Εκόλιεν να ήμουν Νεο ζηλανδός, Ζουαζιλανδιανός, ας εν τζαι που που το Βανουάτου...πάλε εδέχομουν. <br /><br />Γιατί, μπορεί να πείσω τον εαυτό μου, ότι αυτό που περιγράφεις αφορά τους άλλους κυπραίους και όχι εμένα. "Εγώ δεν είμαι έτσι, εγώ είμαι αλλιώς". Αλλά σε τελίκη ανάλυση, τα ίδια σκατά είμαι και εγώ. Ίσως άλλης σύστασης και άλλης μυρωδιάς, άλλης συνοχής ή άλλης αντοχής. Το κρατούμενο είναι ένα..Once born a Skatas, you die a Skatas. Και τέλος, το ΣΚΑΤΟ-DNA φυγείν αδύνατο.Και αυτό το DNA έχουμε όλοι...ακόμη και οι "mutants" που δεν ανήκουν σε αυτό το ποσοστό το 70%+. Αυτοί γλίτωσαν...κατά λάθος...<br /><br />Από την άλλη όμως είμαι κα ηλίθιος και βλάκας. Άρα μπορεί να κάνω λάθος...Unknownhttps://www.blogger.com/profile/12976300875393428109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-50485125597872481022009-10-14T22:59:26.985+01:002009-10-14T22:59:26.985+01:00Πλάκα σου κάμνω βρέ! είντα νομίζεις ότι εν επαρατή...Πλάκα σου κάμνω βρέ! είντα νομίζεις ότι εν επαρατήτησα τόσον τζιαιρόν που σε ξέρω αν διατάσσεις να σου φέρουν νερό; Πειράζω σε να αλαφρύνουμεν τα ψυχοδραματικά. <br /><br />Ρε μα είσαι μαννός οξά παίζεις τον;Aceras Anthropophorumhttps://www.blogger.com/profile/18438365729254748240noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-53625033694708661612009-10-14T22:49:22.292+01:002009-10-14T22:49:22.292+01:00Aceras,
Δεν εδκιαβασα ούλλον το περιεχόμενο των δ...Aceras, <br />Δεν εδκιαβασα ούλλον το περιεχόμενο των δύο σου σχολίων γιατί νυστάζω τζιαι εν ώρα να πάω για ύπνο – θα το κάνω όμως αύριο που το πρωί. Πρόλαβα όμως τζιαι εδκιάβασα την εισαγωγή του πρώτου σου σχολίου και τον επίλογο του δεύτερου και δεν θα αποφύγω τον πειρασμό να κάνω δκυο σχόλια: <br />1. Στο προηγούμενο σχόλιο μου δεν αναφέρθηκα καθόλου στην ΕΔΟΝ, αλλά μίλησα για τη <b>“… διοργάνωση οργανωμένων και όσο το δυνατόν πιο μαζικών κοινωνικών και κινηματικών δράσεων …”</b>. Έκανα μάλιστα και αναφορά με θετικά και εποικοδομητικά σχόλια [αν δεν το πρόσεξες στο υπενθυμίζω] και στον Gregori και σ’ ένα Post στο Blog του [που δίνει μια διαφορετική κι όχι μουρμούρικη διάσταση στο ζήτημα]! Κι ο Gregoris καμία σχέση ΔΕΝ έχει με την ΕΔΟΝ! <br />2. Θυμάμαι σ’ ένα παλαιότερο σου κείμενο [ή μπορεί τζιαι σχόλιο] που έλεγες ότι προτιμάς ένα κομματικοποιημένο νεολαίο [έστω και δραστηριοποιημένο στην ΕΔΟΝ, παρά ένα Που είναι απολιτικός [αν υπάρχει έτσι κατάσταση] ... Και δεν κατάλαβα πως μπήκε η ΕΔΟΝ εδώ όταν έχουμε να κάνουμε με διαφορετικές δράσεις και με κινηματική νεολαιίστικη δραστηριότητα ... Ακόμα ΔΕΝ κατάλαβα γιατί ΕΣΥ εθίχτηκες ... Είσαι με την εντύπωση ότι το κείμενο σου [ή και τα δικά μου] το διάβασαν έστω και κάποιοι απ’ αυτούς τους 73-78% φασιστο-ρατσιστές; <br />3. Την επομενη φορα που να δεις την Anefίναν, αρώτα την αν κάθουμαι με σταυρωμένα τα shέρκα τζιαι διατάσω την να μου φέρει νερό... Εκτός φυσικά αν είναι κοντά στο ψυγείο τζι’ εγιώ είμαι κάπου αλλού! <br /><br />Anef_Oriwn<br />Πέμπτη 15/10/2009 – 00:48 π.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-64158531532645675382009-10-14T22:22:27.135+01:002009-10-14T22:22:27.135+01:00Τζιαι σιγά τωρά ρε Άνεφ που σε έκοψεν γιατί έγραψα...Τζιαι σιγά τωρά ρε Άνεφ που σε έκοψεν γιατί έγραψα πως απαρνήθηκα την κυπριακήν μου υπηκοότηταν!!! Βάλλεις με τζιαι σε δύσκολην θέσην τωρά να κάτσω να σου εξηγώ ότι σε έναν κείμενον μπορεί τζιείνος που το γράψεν να υπερβάλει τζιόλας μιαν σκέψην για να δομήσει τον λόγον του τζιαι να δώκει στον αναγνώστην κάτι που εν δύσκολον να του το δώκει αλλιώς. Το κείμενον αγαπητέ Άνεφ τζιαι αγαπητέ Passenger, έθελεν να βάλει τον κρυπτορατσιστήν (που μπορεί να εν ο οποιοσδήποτε) στην θέσην του ξένου. Έπιασα τον ρόλον του ξένου χρησημοποιώντας το ΣΑΣ τζιαι ξικόφκωντας επωφελούμενος που την απόστασην για να κτίσω έναν καθρέφτην να δείξω τζιείνον που με μαραζώνουν. Τζιαι μεν μου πεις πάλε ότι παίζω το λογοτεχνική ελίτ τζιαι κάθουμαι να σου τα κάμω κουτσιά καθαρισμένα. Δεν ηφταίω εγώ αν είσαι μαννός τζιαι έπιαες τα τοις μετρητοίς. Έχει τζαι δευτερον πλάνον ο λόγος. Άτε πάλε ελίτ.<br /><br />Ρε!!!<br /><br />Άμπα τζιαι εθίχτης διότι κάθεσαι τζιαι σου με τα σιέρκα σταυρωμένα τζιαι διατάσσεις έναν ποτήριν νερό στην συμβίαν Άνεφ όπως τους αστυνομικούς του κειμένου τζιαι παίζεις μας το ότι εθίχτης πολιτικά;Aceras Anthropophorumhttps://www.blogger.com/profile/18438365729254748240noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-77207565837271158272009-10-14T22:22:13.961+01:002009-10-14T22:22:13.961+01:00Άτε ρε Άνεφ πον να μου πεις τωρά για διοχέτευσην τ...Άτε ρε Άνεφ πον να μου πεις τωρά για διοχέτευσην του ατομικού θυμού σε συλλογικές δράσεις. Για ποιάν συλλογική δράση ρε φίλε μας μιλάς; Πουν την Εδόν, το λαϊκόν κίνημαν (άκουσα λαϊκόν κίνημα;) το Ακέλ το ίδιον να πάει έστω να έβρει τον νιόνιον το Υπουργόν της Έπαλξης (άκου έπαλξης) τζιαι να του πει πως εννοεί η αριστερά την δράσην της αστυνομίας; Δεν θα επερίμενα διαδήλωσην για τες αυθερεσίες της αστυνομίας (μόνον στες εκλογές τζιαι στην μάππαν συνάεται κόσμος έτσι τζιαι αλλιώς), αλλά μια δήλωσην ρε τουλάχιστον, μιαν συνάντησην με τον υπουργόν να του πούν τες απόψεις της οργανωμένης αριστεράς τζιαι να τες ακούσει τζιαι ο κόσμος. Λόγια, λόγια. λόγια τζιαι θεωρίες, ούλλοι εν καλοί. Άμα θέλεις να διαχειρίζεσαι τον καπιταλισμόν, τουλάχιστον προσπαθείς σε λεπτά ζητήματα όπως τούτον του ρατσισμού τζιαι της αυταρχικότητας της αστυνομίας να είσαι καλλύττερος που την δεξιά. Τζιαι τον υπουργόν βάλλεις τον στην θέσην του άμα εν λλίος ή εκτός θέματος. Ζαττίν όποιος κάτσει πας τζιείνην την καρέκλαν θέλει να το παίξει Ράμπος. Όσον πκιό χαμνά εν τα @@ του, τόσον θέλει να δείξει πως εν προύντζενα.<br /><br />Δεν είναι μόνον η δημοσκοπηση που με εθύμωσεν. Το κύριον που με εθύμωσεν εν οι μαρτυρίες των πλασμάτων που τες εφάασιν που τους μπάτσους οι οποίοι παίζουν τωρά την πάπιαν ότι τάχα δεν έχει παραπονούμενον που την δράσην τους. (εξαναείδαμεν το έργον σε βίντεο). Τζιαι όχι μόνον. Όταν άκουσα τι εκάμαν της μαυρούς της αγκαστρωμένης τζιαι των άλλων αθώων πλασμάτων που τους εμαντρήσαν σαν τα χτηνά επειδή εν μελαμψή η πέτσα τους τζιαι κατοικούν στην παλιά Λευκωσίαν, έν έκλεισα μάτι που την θλίψη μου. Έσιει τζιαιρόν που συνάει το στομάσιη μου. Η δε αναγούλα δεν μου ήρτεν που την δράσην της αστυνομίας. Άλλον ο θυμός τζιαι άλλον η ναυτία. Η ναυτία ήρτεν μου με τους διαλόγους που εδιαρρεύσαν στον τύπο μεταξύ του βο(υ)λευτή του κυβερνόντως κόμματος τζιαι του διευθυντή της αστυνομίας, του νέου εστάμπλισμεντ που κυβερνά. <br /><br />Γράφεις "Πέραν τούτου δεν νομίζω ότι η Κύπρος τούτη τη στιγμή να χρειάζεται [και ούτε τζιαι ψάχνουμε] για μεμονωμένους [και παρορμητικούς] ήρωες [που συνήθως ευδοκιμούν πίσω από γραφεία και οθόνες],"<br /><br />Σιγά ρε Άνεφ. Αρώτησα σε για εσέναν για τον Passenger αν με θέλετε; Είτε με θέλετε είτε όχι, υπάρχω έτσι όπως είμαι τζιαι λαλώ ότι θέλω να πω. Μα για ποιόν πιάννετε ρε τον εαυτόν σας για να νομίζετε ότι εγώ μπορεί να πιάσω τον εαυτόν μου όπως με παρουσιάζετε. Που ποθθεν εκατάλαβες ρε πως θέλω να γινώ ήρωας. Για της Ελίτ είμαι για ήρωας του λαού θέλω να γινώ. Μα για πόσο βλάκα με πέρνετει; Ήρωες τζιαι συνδικαλιστές πίσω που τα γραφεία Άνεφ ξέρεις που εν να πάει να εύρεις πολλούς τζιαι μεν με κάμεις να αρκέψω άλλες κουβέντες. Εγώ γραφείον δεν έχω. Κρατώ το λάπτοπ πας τα γόνατα μου τζιαι φωνάζει τζιαι μέναν η συβία (όπως του Λέξηπένητα) ότι εν να κουφάνει ο σπόρος μου.<br /><br />Τούτος ο πατριωτισμός που μόλις σας πει κάποιος μιαν κουβένταν, άμαν δεν σας αρέσκει, αμέσως κλείεται τα σύνορα τζιαι βαφτίζετε το εξωτερικήν επέμβασην στα εσσωτερικά σας, είναι η πιό αστεία πολιτική στάση που είδα ποττέ μου. Σιγά ρε τον εχθρόν πον να ρτει που έξω να σας πειράξει. Ο εχθρός εν μες την ψυσιήν ρε του καθενός σε προσωπικόν επίπεδον, τζιαι σε κοινωνικόν εν μες τες κοινωνικές σχέσεις που καθορίζουν τους ρόλους τζιαι τες μορφές εξουσίας. Ο εχθρός σας εν οι σχέσεις εξουσίας που καθορίζουν σήμερα την κοινωνικήν δυναμικήν τζιαι όι τι θα πει ο ένας τζιαι ο άλλος, ανάλογα με το αν κατοικά στην Κύπρον ή στο εξωτερικόν.Aceras Anthropophorumhttps://www.blogger.com/profile/18438365729254748240noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-20963736705865412552009-10-14T21:57:23.052+01:002009-10-14T21:57:23.052+01:00Μάστρε Ασερα ελα ένα τραούδι που ένα ιδιαίτερα αγα...Μάστρε Ασερα ελα ένα τραούδι που ένα ιδιαίτερα αγαπητό τραουδιστή <br /><br />Εξουσία<br />Στοίχοι-Μουσική: Διονύσης Τσακνής<br />Τραγούδι:Διονύσης Τσακνής<br /> <br /><br />Είμαι μια πόρνη που σέρνει το βήμα εδώ κι από κει,<br />είμαι αράχνη που δένει το θύμα της στην σκηνή.<br />με θέλουν πρόσωπα χίλια, με παίρνει ο πιο δυνατός,<br />κι απ' την μισάνοιχτη γρίλια, κρυφοκοιτάζει ο στρατός.<br /><br />Σε μια στροφή έχω βάλει δολώματα,<br />είμαι σκιά και καπνός,<br />έχω αλλάξει πολλά γυναικεία ονόματα,<br />και δεν με νικάει εμένα ποτέ ο καιρός.<br /><br />Σπέρνω ελπίδες στον δρόμο, είμαι σειρήνα γυμνή,<br />θερίζω πτώματα μόνο, είμαι φριχτή μηχανή.<br />είμαι ο λόγος που σβήνει, του έρωτα η ορμή,<br />είμαι η σκέψη που δίνει αιτία σ' ένα κορμί.<br /><br />Σε μια στροφή έχω βάλει δολώματα,<br />είμαι σκιά και καπνός,<br />έχω αλλάξει πολλά γυναικεία ονόματα,<br />και δε με νικάει εμένα ποτέ ο καιρός.<br /><br /><br /><br />Τζαι το βιτεούι<br /><br />http://www.youtube.com/watch?v=oXJYv0Dy7hIAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-37545503541671300662009-10-14T20:45:05.148+01:002009-10-14T20:45:05.148+01:00Φίλε Aceras,
Σσιερετώ ΣΕ!
[Τελικά και σιγά-σιγά...Φίλε Aceras, <br />Σσιερετώ ΣΕ! <br /><br />[Τελικά και σιγά-σιγά μετατρέπεις το Blog ΣΟΥ από κοινωνικο-λογοτεχνικό, σε (καθαρά) πολιτικό (παράδειγμα το προηγούμενο Post με το video για το κομμουνιστή – σκέφτομαι κάποια στιγμή να γράψω κάτι ανάλογο και για τον κύπριο κομμουνιστή) και σε κοινωνικοπολιτικό - παράδειγμα αυτό το post]. <br />Όμως, με φοάσαι, τζιαι εν τζι’ να σε κάμουμε με το ζόρι να νοιώσεις <b>“πκιον [ή ξανά] Κυπραίος”</b>, αφού απετάχθεις αυτήν την ιδιότητα. <br />Το πρωί που έριξα μια μαθκιά στο Blog σου νομίζω ότι τα σχόλια δεν ήταν ούτε 10! Απόψε εξεπεράσαν τα 30 ... Δεν τα διάβασα όλα, [κάποια που πάνω που πάνω], γι’ αυτό και πολύ πιθανόν κάποιες σκέψεις μου να έχουν ήδη ειπωθεί από άλλους ... Θα ήθελα όμως εξ αρχής να αναφέρω ότι θα είμαι λίγο αψύς στες τοποθετήσεις μου [για το κείμενο σου – δεν θα σε στηρίξω εγώ όπως κάποιοι άλλοι και είμαι έτοιμος να δεχτώ και τα πυρά σου], αλλά θα τες καταθέσω όπως τούτες βκαίνουν που μέσα μου [όπως σίουρα εβκήκαν τζιαι οι δικές σου] ... <br /><br />Κατανοώ το έντονο και παρορμητικό ξέσπασμα σου [τζι’ εγιώ πολλές φορές θυμώνουμαι για πράματα (απαράδεκτα) που θωρώ γυρώ μου, όμως όπως υποβάλλει τζι’ ο Gregoris (το κείμενο του οποίου προσυπογράφω) <i>“... γιατί […] αποδέχεσαι έτσι χωρίς κανένα ενδοιασμό την επιστημονική εγκυρότητα μιας δημοσκόπησης που μιαν ρατσιστική εφημερίδα”</i> [εγώ θα ‘λεγα και διχοτομική]; Που έστω κι αν είναι αλήθεια έχει μεγάλη σημασία πως προβάλλεται ... <br />Πέραν τούτου δεν νομίζω ότι η Κύπρος τούτη τη στιγμή να χρειάζεται [και ούτε τζιαι ψάχνουμε] για μεμονωμένους [και παρορμητικούς] ήρωες [που συνήθως ευδοκιμούν πίσω από γραφεία και οθόνες], αλλά ανθρώπους που μπορούν να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και να πρωτοστατήσουν στη διοργάνωση οργανωμένων και όσο το δυνατόν πιο μαζικών κοινωνικών και κινηματικών δράσεων ... Δεν διερωτήθηκες όμως καμιά φορά ότι πιθανόν αυτές οι νοοτροπίες και συμπεριφορές να συνδέονται και με την απουσία κοινωνικής στήριξης προς τες διεργασίες για λύση; <br />Καλός ο θυμός αλλά πρέπει να διοχετεύεται σε συλλογικές δράσεις κι όχι σε ατομικές ενέργειες ... [Θα αποφύγω να τοποθετηθώ πάνω σε σχόλια που μου προκάλεσαν μια ενστικτώδη αρνητική αντίδραση ...] <br />Μετά συγχωρήσεως [αλλά πέραν από τες πικρές αλήθειες που με περισσή επιθετικότητα μας λαλείς – ή μάλλον μας ψάλλεις τζι’ όποιος έχει μούγιαν μουγιάζεται] οι τοποθετήσεις σου είναι γενικότερα ελιτίστικες! Εσύ έχεις ΤΗΝ επιλογή να ζήσεις κάπου αλλού [στην ωραία και “ιδανική” Ελβετία], κάποιοι άλλοι όμως εδώ εν ννα την καταλύσουμε. Τζι’ όπως λαλεί τζι’ ο Strovoliotis: <b>“Ακόμα νοιώθω Κυπραίος, τζιαι το μόνον που θέλω να κάμνω είναι να συνεχίσω να προσπαθώ.”</b><br />[Θεωρώ ότι στον αντίποδα του δικού σου (ελιτιστικού) Post βρίσκεται το προτελευταίο κείμενο που ανάρτησε ο Gregoris στο δικό του Blog με τίτλο <b>“Για τη διεκδίκηση της πλατείας Φανερωμένης”</b> – link: <b>http://nekatomata.blogspot.com/2009/10/blog-post_13.html</b>] <br /><br />Τα παιδιά μας, φίλτατε Aceras, δεν τ’ αγαπάμε και δεν νοιαζόμαστε γι’ αυτά επειδή είναι τέλεια και επιτυχημένα αλλά μ’ όλα τα λάθη, τις αδυναμίες, τα προβλήματα και τα κουσούρια τους. Ζούμε μαζί τους και βιώνουμε κάθε τι που τα αφορά [και τα θετικά και τ’ αρνητικά και ενίοτε είναι και καμπόσα]. Το ίδιο ισχύει και για τον τόπο μας [Νομίζω κάποιος από τους σχολιογράφους προσπάθησε να αναλύσει τους λόγους αυτών των φαινομένων – να τα αιτιολογήσει κι όχι να τα δικαιολογήσει ... Θα προσπαθήσω να διαβάσω το κείμενο του μετά ...] <br />Το κείμενο της ανάρτησης σου [και γενικότερα η αντίδραση σου] μου θύμισε ένα άλλο παλαιότερο κείμενο σου που δημοσιεύτηκε στον “Πολίτη” μερικές μέρες πριν το Δημοψήφισμα [για το Σχέδιο Ανάν] όταν και τότες αγανακτισμένος όπως ήσουν με την απόφαση του ΑΚΕΛ για ΟΧΙ, έλεγες λίγο πολύ ότι δεν σε ένοιαζε πλέον τι θα γινόταν και ότι την ημέρα του Δημοψηφίσματος θα πήγαινες βόλτα με τα παιδιά σου στη Λίμνη [δεν θυμάμαι ποιαν ... Δεν ξέρω αν ήταν παραβολικό αυτό με τη Λίμνη – δηλ. αν ήμασταν για πνίξιμο σε κάποια λίμνη ή (υδατο)φράκτη] ... <br /><br />Anef_Oriwn<br />Τετάρτη 14/10/2009 – 10:43 μ.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-60392394279723135992009-10-14T19:09:49.727+01:002009-10-14T19:09:49.727+01:00Τωρά έσσιει μιαν άλλη πολλά ωραία δημοσκόπηση, στο...Τωρά έσσιει μιαν άλλη πολλά ωραία δημοσκόπηση, στον "φιλελεύθερο" τούντη φορά:<br /><br />"Πώς κρίνετε τον τρόπο με τον οποίο η Αστυνομία προσπαθεί να επιβάλει το νόμο και την τάξη;"<br /><br />http://www.philenews.com/main/1,1,22,0,19544-.aspxhecatehttps://www.blogger.com/profile/05783946401425057479noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-27468113911292880462009-10-14T18:52:42.206+01:002009-10-14T18:52:42.206+01:00Τζιε μένα συχνά πυκνά πιάνει με η πελλάρα τζιε έρκ...Τζιε μένα συχνά πυκνά πιάνει με η πελλάρα τζιε έρκετέ μου να πιάσω την κόρη μου τζιε να φύω που την κύπρο. Συχνά λαλώ ότι η Κύπρος εν πολλά ωραία, φτάνει να εξαφανίζονταν οι κυπραίοι που πάνω. Εν εννοώ ούλλους τους Κυπραίους, αλλά τζίνο το 73 - 78%. Εν μεγάλο ποσοστό όμως, ρε γαμώ το. Γι' αυτό τζιε εν το παίρνω όμως απόφαση να φύω. Γιατί είμαστε πολλά λίοι οι "διαφορετικοί" τζιε έχουμε τζιε την τάση (δικαιολογημένα, βέβαια) να φεύκουμε τζιε να μεινίσκουμε ακόμα πιο λίοι...<br /><br />Συμφωνώ με κάθε λέξη του κειμένου σου, acera, εκτός που τζίνη την παράγραφο που μιλάς για τους "σπάνιους αστυνομικούς." Εν πιστεύκω ότι υπάρχουν "καλοί μπάτσοι." Υπάρχουν μπάτσοι που εν καλοί φίλοι ίσως, καλοί γονείς ίσως, καλοί σύζυγοι ίσως, αλλά όι καλοί μπάτσοι. Ο μπάτσος εν μπάτσος. Μπορεί να μεν εν σκληροπυρηνικός μπάτσος, μπορεί να μεν δέρνει, μπορεί να εν πιο συζητήσιμος, αλλά εν παύει να εν μπάτσος. Εν παύει να ανήκει σε ένα σώμα που σκοπός του εν η καταστολή. Τζιε τούτο εν επιλογή του. Έτσι εν οι μπάτσοι, τούτο πρέπει να το καταλάβουμε για να μεν ζητούμε που τη μιαν παραπάνω αστυνόμευση τζιε που την άλλη να παραπονιούμαστε για τη χρήση βίας που την αστυνομία. Γιατί εν εν καθόλου τυχαίο που η αστυνομία εν γεμάτη που ράμπο, που ττόππουζους, που ανθρώπους που εν γεμάτοι κκόμπλεξ τζιε χρειάζονται να κάνουν χρήση της εξουσίας τους για να καταρρακώνουν τους άλλους τζιε να νιώθουν το εγώ τους πιο τονωμένο. Γιατί εν το σύστημα που θέλει τζιε βάλλει τζιε παράγει τούντους ανθρώπους στο σώμα της αστυνομίας, γιατί τούτη εν η αστυνομία. Τζιε που την εμπειρία μου, έχω να πω ότι κανένας μπάτσος εν "επιτελεί κοινωνικό έργο," κανένας μπάτσος εν "προστετεύκει γεναίτζιες που την ματσούκαν των αντράων τους." Το αντίθετο: όταν μια γυναίκα που τες τρώει που τον άντρα της έβρει το κουράγιο να πάει στην αστυνομία να κάμει καταγγελία, οι αστυνομικοί εν καταγράφουν καν το παράπονό της τις παραπάνω φορές τζιε παραπληροφορούν την σε σχέση με τα δικαιώματά της τζιε τις σχετικές διαδικασίες, για να ζητήσει η ίδια να μεν καταχωρηθεί το παράπονό της, ή να αποσυρθεί, στην περίπτωση που έχει καταχωρηθεί, προκειμένου να μην γίνει ποινική δίωξη. Τζιε η απάντηση που πήρα μια φορά που ένα υψηλά ιστάμενο μπάτσο - υπεύθυνο για τα θέματα ενδοοικογενειακής βίας στο Αρχηγείο της Αστυνομίας σε σχέση με μια τέθκια υπόθεση ήταν "μα ίντα που θέλεις κυρία μου, να βοηθήσουμε να καταστραφεί μια οικογένεια τζιε τα μωρά να ζουν σε μια διαλυμένη οικογένεια?" Ναι, ήταν κρίμα να διαλυθεί μια τόσο "υγιής" οικογένεια που ο παπάς έσπαζε τα κόκκαλα της μάμας τζιε εβίαζέ την μπροστά που τα μωρά, 4 τζιε 2 χρ. ΠΟλλά "κρίμα"...hecatehttps://www.blogger.com/profile/05783946401425057479noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-4413360041200612182009-10-14T18:43:49.425+01:002009-10-14T18:43:49.425+01:00με τούτους ούλλους τους ξένους που εσυναχτήκαν δαμ...με τούτους ούλλους τους ξένους που εσυναχτήκαν δαμαί, εν να ξιχάσουμεν τζιαι τα λλια εγγλέζικα που ξέρουμεν...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-45918039906982813652009-10-14T18:25:57.453+01:002009-10-14T18:25:57.453+01:001. γιατί ρε σύντροφε αποδέχεσαι έτσι χωρίς κανένα ...1. γιατί ρε σύντροφε αποδέχεσαι έτσι χωρίς κανένα ενδοιασμό την επιστημονική εγκυρότητα μιας δημοσκόπησης που μιαν ρατσιστική εφημερίδα;<br />2. ποιος σου είπεν ότι δεν υπάρχουν πολιτικές σκοπιμότητες πίσω που τα αποτελέσματα της επί παραγγελίας δημοσκόπησης;<br />3. υπάρχει ξενοφοβία στην Κύπρο υπάρχει τζιαι ρατσισμός όμως τα πράματα έννεν τόσον άσσιημα όσον φαίνουνται. αν υπήρχαν τόσοι πολλοί ρατσιστές θα υπήρχε τζιαι ένα κλίμα που θα εστήριζεν ρατσιστικά επισόδεια. όμως τέθκια επισόδεια εν πολλά σπάνια. τζιαι όταν συμβούν, υπάρχει κοινωνική αντίδραση.<br />4. κατανοώ το συναίσθημα της απόγνωσης, όμως υπάρχει τζιαι η λογική, που μας λαλεί άλλα<br /><br />5. τζιαι για να μην ξεχνιόμαστε<br />Οι δημόσιοι χώροι ανήκουν σε όλους<br /><br />Το Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009, διοργανώνουμε φεστιβάλ διαμαρτυρίας για την επίθεση της αστυνομίας σε νεαρούς που διασκέδαζαν στην Πλατεία Φανερωμένης. Θεωρούμε ότι οι δημόσιοι χώροι ανήκουν σε όλους που τους χρησιμοποιούν, πολίτες και μετανάστες, άντρες και γυναίκες, νέους και γέρους ανεξάρτητα από την εθνικότητα τους, την εμφάνιση τους ή τις πολιτικές τους πεποιθήσεις. Η προσπάθεια της αστυνομίας να ποινικοποιήσει την παρουσία της νεολαίας στην Πλατεία της Φανερωμένης θα συναντήσει την αντίσταση μας. Θέλουμε ζωντανές πλατείες όπου οι άνθρωποι θα κοινωνικοποιούνται ελεύθερα. Η αστυνομική τρομοκρατία στην παλιά πόλη δεν θα περάσει.<br /><br />Το φεστιβάλ που θα γίνει στην Πλατεία Φανερωμένης θα περιλαμβάνει γκραφφίτι σε καμβά, παράσταση δρόμου, προβολές και μουσική. Θα αρχίσει στις 17.00 το απόγευμα και θα συνεχιστεί μέχρι τις 12.00. Δεν θα υπάρχουν ομιλίες αλλά μερικές σύντομες παρεμβάσεις από νεαρούς/ες Κύπριους και μετανάστες που έτυχαν κακομεταχείρισης από την αστυνομία και δηλώσεις στήριξης στο δικαίωμα συνάθροισης στη Πλατεία Φανερωμένης.<br /><br />Συνδιοργανωτές:<br />Νεολαία της Φανερωμένης<br />Κίνηση Πολιτών ALERT<br />Κίνηση κατοίκων Άγρυπνοι εντός των τειχών<br /><br />Στηρίζει η<br />Κίνηση για Ισότητα, Στήριξη και Αντι-ρατσισμό (ΚΙΣΑ)gregorishttps://www.blogger.com/profile/00739079007214823534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-78362438583411685292009-10-14T18:05:54.431+01:002009-10-14T18:05:54.431+01:00Ύποπτε, Παύλε, ματίλτα, Joshoua, ALm (άκου ΑLm - ...Ύποπτε, Παύλε, ματίλτα, Joshoua, ALm (άκου ΑLm - εν το πιό όμορφο τζιαι λιτό όνομα Almost Blog που είδα ποττέ), σιαιρετώ σας τζιαι ευχαριστώ σας για την στήριξη. Για μέναν δεν ήταν εύκολη υπόθεση να φκάλω στο δημόσιο αυτά που εφκαλα που τα στομάσια μου. Συνήθως πάμε στον απόπατο για να το κάμουμε να μεν μας θωρεί κανένας.Aceras Anthropophorumhttps://www.blogger.com/profile/18438365729254748240noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-22855906195915281802009-10-14T17:58:49.900+01:002009-10-14T17:58:49.900+01:00Passenger, όσον δεν εκαταλάβαιννα γιατί εθίχτην ο ...Passenger, όσον δεν εκαταλάβαιννα γιατί εθίχτην ο ΔαίμΩν, τόσον καταλάβω γιατί εθίχτης εσύ. Το ότι θίγεσαι τζιαι αντιδράς όπως αντιδράς είναι για μέναν μια ακτίνα ήλιου μέσα σε τούτον το τοπίον που μου μαυρίζει την ψυσιή τες τελευταίες ημέρες. Τζιαι εν πειράζει που με πιάννεις για κάτι που δεν είμαι. Δεν είναι το πιο σημαντικό της κουβέντας μας. <br /><br />Επιμένω ότι το 73% που εξητίμασα δεν είναι μια αφηρημένη έννοια, είναι πλάσματα με όνομα, διεύθυνση, μάνα, τζιύρη, παιθκιά, με θέλω τζιαι με γνώμη. Τζιαι το 27% είναι πλάσματα με όνομαν τζιαι διεύθυνση τζιαι άμαν έρκεστε δαμαί, έστω τζιαι ψηφιακά τζιαι μου αφήνετε μύνημα, είτε για να με επικροτείτε, είτε να με κατακρίνετε, νοιώθω λλιόττερο πόνο τζιαι λλιόττερη μοναξιά με την θλιβερή πραγματικότηταν που με βασανίζει αυτές τες μέρες.<br /><br />Αν σας φαίνεται πολλά αντεροστομασσική αυτή η ανάρτηση πααίννεται δαμαί http://acerasanthropophorum.blogspot.com/2009/04/blog-post_19.html για μια positive προσέγγισην του Κυπραίου που αγαπώ. τζιαι μιαν τζιαι γυρίζεις το στα Φροϋδικά Passenger, είναι τζιαι η αποστροφή μέρος του έρωτα, όπως ο θάνατος είναι μέρος της ζωής.Aceras Anthropophorumhttps://www.blogger.com/profile/18438365729254748240noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-52966344482289316702009-10-14T16:47:07.537+01:002009-10-14T16:47:07.537+01:00Τζε οι εθνικιστές γονιοί με φαντασιώσεις Αγγλικού ...Τζε οι εθνικιστές γονιοί με φαντασιώσεις Αγγλικού σερ κατεβαίνουν αύριο στις εκλογές του συνδέσμου γονέων του Englsh School με λίστα 7 ελληνόψυχων υποψηφίων (όσον δηλαδή των θέσεων) για να μεν μπορεί, λαλούν,να φκει κανένας τουρκοκύπριος. <br /><br />Τζε εν θωρούν ότι τούτος ο ρατσισμός εν τζε τα δικά τους κοπελλούδκια που δηλητηριάζει τζε ζημιώνει. Ύστερα λαλούν ότι εν υπάρχει ρατσισμός στο σχολείοματιλταnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-28193218013250994362009-10-14T16:38:36.504+01:002009-10-14T16:38:36.504+01:00Ναι είσαι hardcore
Συγκρίνεις κοινωνικοπολιτικές ...Ναι είσαι hardcore<br /><br />Συγκρίνεις κοινωνικοπολιτικές καταστάσεις σε χώρες που υπάρχουν εδώ τζιαι κάτι αιώνες με τη Κύπρο που εκτός που το ότι εν ένα μικρό νησί επέρασε κάτι αιώνες όπου εγεννιέσουν τζιαι επεθάνισκες με την κκελλέ χαμαί για να μεν σου τη κόψει ο κάθε κατακτητής, που ο διαφωτισμός τζιαι η Αναγένηση ούτε που της εκτυπήσαν την πόρτα τζιαι που ως το 74 είσιε εμφύλιο πόλεμο.<br /><br />Τζιαι έσιεις τζιαι την απαίτηση η κοινωνία δαμέσα να μενε παραδόπιστη τζιαι ξενοφοβική.<br /><br />Εν σαννα τζιαι σιέζεις ένα κοπελλούι που έκαμε διάρρηξη τη στιγμή που η μάνα του ήταν ναρκομανής τζιαι εν τον αγκάλιασε ποττέ τζια ο τζύρης του έδερνε τον που τον τζιαιρό που ήταν 3 χρονών. Με τη διαφορά ότι μια ολόκληρη κοινωνία εν σίλιες φορές πιο δύσκολο να αλλάξει που έναν άθρωπο, εν όπως το τάνκερ, όι όπως το ταχύπλοο.<br /><br />Τζιαι πως να αλλάξει, όταν έρκεστε εσείς που ζείτε εξωτερικό τζιαι αντί να προσπαθείτε να καταλάβετε τι φταίει τζιαι εφκήκαμε έτσι - όπως θα έκαμνε ο κάθε ψυχολόγος μόλις του εφέρναν το κοπελλούι που εσυνέφερα - τζιαι να βοηθήσετε να σάσει η κατάσταση το μόνο που κάμνετε είναι πρώτο να ξιτοιμάζετε τζιαι δεύτερο να χουμίζεστε που ζείτε στο εξωτερικό τζιαι ευτυχώς που εν ζείτε στο σκατότοπο με τα γουρούνια. <br /><br />Κάτι έτσι πρέπει να ελαλούσαν τζιαι οι αριστοκράτες στη Γαλλία όταν η άμαξα τους επερνούσε που φτωσιές γειτονιές.<br /><br />Θέλεις να μεν έσιεις καμιά σχέση με τη Κύπρο αλλά ταυτόχρονα θέλεις να έσιεις τζιαι λόγο για το τι συμβαίνει στη χώρα. Win-win combination για σένα δηλαδή, ούλλη η ηδονή της ηθικής αλαζονείας - το holier than thou που λέμεν - χωρίς τους πόνους της προσωπικής ευθύνης.<br /><br />Hardcore πράματα.<br /><br />Λοιπόν,άτε, πήεννε στη χώρα σου, πιάσε τζιαι μια σημαία της τζιαι ανέμιζε την για να σου φύει η βρωμιά της Κύπρου τζιαι παράτα μας.The Passengernoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-20913187191364552392009-10-14T16:28:51.370+01:002009-10-14T16:28:51.370+01:00αρχικά επήα να πως πως τούτη εν η ιστορική συνέπει...αρχικά επήα να πως πως τούτη εν η ιστορική συνέπεια του να μελετά ένας λαός την τέχνην του ρουσφεθκιού τζαι της αναδελφοσύνης όταν οι Ευρωπαίοι αναγεννιούνται τζαι διαφωτίζουνται...ότι εν η συνέπεια του να δώκουν ταυτόχρονα πας τους απαίδευτους τα ριάλλια τζαι το κόμπλεξ ανωτερότητας που προκύπτει που την πεποίθηση πως εγώ είμαι απόγονος του ομήρου τζαι επειδή ήταν σπουδαίος τζίνος είμαι τζαι γω. (οι ενετοί οι τούρκοι τζαι ούλλοι οι άλλοι εν επεράσαν ποττέ που την κύπρον)<br /><br />αλλά συνειδητοποίησα πως εν πολλά επιεικής τούτη η θεώρηση. διότι το σύνολο εν σύνολο τζαι το κάθε άτομον υπευθυνον για τον εαυτό του.<br />εν επιλογή του καθενού να εν ρατσιστής, να κακομεταχειρίζεται τον αδύνατο, να μεν σέβεται το περιβάλλον, να μεν, να μεν, να μεν. όποιον τζι αν εν το πλαίσιο έσσιεις επιλογή.<br />τζαι η ίδια συνθήκη που έβκαλεν τζεινο το 70-80% έβκαλεν τζαι τζείνους που εθκιαλέξαν άλλον δρόμο. οπότε σκατά στα μούτρα τους όντως.<br />αλλά εν αντρέπουμαι που/να είμαι κυπραία. διότι εν εν κυπραιοσύνη να είσαι έτσι. εν αμπαλατοσύνη τζι απανθρωπιά. ν' αντραπουν τζίνοι αν καταφέρουν ποττέ να δουν έναν ρεαλιστικόν αντικατοπτρισμόν στον καθέφτην τους.ALmhttps://www.blogger.com/profile/05778670469363417137noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8005158037233412510.post-90453339409520818912009-10-14T16:26:43.992+01:002009-10-14T16:26:43.992+01:00Ασέρα, εξαιρετικής σημασίας τα γραφόμενα σου, με ή...Ασέρα, εξαιρετικής σημασίας τα γραφόμενα σου, με ή δίχως υπερβολές, μόνο που αυτοί που θα έπρεπε να τα διαβάσουν δεν πιστεύω πως διαβάζουν το δικό σου μπλόγκ ή οτιδήποτε άλλο κείμενο εκτός από το πρόγραμμα της τηλεόρασης και το πρόγραμμα των αγώνων ποδοσφαίρου (ίσως και τον χάρτη κυνηγίου).Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounoushttps://www.blogger.com/profile/08223420292834715801noreply@blogger.com